Dan wil ik wel in zijn bek pissenquote:Op woensdag 8 september 2004 17:53 schreef jimjim1983 het volgende:
mij spreekt het in ieder geval wel aan.
of ze moeten hem vastbinden, in de gracht leggen en alle supporters over hem heen laten pissen![]()
Betwijfel of dit in het voordeel van hem is, de hele gang van zaken.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:06 schreef Chadi het volgende:
Carriere verkloten?? Hij kan volgend jaar de clubs uitzoeken die hij wil. Hij komt voor niks binnen.
Contract tot 2006. Laat hem in die tussentijd maar bij Jong Ajax voetballen of beter gezegd consequent laten invallen in de blessuretijd. Dat zal hem leren en met hem alle andere Ajacieden.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:06 schreef Chadi het volgende:
Carriere verkloten?? Hij kan volgend jaar de clubs uitzoeken die hij wil. Hij komt voor niks binnen.
Correctie, zijn contract liep deze zomer af, en deze is via de beruchte clausule met 2 jaar verlengt. Bogardetje?quote:Op woensdag 8 september 2004 18:06 schreef Chadi het volgende:
Dat klopt niet.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:27 schreef Suijk het volgende:
Het stukje van superjoden heeft het ook maar over 'tot zomer 2005'.
JD is dus blijkbaar niet goed geinformeerdquote:Op woensdag 8 september 2004 18:27 schreef Suijk het volgende:
Het stukje van superjoden heeft het ook maar over 'tot zomer 2005'.
Zeg dat wel. Miccoli is een goede voor Ajax. Hij is nu overigens verkocht aan Fiorentina voor net iets minder dan de 16 miljoen van Zlatan.quote:Op woensdag 8 september 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Overigens, Juventus heeft in juni Ajax 8 miljoen euro + Miccoli geboden voor Zlatan, blijkt nu. Extra zuur.
Ook het kleine stukje linksonderin gelezen over dat ie hoopt op een mooi afscheid omdat hij de supporters ontzettend is gaan waarderen?quote:Op woensdag 8 september 2004 19:39 schreef Spideyman het volgende:
"Dus als ik speeltijd kreeg, liet ik vaak te weinig zien. En het publiek maar fluiten. De supporters van Ajax zijn fantastisch voor je als het goed gaat, maar ik heb mezelf in de afgelopen drie seizoenen ook regelmatig afgevraagd waar ze mee bezig waren. Soms dacht ik echt dat ze me kapot probeerden te maken. Ze beseffen niet hoe graag je door de grond wil zakken als 50.000 mensen je uitfluiten. Snappen jullie echt niet dat ik de bal niet expres over schiet? Ik heb aan het eind van het seizoen ook medelijden gehad met Siktor Vikora [..] Hij zat soms gebroken in de kleedkamer, triest...."
Zlatan Ibrahimovic over het Ajax-publiek.
Overgeslagen (selectief geheugen).quote:Op woensdag 8 september 2004 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook het kleine stukje linksonderin gelezen over dat ie hoopt op een mooi afscheid omdat hij de supporters ontzettend is gaan waarderen?
wat een kindjes zeg, en nu krijgt Anastasiou zeker de schuldquote:Op donderdag 9 september 2004 00:47 schreef golfer het volgende:
bron: ajaxnetwerk
Anastasiou liet in de papieren uitgave van Voetbal International weten allerminst blij te zijn dat hij via teletekst moest vernemen dat hij voor een half jaar zou worden uitgeleend aan Roda JC in een ruil met Kone. De spits liet weten niet op de hoogte te zijn gesteld. In een reactie liet Van Eijden weten dat dat verhaal uit Roda krijgen afkomstig was en niet van Ajax. Roda JC coach Vloet ontkende echter dat Roda bezig was met Anastasiou en gaf aan dat het uit de Ajax hoek kwam.
Zal hij in Delle Alpi leren wat snel negatief worden is. Die zijn zo negatief, dat ze meestal niet op komen dagen.quote:Op donderdag 9 september 2004 00:38 schreef Spideyman het volgende:
Wat ga je missen?" [..] toch ook de supporters. Zij houden echt van Ajax en dat mag ik wel. Alleen moeten ze niet te snel negatief worden."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |