3dquote:Op maandag 6 september 2004 01:47 schreef newsman het volgende:
jaa leuk spel kreeg hem op me verjaardag trouwens ik ken het al het werk van sid als zijn civalisations, dit is meer 3d, 2d was makkelijk dit heeft meer aspecten.Voor de game moet je wel ff de tijd nemen.Een beetje een min punt is gaat het slecht met je stad blijft het slecht gaan.
Het is al begonnen. Jij bent laatste. Je zult 'm binnenkort wel krijgen denk ik.quote:Op maandag 6 september 2004 09:59 schreef Ype het volgende:
Meldt ook.
Wanneer vangt het spel nou aan? Ik ben net weer thuis.
We zijn aangevangen, maar jij bent de laatste op de lijst als ik me goed herinner dus alle anderen moeten hun beurt nog doorsturen. De email die ik rondstuurde bevat de spelers op de volgorde van spelenquote:Op maandag 6 september 2004 09:59 schreef Ype het volgende:
Meldt ook.
Wanneer vangt het spel nou aan? Ik ben net weer thuis.
Oh, ik dacht dat iedereen random wou.quote:Op maandag 6 september 2004 10:06 schreef Litpho het volgende:
Perzië en de Carthagers waren trouwens op verzoek, dus het is niet zo gek dat die erin zitten.
Phew!quote:Frollo, ik heb mijn Settler ook verplaatst, dus je wordt vermoedelijk maar door de helft te grazen genomen
Kut.quote:Op maandag 6 september 2004 09:50 schreef Frollo het volgende:
Ikzelf ben de Mongols, leuk, die kende ik nog niet.
* Sidekick slaps Ype around a bit with a large troutquote:Op maandag 6 september 2004 11:23 schreef Ype het volgende:
Ik schijn hier om een petsj te moeten vragen?
quote:Op maandag 6 september 2004 11:42 schreef du_ke het volgende:
Ofwel Sidekick anmaken!
Met 8 man het spel spelen via de mail.quote:Op maandag 6 september 2004 11:45 schreef RichardQuest het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat PBEM-gebeuren is?
Ja kan, maar dit is ook wel relaxed denk ik. Je bent niet afhankelijk van elkaar qua vrije tijd.quote:Op maandag 6 september 2004 11:48 schreef RichardQuest het volgende:
Kun je dat niet op de gebruikelijke manier op internet spelen? Real-time zeg maar.
Heb je enig idee hoe lang dat gaat duren/wat voor logistieke nachtmerrie dat wordt/etc?quote:Op maandag 6 september 2004 11:48 schreef RichardQuest het volgende:
Kun je dat niet op de gebruikelijke manier op internet spelen? Real-time zeg maar.
Ik was al begonnen met Civ PBEM in het onderwerp te zetten, maar daar even een formele afspraak over maken kan geen kwaad. PBEM en jaartal in het onderwerp en PBEM graag vooraan voor het sorteren dusquote:Op maandag 6 september 2004 11:58 schreef Monidique het volgende:
Ik heb nog het verzoek of iedereen "[PBEM]" in het onderwerp zou willen zetten, want dan ik filteren op onderwerp,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |