op ajaxnetwerk is er zelfs een hele discussie overquote:Op maandag 6 september 2004 16:26 schreef Suijk het volgende:
Ik sprak vandaag een collega die op 411 zit. Hij verheugde zich nu al op de CL wedstrijd tegen Juventus, vooral om het uitfluiten van Zlatan.![]()
Handenwrijvend zat ie het te vertellen.
Ah, eindelijk. Een medestander. Ik voel me altijd zo gehandicapt in het stadion als werkelijk iedereen begint te fluiten.quote:Op maandag 6 september 2004 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
omdat ik uberhaupt niet op mn vingers kan fluiten
Het is pas irritant als achterbuurman/-vrouw in het stadion lekker in je oor begint te fluiten!quote:Op maandag 6 september 2004 20:20 schreef keeper het volgende:
Ah, eindelijk. Een medestander. Ik voel me altijd zo gehandicapt in het stadion als werkelijk iedereen begint te fluiten.
Okee, mooi. Ik zal m'n tv ook eens aanzetten, Voetbal Insite begint zo.quote:Op maandag 6 september 2004 20:20 schreef Cheiron het volgende:
Op AT5 zeiden ze dat hij zich donderdag bij de selectie voegt.
Bezoek eens een wedstrijd van het Nederlands Elftal zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 september 2004 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het is pas irritant als achterbuurman/-vrouw in het stadion lekker in je oor begint te fluiten!
Tja dat heb je in rotterdam-Zuid he. In de Arena laat de achterbuurman/-vrouw wel eens haar toastjes met kaviaar vallen. Ook erg irritant, want voor je het weet glijd je uit op de trappen omdat er geen grip zit onder je brogues.quote:Op maandag 6 september 2004 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Het is pas irritant als achterbuurman/-vrouw in het stadion lekker in je oor begint te fluiten!
dan hoor je alleenquote:Op maandag 6 september 2004 20:25 schreef gras het volgende:
[..]
Bezoek eens een wedstrijd van het Nederlands Elftal zou ik zeggen.
quote:Op maandag 6 september 2004 20:27 schreef keeper het volgende:
Tja dat heb je in rotterdam-Zuid he. In de Arena laat de achterbuurman/-vrouw wel eens haar toastjes met kaviaar vallen. Ook erg irritant, want voor je het weet glijd je uit op de trappen omdat er geen grip zit onder je brogues.
Bégin er maar niet eens over, een drama is het.quote:Op maandag 6 september 2004 20:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Om nog niet te spreken van de plekken die je daarna in je 3delig Armani pak hebt van je val!
Wat dat betreft hebben ze het bij psv beter bekeken.quote:Op maandag 6 september 2004 20:33 schreef keeper het volgende:
Bégin er maar niet eens over, een drama is het.
Dan moet trabelsi zich niet meer in Amsterdam vertonen gok ik zoquote:Op maandag 6 september 2004 22:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Trabelsi naar feyenoord, wat moeten we daar nu weer van denken (buiten dat het waarschijnlijk bullshit is)
Als die zijn leven beu is.....quote:Op maandag 6 september 2004 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet trabelsi zich niet meer in Amsterdam vertonen gok ik zo
quote:Op maandag 6 september 2004 22:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Trabelsi naar feyenoord, wat moeten we daar nu weer van denken (buiten dat het waarschijnlijk bullshit is)
NOS- wagen reed achteruit tegen optrekkende Fiat van....???quote:Op maandag 6 september 2004 23:05 schreef Duiveltja het volgende:
Welke spelers knalden op elkaar met de auto na de looptraining?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |