Je hebt het nu over zijn gehele carrière neem ik aanquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:23 schreef methodmich het volgende:
Ja, nee, nu ben ik ook overstag!
Sonck maakt er nog 30!
Evergem en Overkappelen zijn mooie provincieclubjes om je carrière af te sluitenquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:31 schreef methodmich het volgende:
Speelt ie nog 10 jaar dan?
Ja, ik ook. Rosales is een goede jongen, ik heb hem vrijdag overigens nog even succes gewenst. Ik had eerst nog wel m'n twijfels over die Argentijn, hij staat immers de ontwikkeling van Tom De Mul in de weg! Maar hij is zeerzeker een versterking voor Ajax. Goede trap/voorzet/balbehandeling. Ik heb nog géén echte individiele gezien van hem, maar desondanks stel ik dat dit veruit de beste buitenspeler is die afgelopen jaren is aangetrokken door Koeman.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:53 schreef Nashje het volgende:
Ik heb m'n volste vertrouwen in dit Ajax. Zlatan is vertrokken, jammer. Maar met de komst van Rosales ben ik erg blij.
Arveladze schoot er in 97/98 iets van 24 binnen in de competitie. Die had alleen de pech dat Machlas toen er 34 maakte. Maar dat was idd de laatste keer dat een Ajacied meer dan 20 goals maakte in de competitie in één jaar.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:09 schreef popolon het volgende:
Da's al zeker tien jaar zo
Wanneer had Ajax de laatste topscorer? Da's zeker 10 jaar geleden
Bergkamp of Litmanen denk ik.
Boukhari, Mitea en Van der Vaart zouden ook in de spits kunnen, maar echt goede opties zijn dat natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:27 schreef PJORourke het volgende:
Je moet toch wel met Sonck spelen? Ananas lijkt me nou niet echt een optie voor een basisplaats, en of Babel er aan toe is weet ik zelf niet.
ik zie op dit moment misschien toch nog wel liever Ananas in de punt dan Sonckquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:27 schreef PJORourke het volgende:
Je moet toch wel met Sonck spelen? Ananas lijkt me nou niet echt een optie voor een basisplaats, en of Babel er aan toe is weet ik zelf niet.
ik zie op dit moment misschien toch nog wel liever Sonck in de punt dan Ananasquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:43 schreef S-Two het volgende:
ik zie op dit moment misschien toch nog wel liever Ananas in de punt dan Sonck
Ja, ok. Maar wanneer zelfs Stekelenburg straks in aamerking gaat komen voor topscorer van Ajax heb je wel enigszins een probleemquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:17 schreef keeper het volgende:
Je kan zelfs zeggen dat het in huis hebben van een topscorer een soort zwakte is voor je team. Dan ben je voor de doelpuntenproductie wel erg afhankelijk van één speler namelijk.
omdat sommige mensen vinden dat ie ons genaait heeft?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
De vraag blijft, waarom niet klappen voor Zlatan?
De vraag was, waarom uitfluiten?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
De vraag blijft, waarom niet klappen voor Zlatan?
najah het is natuurlijk niet echt netjes om nu nog weg te gaan (al is dat denk ik eerder de fout van het bestuur)quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft hij ons dan genaaid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |