Volgens mij is het pal zuid vanaf het kamp, niet zo ver...en neem een boterham mee, want het wordt een lange tocht door die tombequote:Anyway, ik moet daar toch ergens in de buurt zijn voor dat Urishlaku-kamp. Ik moet daar een tombe vinden en zoeken naar een bepaalde boog die van een voorvader is geweest. Ik heb me echt rot gezocht, maar ik kan die tombe niet vinden! Die zit ergens tussen de Red Mountain en dat kamp, maar waar precies? Die omschrijving die ze geven is erg onduidelijk, er staan zoveel rotsformaties op het strand, welke is de goeie?
Hmmm...hebben we het dan wel over dezelfde?quote:Op zondag 5 september 2004 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dat valt wel mee hoor
Yep, als je ziet hoeveel enchantments je op een Deadric Shield los kunt latenquote:Op maandag 6 september 2004 11:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
uiteindelijk is Heavy Armor heersch
Stahlrim is ook wel mooiquote:Op maandag 6 september 2004 14:36 schreef Pek het volgende:
[..]
Yep, als je ziet hoeveel enchantments je op een Deadric Shield los kunt laten![]()
je kunt alleen weer minder meenemen. Ik vind Glass Armour nog steeds het mooiste, lastig in het begin maar hoe langer je het draagt hoe meer je het gaat waarderen![]()
Nadeel vind ik wel dat er ook überitems te koop zijn; je kunt er bijvoorbeeld Umbra kopen...quote:Op maandag 6 september 2004 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik ben gister een beetje Sea of Destiny aan het exploren geweest
even een char gepompt, vervolgens zo'n bewaker gedood (in zo'n dorpje op dat eiland
Jees wat zien die lui er über uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |