abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21823461
mij spreekt het in ieder geval wel aan.
of ze moeten hem vastbinden, in de gracht leggen en alle supporters over hem heen laten pissen
pi_21823490
Ik weet niet hoe jij de gemiste inkomsten wil berekenen maar als het maar een getal met 6 nullen is
pi_21823495
quote:
Op woensdag 8 september 2004 17:53 schreef jimjim1983 het volgende:
mij spreekt het in ieder geval wel aan.
of ze moeten hem vastbinden, in de gracht leggen en alle supporters over hem heen laten pissen
Dan wil ik wel in zijn bek pissen
  woensdag 8 september 2004 @ 18:05:06 #129
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_21823713
Hoe dom kan je zijn, mijn god die Trabelsi heeft echt een mega groot bord voor zijn kop!

Eerst kreeg de zaakwaarnemer nog de schuld maar ondertussen weten we wel beter, de persoon Trabelsi ziet niet in dat hij zijn carrière zelf verkloot.
pi_21823737
Carriere verkloten?? Hij kan volgend jaar de clubs uitzoeken die hij wil. Hij komt voor niks binnen.
  woensdag 8 september 2004 @ 18:08:25 #131
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_21823771
quote:
Op woensdag 8 september 2004 18:06 schreef Chadi het volgende:
Carriere verkloten?? Hij kan volgend jaar de clubs uitzoeken die hij wil. Hij komt voor niks binnen.
Betwijfel of dit in het voordeel van hem is, de hele gang van zaken.

Arsenal ging al niet door omdat hij te hoge eisen had gesteld dus ik moet het nog maar zien of het ooit nog goed met hem komt.
pi_21823989
Hoi. Tvp.
slettebak [@] gmail.com
pi_21824018
Zomaar binnenlopen? Hij heeft nu ook die enorme sticker op zijn hoofd: 'Geldwolf'.
Wat voor een lul ben je, als je gewoon thuis in je bed gaat liggen stinken terwijl je nog steeds een royaal salaris opstrijkt. Eerlijk gezegd hoop ik dat ie gewoon nergens meer aan de bak komt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_21824033
quote:
Contract tot 2006. Laat hem in die tussentijd maar bij Jong Ajax voetballen of beter gezegd consequent laten invallen in de blessuretijd. Dat zal hem leren en met hem alle andere Ajacieden.
  woensdag 8 september 2004 @ 18:26:09 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21824077
quote:
Correctie, zijn contract liep deze zomer af, en deze is via de beruchte clausule met 2 jaar verlengt. Bogardetje?
pi_21824114
Het stukje van superjoden heeft het ook maar over 'tot zomer 2005'.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_21824203
quote:
Op woensdag 8 september 2004 18:27 schreef Suijk het volgende:
Dat klopt niet.
pi_21824314
Overigens, Juventus heeft in juni Ajax 8 miljoen euro + Miccoli geboden voor Zlatan, blijkt nu. Extra zuur.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21824327
Vannacht nog gedroomd dat Trabelsie weer speelde. Maar je, in die droom speelde Hoekstra ook
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_21824328
!!! dubbelpost !!!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_21824357
quote:
Op woensdag 8 september 2004 18:27 schreef Suijk het volgende:
JD is dus blijkbaar niet goed geinformeerd er was inderdaad een eenzijndige optie voor een verlenging van 2 jaar.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  woensdag 8 september 2004 @ 19:39:06 #142
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21824457
"Dus als ik speeltijd kreeg, liet ik vaak te weinig zien. En het publiek maar fluiten. De supporters van Ajax zijn fantastisch voor je als het goed gaat, maar ik heb mezelf in de afgelopen drie seizoenen ook regelmatig afgevraagd waar ze mee bezig waren. Soms dacht ik echt dat ze me kapot probeerden te maken. Ze beseffen niet hoe graag je door de grond wil zakken als 50.000 mensen je uitfluiten. Snappen jullie echt niet dat ik de bal niet expres over schiet? Ik heb aan het eind van het seizoen ook medelijden gehad met Siktor Vikora [..] Hij zat soms gebroken in de kleedkamer, triest...."

Zlatan Ibrahimovic over het Ajax-publiek.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_21824474
quote:
Op woensdag 8 september 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Overigens, Juventus heeft in juni Ajax 8 miljoen euro + Miccoli geboden voor Zlatan, blijkt nu. Extra zuur.
Zeg dat wel. Miccoli is een goede voor Ajax. Hij is nu overigens verkocht aan Fiorentina voor net iets minder dan de 16 miljoen van Zlatan.
pi_21824517
Precies. Andere optie was Zalayeta geweest of Olivera, de rechtsbuiten uit Uruguay.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21829767
Wat is jou bron, MM? Of mag je die weer niet zeggen? Miccoli ken ik verder niet goed genoeg om te zeggen of hij in het systeen zou passen.
pi_21829784
quote:
Op woensdag 8 september 2004 19:39 schreef Spideyman het volgende:
"Dus als ik speeltijd kreeg, liet ik vaak te weinig zien. En het publiek maar fluiten. De supporters van Ajax zijn fantastisch voor je als het goed gaat, maar ik heb mezelf in de afgelopen drie seizoenen ook regelmatig afgevraagd waar ze mee bezig waren. Soms dacht ik echt dat ze me kapot probeerden te maken. Ze beseffen niet hoe graag je door de grond wil zakken als 50.000 mensen je uitfluiten. Snappen jullie echt niet dat ik de bal niet expres over schiet? Ik heb aan het eind van het seizoen ook medelijden gehad met Siktor Vikora [..] Hij zat soms gebroken in de kleedkamer, triest...."

Zlatan Ibrahimovic over het Ajax-publiek.
Ook het kleine stukje linksonderin gelezen over dat ie hoopt op een mooi afscheid omdat hij de supporters ontzettend is gaan waarderen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 9 september 2004 @ 00:38:07 #147
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21830747
quote:
Op woensdag 8 september 2004 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ook het kleine stukje linksonderin gelezen over dat ie hoopt op een mooi afscheid omdat hij de supporters ontzettend is gaan waarderen?
Overgeslagen (selectief geheugen).

Maar idd, om het een beetje recht te trekken:

Wat ga je missen?" [..] toch ook de supporters. Zij houden echt van Ajax en dat mag ik wel. Alleen moeten ze niet te snel negatief worden."
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 9 september 2004 @ 00:47:28 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21830897
bron: ajaxnetwerk

Anastasiou liet in de papieren uitgave van Voetbal International weten allerminst blij te zijn dat hij via teletekst moest vernemen dat hij voor een half jaar zou worden uitgeleend aan Roda JC in een ruil met Kone. De spits liet weten niet op de hoogte te zijn gesteld. In een reactie liet Van Eijden weten dat dat verhaal uit Roda krijgen afkomstig was en niet van Ajax. Roda JC coach Vloet ontkende echter dat Roda bezig was met Anastasiou en gaf aan dat het uit de Ajax hoek kwam.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21830925
quote:
Op donderdag 9 september 2004 00:47 schreef golfer het volgende:
bron: ajaxnetwerk

Anastasiou liet in de papieren uitgave van Voetbal International weten allerminst blij te zijn dat hij via teletekst moest vernemen dat hij voor een half jaar zou worden uitgeleend aan Roda JC in een ruil met Kone. De spits liet weten niet op de hoogte te zijn gesteld. In een reactie liet Van Eijden weten dat dat verhaal uit Roda krijgen afkomstig was en niet van Ajax. Roda JC coach Vloet ontkende echter dat Roda bezig was met Anastasiou en gaf aan dat het uit de Ajax hoek kwam.
wat een kindjes zeg, en nu krijgt Anastasiou zeker de schuld
  donderdag 9 september 2004 @ 01:15:34 #150
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21831244
quote:
Op donderdag 9 september 2004 00:38 schreef Spideyman het volgende:
Wat ga je missen?" [..] toch ook de supporters. Zij houden echt van Ajax en dat mag ik wel. Alleen moeten ze niet te snel negatief worden."
Zal hij in Delle Alpi leren wat snel negatief worden is. Die zijn zo negatief, dat ze meestal niet op komen dagen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')