abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juli 2007 @ 19:54:49 #61
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_51440535
Sorry dat ik zo een oud topic omhoog haal maar ik wilde graag wat informatie.

Ik kreeg van optical express zo juist te horen dat ze het niet aandurven mij te laseren.
Aangezien laseren met -11 licentie verlies voor de chirurg kan betekenen ( blijkbaar zaten zij niet bij de afgekeurde klininieken want ze geven om de patienten )

Nu wezen ze mij op implantlenzen.
Ik wilde weten of iemand dit recentelijk heeft laten doen en waar aangezien deze klinieken best moeilijk zijn te vinden. For your eyes only bijvoorbeeld is er een die het doet .

Ik zoek iemand die het liefste in (zuid) limburg of noord brabant ligt.
Alvast bedankt voor de info.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_51443240
VisionClinics heeft zo te zien ook een vestiging in Brabant.

Niet in Limburg of Brabant, Oogziekenhuis Focuskliniek is onderdeel van het Oogziekenhuis in Rotterdam.
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:54 schreef depax het volgende:
Sorry dat ik zo een oud topic omhoog haal maar ik wilde graag wat informatie.

Ik kreeg van optical express zo juist te horen dat ze het niet aandurven mij te laseren.
Aangezien laseren met -11 licentie verlies voor de chirurg kan betekenen ( blijkbaar zaten zij niet bij de afgekeurde klininieken want ze geven om de patienten )

Nu wezen ze mij op implantlenzen.
Ik wilde weten of iemand dit recentelijk heeft laten doen en waar aangezien deze klinieken best moeilijk zijn te vinden. For your eyes only bijvoorbeeld is er een die het doet .

Ik zoek iemand die het liefste in (zuid) limburg of noord brabant ligt.
Alvast bedankt voor de info.
Live fast, die young...
pi_51447723
Als je implantlenzen wil kan ik je deze kliniek aanbevelen: http://www.acrc.nl/ (Maastricht)
Crappy website maar supergoeie oogartsen. Ze kwamen ook goed uit de test van de Consumentenbond.

Ik wil ook implantlenzen. Ik ben al in bovenstaande kliniek geweest nadat ik niet tevreden was over het vooronderzoek in een andere kliniek (Medicosmo, Geleen). Weer een nieuw onderzoek dus *keching*. Ik blijk (aangeboren) staar te hebben en daarom moet ik in augustus terug. Dan gaan ze kijken of het niet erger is geworden. Is dat niet zo, dan is het idd echt aangeboren en zal het ook niet erger worden. En dan gaan we bekijken of ik implantlenzen kan.

Ze doen ZEER grondig een vooronderzoek (optometrist). Als ze ook maar even twijfelen wordt er meteen een oogarts bijgehaald.

In Geleen wilden ze me zomaar laseren, ze hadden de behandeldatum al afgesproken, alleen moest ik 30 min eerder komen zodat de chirurg me nog kon uitleggen dat als het mis ging dat niet aan hen lag maar aan mijn ogen (daar kwam het op neer).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:57:02 #64
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_51448516
medicosmo is mijn oude oog arts blijkbaar en zij weigerde mee te doen aan het onderzoek dat zegt mij al genoeg.

zal eens http://www.acrc.nl/ proberen dank je wel voor de info.
Tis eigelijk de laatste optie of een bril natuurlijk lenzen kon ik niet verdragen.

[ Bericht 24% gewijzigd door depax op 14-07-2007 00:39:36 ]
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')