AR van Lord's Mail is bij mij zeker 300quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:47 schreef DeHovenier het volgende:
trainers? Je bedoelt die mensen waarbij je kan trainen?
Ik heb nou Lord's Mail gevonden, bij Ebonheart....AR= 256
Ik heb nou Daedric Gauntlets, helm, laarzen en 1 schouderstuk van Nordic Ring Mail, Ebony Greaves en Ebomy andere schouderstuk. En ik ben level 46.
Mijne wel, dat zal t wel zijn danquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik denk dat DeHovenier z'n Heavy Armor skill niet op 100 staat
Ik heb hem vorige week besteldquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:21 schreef tntkiller het volgende:
bij bart smit staat nu een dual pack met tribunal + bloodmoon voor maar 7,50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat kan toch?
Eerst maar eens beslissen of ik Long Blades of Short Blades wil gaan gebruiken...Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
En hij is al binnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week besteld
level 20 zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:30 schreef Spindizzy het volgende:
Wat is een mooi level om aan Tribunal en Bloodmoon te beginnen? Ik ben nu level 6 maar die heb ik verkregen door mijn Magic Skills wat te trainen naar een niveau dat ik er ook zowaar wat mee kan ipv alleen maar kostbare Restore Magicka Potions verspillen. Ben nu bezig met de wildernis intrekken om mijn fightskills (Marksman & Long Blade) wat op te krikken.
Bedanktquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:31 schreef Rahl het volgende:
[..]
level 20 zou ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn wel erg kek hoorWas al bang dat ik de rest van het spel aan een Chitin Armor vast zou zitten omdat een Glass Armor qua Role Playing echt niet bij mijn character zou passen. Zie je het voor je: onzichtbaar door een dungeon of paleis sneaken in een lichtgevend groen Glass Armor
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:04 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Bedankt
Die armors van diewheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn wel erg kek hoorWas al bang dat ik de rest van het spel aan een Chitin Armor vast zou zitten omdat een Glass Armor qua Role Playing echt niet bij mijn character zou passen. Zie je het voor je: onzichtbaar door een dungeon of paleis sneaken in een lichtgevend groen Glass Armor
die armors van dark brotherhood krijg je in het begin vrij veel geld voor ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |