Je hebt nog een kwartierquote:Op donderdag 16 september 2004 17:50 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb best wel veel mods geinstalleerd. Maar wel mods die balans houden/brengen in morrowind. Ook grafische mods.. Ik maak vanaaf wel een screenshot, ziet er een stuk beter uit dan de orginele textures.
.
Jaah ja, had er vanaaf geen tijd voor.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
Je hebt nog een kwartier.
Als ik die Stongholds nu gewoon negeer, kan ik dan wel alle missies doen en Grand Poobah worden? Ik heb toch al een aardig optrekje voor mezelf geregeldquote:Op donderdag 16 september 2004 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wat ik zelf wel erg jammer vind, is als je de 'join all houses' mod gebruikt, je toch maar 1 stronghold kunt bouwen. Je kunt dan ook niet meer verder advancen bij de andere Great Houses
quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Lol.........ik ben t straal voorbij gelopen.....ik ben die Falasmar tegengekomen en toen weer verder gaan zoeken
Kewl, zo te zien zijn die aardig op weg.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:35 schreef m021 het volgende:
Nog een reden om voor Adventure Middle Earth te kiezen in plaats van voor Middle-Earth Mod: MEMod is gecancelled!
Koop de GOTY!quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga binnenkort (waarschijnlijk morgen) ff naar Dynabite, kijken of ze de uitbreidingen al hebben......en dan gelijk naar de bieb, om mn boeken wat ik anderhalve maand geleden heb geleend weer terug te geven
Er is alleen Mournhold meer niet, en dat staat niet op de kaart...quote:Op zondag 26 september 2004 12:49 schreef DeHovenier het volgende:
Nog een vraagje, als ik op de kaart kijk zie ik niet die nieuwe steden die bij Tribunal ziiten (Mournhold ed)
Dat kan wel, dat heb ik zelf ook. Sommige versies zijn al gepatchd als ze op de cd komen.quote:Op zondag 26 september 2004 23:10 schreef DeHovenier het volgende:
AL die patches? Ik heb niks gedowned en toch heb ik die healthbar.
Same here, ik heb net een clean install gedaan en ook hier geen healthbarquote:Op maandag 27 september 2004 13:00 schreef Bensel het volgende:
Als ik nl morrowind clean installeer , heb ik het niet
Ik ben overnieuw begonnen, omdat ik Vampirism wil proberen en als je van corprus genezen bent is dat bijna onmogelijk te krijgen...dus ik heb me net laten bijten en ik heb "Porphyric Hemophilia" opgelopen, met een dag of 3 wordt het al minder saaiquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:40 schreef DeHovenier het volgende:
KICK
Jongens, jongens, post eens wat! Dit is saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
AR van Lord's Mail is bij mij zeker 300quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:47 schreef DeHovenier het volgende:
trainers? Je bedoelt die mensen waarbij je kan trainen?
Ik heb nou Lord's Mail gevonden, bij Ebonheart....AR= 256
Ik heb nou Daedric Gauntlets, helm, laarzen en 1 schouderstuk van Nordic Ring Mail, Ebony Greaves en Ebomy andere schouderstuk. En ik ben level 46.
Mijne wel, dat zal t wel zijn danquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik denk dat DeHovenier z'n Heavy Armor skill niet op 100 staat
Ik heb hem vorige week besteldquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:21 schreef tntkiller het volgende:
bij bart smit staat nu een dual pack met tribunal + bloodmoon voor maar 7,50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat kan toch?
Eerst maar eens beslissen of ik Long Blades of Short Blades wil gaan gebruiken...Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
En hij is al binnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week besteld
level 20 zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:30 schreef Spindizzy het volgende:
Wat is een mooi level om aan Tribunal en Bloodmoon te beginnen? Ik ben nu level 6 maar die heb ik verkregen door mijn Magic Skills wat te trainen naar een niveau dat ik er ook zowaar wat mee kan ipv alleen maar kostbare Restore Magicka Potions verspillen. Ben nu bezig met de wildernis intrekken om mijn fightskills (Marksman & Long Blade) wat op te krikken.
Bedanktquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:31 schreef Rahl het volgende:
[..]
level 20 zou ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn wel erg kek hoorWas al bang dat ik de rest van het spel aan een Chitin Armor vast zou zitten omdat een Glass Armor qua Role Playing echt niet bij mijn character zou passen. Zie je het voor je: onzichtbaar door een dungeon of paleis sneaken in een lichtgevend groen Glass Armor
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:04 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Bedankt
Die armors van diewheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn wel erg kek hoorWas al bang dat ik de rest van het spel aan een Chitin Armor vast zou zitten omdat een Glass Armor qua Role Playing echt niet bij mijn character zou passen. Zie je het voor je: onzichtbaar door een dungeon of paleis sneaken in een lichtgevend groen Glass Armor
die armors van dark brotherhood krijg je in het begin vrij veel geld voor ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |