quote:Op zondag 5 september 2004 11:25 schreef SEX het volgende:
Ik zeg het maar 2 keer omdat ik een statement wilde maken.
quote:Op zondag 5 september 2004 11:27 schreef Mxyzptlk het volgende:
point taken!
Rusland? Ben je niet helemaal goed bij je hoofd of zo?quote:Op zondag 5 september 2004 11:27 schreef ramos het volgende:
nederland,rusland
Ga je over smaak twisten?quote:Op zondag 5 september 2004 11:33 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Rusland? Ben je niet helemaal goed bij je hoofd of zo?![]()
Nee man, er lopen veel leuke meisjes rond daar! Niet meteen supermodellen ok, maar schattig!quote:Op zondag 5 september 2004 11:46 schreef middagdutje het volgende:
Schotland, zonder enige twijfel.
ze zijn onwijs knap daarquote:Op zondag 5 september 2004 11:45 schreef Maffioso het volgende:
somalië
Waar ligt volgens jou Nigeria?quote:Op zondag 5 september 2004 12:48 schreef Little_Angel het volgende:
Afrika, Nigeria, Duitsland
quote:Op zondag 5 september 2004 11:24 schreef brainiac11 het volgende:
engelad, bleek en dik!
quote:Op zondag 5 september 2004 11:23 schreef F1908 het volgende:
suriname
quote:Op zondag 5 september 2004 11:45 schreef Maffioso het volgende:
somalië
Ja, foutje, sorry. Ben niet helemaal wakker.quote:Op zondag 5 september 2004 12:56 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Waar ligt volgens jou Nigeria?
Excuses aanvaardquote:Op zondag 5 september 2004 13:04 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja, foutje, sorry. Ben niet helemaal wakker.
quote:Op zondag 5 september 2004 11:26 schreef Mxyzptlk het volgende:
Nederland, alleen maar slonzige vrouwen volgens de vrouwen elders, heb ik vernomen..
Wie weet zit daarachter wel een fotomodel. Dus je kan niet weten hoe lelijk ze is.quote:
Ierse vrouwen zijn dus echt niet lelijk, ik vind ze knapper dan Nederlandse vrouwenquote:Op zondag 5 september 2004 14:47 schreef amornl87 het volgende:
lelijk: ierland, afrikaans ontwilkkelingsland, japan, polen
offtopic: mooiste: BRAZIL, INDONESIA, HALFBLOEDJES
ja sorry dat was een beetje een vooroordeel maar wat ik tot nu gezien heb aan iers was wel slecht eigenlijk.....hollandse....mwoah saai om naar te kijke een beetjequote:Op zondag 5 september 2004 15:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Ierse vrouwen zijn dus echt niet lelijk, ik vind ze knapper dan Nederlandse vrouwen
ze hebben wel gezichten die er wel natural uitzien toch?quote:Op zondag 5 september 2004 15:49 schreef Gelderland het volgende:
België
Dan hebben ze dat onderzoek zeker laten uitvoeren door chinezen ofzo, die het niet goed konden zien. De knapste vrouwen komen uit Afghanistan, en dat kan ik tenminste uit ervaring zeggenquote:Op zondag 5 september 2004 14:45 schreef amornl87 het volgende:
het lelijkste land is: afghanistan, daar is ook onderzoek naar gedaan, het land met de minst aantrekkelijke, minst symmetrische gezichten
ik wou nèt zeggenquote:Op zondag 5 september 2004 15:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Ierse vrouwen zijn dus echt niet lelijk, ik vind ze knapper dan Nederlandse vrouwen
Ierse vrouw?quote:Op zondag 5 september 2004 16:43 schreef Miss-S het volgende:
[..]
ik wou nèt zeggen
quote:Op zondag 5 september 2004 17:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Ierse vrouw?![]()
Jij weet inderdaad duidelijk niet veel....heel veel mooie vrouwen daarquote:Op zondag 5 september 2004 16:43 schreef aloa het volgende:
Ysland, weet ik veel...![]()
Zeker nooit trailerpark trash gezien?quote:Op zondag 5 september 2004 18:42 schreef Daphne85 het volgende:
Volbloed niet-blanken zijn vaak niet erg aantrekkelijk. Blanke en halfblanke mensen zijn gemiddeld het mooist.
Ik geef alleen een meningquote:Op zondag 5 september 2004 18:46 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
We hebben al vaker een aanvaring gehad, Daphne. Ik vind dat je een erg beknopt wereldbeeld hebt en maar een beetje in je eigen utopische fantasiewereldje hangt.
JIj geeft wel op een rare manier een meningquote:Op zondag 5 september 2004 18:54 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik geef alleen een mening![]()
Ja zal best. Dat zijn volges mij ook niet van die knappe wijven...quote:Op zondag 5 september 2004 22:35 schreef SchoppenAas het volgende:
ooit ergens gelezen dat Afghanistan de lelijkste vrouwen had.
Waarom denk je dat het nodig is dat ze daar een burka dragenquote:Op zondag 5 september 2004 22:53 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ja zal best. Dat zijn volges mij ook niet van die knappe wijven...
quote:Op zondag 5 september 2004 11:46 schreef middagdutje het volgende:
Schotland, zonder enige twijfel.
ja gek er zijn Turkish Beautys , mmmm en dan niet zo eentje met punthakjes en oogbollemake-up maar echt een superduidelijk helder mooi gezicht met een lekkere RONDE reet (__________/_________)quote:Op maandag 6 september 2004 13:11 schreef spiritual het volgende:
De mensen die Turkije als antwoord geven: SORRY??????
Ik ben dit jaar in turkije op vakantie geweest en daar lopen ECHT mooie vrouwen rond
ZONDER snor
ZONDER hoofddoek
Vooraf geloofde ik het ook niet maar daar wonen echt knappe vrouwen![]()
En jij bent daar natuurlijk een heel goed voorbeeld vanquote:Op zondag 5 september 2004 18:42 schreef Daphne85 het volgende:
Volbloed niet-blanken zijn vaak niet erg aantrekkelijk. Blanke en halfblanke mensen zijn gemiddeld het mooist.
quote:Op maandag 6 september 2004 15:44 schreef Grimm het volgende:
aruba, kenya, USA <- van die google pagina
die amerikaanse vrouwtjes zijn trouwens over het algemeen lelijk..natuurlijk zijn d'r hele mooie, ook vind ik dat engeland wel mooie vrouwen heeft.
Als je d'r een tijdje gaat wonen of je gaat naar het buitenland en je komt dan terug...dan kom je d'r achter dat er in nederland niet echt mooie vrouwen wonen, geblondeerd haar, grote oorbellen, en d'r zitten echt hele arrogante kutwijven tussen
Dan moet je spreken in termen als "ik vind" en niet "het is". Er zijn genoeg mensen die volbloed niet-blanken wel mooi vinden. Wat dacht je van volbloed niet-blanken? Waarom stel jij telkens het blanke ras als de maat der dingen? Ik vind het net als VanBinsBergen toch vrij gefrustreerd overkomen van jou. Jij bent zelf volbloed Aziatisch en dan zo het blanke ras verheerlijken. Komt op mij vrij ziekelijk over... heb je al eens een psycholoog overwogen?quote:Op zondag 5 september 2004 18:54 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik geef alleen een mening![]()
Ach, laat het meisje toch, kan toch dat ze volbloed niet-blanken gewoon minder mooi vind. Persoonlijk vind ik halfbloedjes meestal ook mooier.quote:Op maandag 6 september 2004 19:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan moet je spreken in termen als "ik vind" en niet "het is". Er zijn genoeg mensen die volbloed niet-blanken wel mooi vinden. Wat dacht je van volbloed niet-blanken? Waarom stel jij telkens het blanke ras als de maat der dingen? Ik vind het net als VanBinsBergen toch vrij gefrustreerd overkomen van jou. Jij bent zelf volbloed Aziatisch en dan zo het blanke ras verheerlijken. Komt op mij vrij ziekelijk over... heb je al eens een psycholoog overwogen?
Rot op man... Katrien is echt wel lekker!!!quote:Op zondag 5 september 2004 19:32 schreef huko het volgende:
Duckstad
Hmm heerlijk zo'n verenkont, en die snavel om je lul... Hmmmmmmquote:Op maandag 6 september 2004 19:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Rot op man... Katrien is echt wel lekker!!!
En oma Duck zou ik ook weleens van achteren willen volblaffen met but.
Dit hele topic is domquote:Op zondag 5 september 2004 20:13 schreef pimpin het volgende:
JIj geeft wel op een rare manier een mening![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 20:33 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Dit hele topic is dom![]()
In elk land lopen mooie en lelijke vrouwen rond![]()
volgens jou lopen er weinig aantrekkelijke vrouwen rond in de meeste afrikaanse en aziatische landen; waarom krabbel je nou ineens terug?quote:Volbloed niet-blanken zijn vaak niet erg aantrekkelijk. Blanke en halfblanke mensen zijn gemiddeld het mooist
In Afrika en Azië lopen ook redelijk veel 'halfbloeden' rond en in Nederland lopen ook volbloede nietblanken rond, dus nee.quote:Op maandag 6 september 2004 20:56 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
volgens jou lopen er weinig aantrekkelijke vrouwen rond in de meeste afrikaanse en aziatische landen; waarom krabbel je nou ineens terug?
Ach, je kan je er aan irriteren of niet.quote:Op maandag 6 september 2004 19:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan moet je spreken in termen als "ik vind" en niet "het is". Er zijn genoeg mensen die volbloed niet-blanken wel mooi vinden. Wat dacht je van volbloed niet-blanken? Waarom stel jij telkens het blanke ras als de maat der dingen? Ik vind het net als VanBinsBergen toch vrij gefrustreerd overkomen van jou. Jij bent zelf volbloed Aziatisch en dan zo het blanke ras verheerlijken. Komt op mij vrij ziekelijk over... heb je al eens een psycholoog overwogen?
Dat is geen land knaas, maar een provincie van Indonesië.quote:Op zondag 5 september 2004 17:52 schreef Adfundum het volgende:
Irian Jaya met stip op 1
quote:Op maandag 6 september 2004 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
Engeland is de onbetwiste nr. 1 qua lelijke mensen vrouwen.
[..]
homoquote:Op zondag 5 september 2004 17:14 schreef Dizzee het volgende:
Italie, Turkije..
ja het is namelijk mooi en vrouwelijk om 1 meter 80 te zijn en 90 kilo te wegen. : )) (insiders smilie)quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:28 schreef EMW het volgende:
Nederlandse vrouwen lelijk? Ga weg man, onze vrouwen behoren tot de mooiste ter wereld. Seksueel gefrustreerde mannetjes die Nederland noemen![]()
Wie zegt dat? Nederlandse vrouwen zijn doorgaans te lang, hebben een paardengebit en hebben een onproportioneel dikke kont ,maar wat ze pas echt onaantrekkelijk maakt is hun arrogantie.quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:28 schreef EMW het volgende:
Nederlandse vrouwen lelijk? Ga weg man, onze vrouwen behoren tot de mooiste ter wereld. Seksueel gefrustreerde mannetjes die Nederland noemen![]()
dat zijn er veel inderdaad, maar dat zijn van die gooi en vechtstreekjaarclubtrutten uit de polder. De mooiste zitten ook in het zuiden mwahaquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Nederlandse vrouwen zijn doorgaans te lang, hebben een paardengebit en hebben een onproportioneel dikke kont ,maar wat ze pas echt onaantrekkelijk maakt is hun arrogantie.
Klopt, boerentrutten uit de polder met hun eeeewrrh die zo graag de sophisticated chick uit willen hangen bij een of ander corps maar in wezen gewoon nog koeien hadden kunnen melken..quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:57 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
dat zijn er veel inderdaad, maar dat zijn van die gooi en vechtstreekjaarclubtrutten uit de polder. De mooiste zitten ook in het zuiden mwaha
de grote filosoof Barry Hay zei het al.
we zitten op 1 lijn maat! zo zie ik het ook! nee dan de hippe chicks zonder pretenties dat zijn de beste!quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Klopt, boerentrutten uit de polder met hun eeeewrrh die zo graag de sophisticated chick uit willen hangen bij een of ander corps maar in wezen gewoon nog koeien hadden kunnen melken..
Arrogantie ben ik met je eens maar de rest.... Tuurlijk zijn dr afzichtelijke wijven hier maar zo erg is t ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Nederlandse vrouwen zijn doorgaans te lang, hebben een paardengebit en hebben een onproportioneel dikke kont ,maar wat ze pas echt onaantrekkelijk maakt is hun arrogantie.
Ja, dat zeg ik dusquote:Op maandag 6 september 2004 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, laat het meisje toch, kan toch dat ze volbloed niet-blanken gewoon minder mooi vind. Persoonlijk vind ik halfbloedjes meestal ook mooier.
Hehehehehe, ja ik heb al een hele poos geen topic meer geopend die kwaad bloed zet. Ik zal weer eens een idee bedenkenquote:Op maandag 6 september 2004 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeg FD, ik verveel me de pleuris, kan je niet ff een leuk topic over religie of seks openen?
Zo is datquote:Op maandag 6 september 2004 20:33 schreef Daphne85 het volgende:
In elk land lopen mooie en lelijke vrouwen rond![]()
Ik weet het, dat idee heb ik ook. Ik bedoel, het is toch niet normaal om het andere ras zo te verheerlijken dat je in staat bent om je eigen ras constant af te kraken enzovoort. Wees trots op jezelf. Niet omdat je van een bepaald ras bent of wat dan ook, maar gewoon om wie je bent. Ik heb wel het idee dat Daphne zelfs zichzelf blank zou laten maken als dat mogelijk was.quote:Op maandag 6 september 2004 21:42 schreef Space-Chinees het volgende:
Tenminste, zo´n beeld kreeg in inmiddels ondertussen na al haar posts lezen, in allerlei soorten topics doet ze alsof haar bloed minder is dan dat andere.
Maar zoals ik zeg, je kan er aan irriteren of niet.
Doe maar gewoon niet
arrogantie, ken je het programma summerbase op tmf, die wijve daar zijn echt verschirkkelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Als ze 1.80m en slank is, dan ziet ze er juist wél vrouwelijk uit door haar lange benen en haar beter zichtbare taillequote:Op dinsdag 7 september 2004 05:26 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
ja het is namelijk mooi en vrouwelijk om 1 meter 80 te zijn en 90 kilo te wegen. : )) (insiders smilie)
Daphne, als een vrouw met lange benen mooi gevonden wordt in dat opzicht, zou een vrouw niet lang genoeg kunnen zijn. Helaas is dat niet zo. Mannen willen doorgaans geen vrouw die langer is dan zijzelf. Het gaat om de beenlengte in verhouding tot het lichaam.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:16 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Als ze 1.80m en slank is, dan ziet ze er juist wél vrouwelijk uit door haar lange benen en haar beter zichtbare taille![]()
Maar de combinatie 1.80m en 90 kg is idd![]()
In Amerika heerst er een dergelijke cultuur.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:16 schreef FuifDuif het volgende:
als een vrouw met lange benen mooi gevonden wordt in dat opzicht, zou een vrouw niet lang genoeg kunnen zijn.
Ja dus? Is Amerika representatief? Alleen omdat het daar zo is, kun je dat niet als argument aanvoeren. Zal best dat het in Amerika zo is, maar hier is dat niet zo. Ik zie hier echt niet gebeuren dat iederen man een zo lang mogelijke vrouw wil vanwege haar lange benen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:21 schreef Daphne85 het volgende:
In Amerika heerst er een dergelijke cultuur.
Omdat de Aziaten met wie ik te maken heb gehad kankerlijers warenquote:Op maandag 6 september 2004 21:42 schreef Space-Chinees het volgende:
Maar daphne heeft gewoon geen azn pride.
quote:Ze gaat waarschijnlijk ook amper met aziaten om.
Is Nederland dan representatief?quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:23 schreef FuifDuif het volgende:
Ja dus? Is Amerika representatief? Alleen omdat het daar zo is, kun je dat niet als argument aanvoeren. Zal best dat het in Amerika zo is, maar hier is dat niet zo. Ik zie hier echt niet gebeuren dat iederen man een zo lang mogelijke vrouw wil vanwege haar lange benen.
Ik zie direct dat haar benen niet lang zijn en ik zie geen taillequote:Maar wat vind je van dat voorbeeld wat ik je gegeven heb? Dat plaatje van Jordan Capri? Kun je je het voorstellen dat ze zo klein is? Toch lijken haar benen lang en haar taille smal. Het gaat om de verhoudingen Daphne, niet om de lengte.
Oh ja, lekker wetenschappelijk. "Tante Bedje"-methode: ervaringen in je eigen omgeving gebruiken om een groep mensen te stigmatiseren. Daphne, dat is dan toeval. Ook blanke mensen kunnen kankerlijkers zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:25 schreef Daphne85 het volgende:
Omdat de Aziaten met wie ik te maken heb gehad kankerlijers waren![]()
Nee, Nederland is niet representatief. Niets is dat. Het is zoals het is in een land. Ik heb het hier over Nederland, jij over Amerika. Dat geldt ook voor vrouwen? Dan wil ik daar wel eens wat bronnen van. De meeste culturen zijn juist mangericht en zien liever dat de vrouw kleiner is. Simpelweg vanwege de "verhoudingen". En over wat voor een lengte heb jij het dan? Een lange lengte kan ook te lang zijn. Iemand van 2 meter bijvoorbeeld voelt zich al vaak niet meer zo prettig en vooral op de basisschool en de middelbare school zie je echt niet dat men zo'n lang persoon heiligt, zo iemand wordt eerder wat geplaagd.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:27 schreef Daphne85 het volgende:
Is Nederland dan representatief?
In bepaalde landen wordt een lange lengte als iets 'heiligs' gezien en dat geldt ook voor vrouwen.
Na ja ook goed, haar benen zijn niet absoluut lang, maar in verhouding. Verklaar maar eens waarom zij één van de meest opwindende webtienermeisjes op dit moment is. Ze heeft gewoon een lekker figuur.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:27 schreef Daphne85 het volgende:
Ik zie direct dat haar benen niet lang zijn en ik zie geen taille![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:30 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oh ja, lekker wetenschappelijk. "Tante Bedje"-methode: ervaringen in je eigen omgeving gebruiken om een groep mensen te stigmatiseren. Daphne, dat is dan toeval. Ook blanke mensen kunnen kankerlijkers zijn.
Valt best mee.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent gefrustreerd!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Kans steenbergenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je bent gefrustreerd!!
100% mee eens is. De emancipatie heeft meer slecht dan goed gedaan voor het gedrag van onze vrouwen![]()
Serieus, dit vraag ik me af.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:05 schreef ICTservice het volgende:
Afrika,Irak,Pakistan.
Ik word trouwens echt agressief van China... er wordt elk jaar een lelijke vrouw gestuurd terwijl als je in China de TV aanzet binnen 10 sec. verliefd wordt...quote:Op maandag 6 september 2004 15:08 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
http://images.google.nl/i(...)26lr%3D%26ie%3DUTF-8
alle missen van elk land
Niet alleen van China zou je kriegel worden, ik vind al die missen sowieso tegenvallen, als ik een rondje door de stad ga lopen kom ik zo tig mooiere vrouwen tegen...quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:46 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ik word trouwens echt agressief van China... er wordt elk jaar een lelijke vrouw gestuurd terwijl als je in China de TV aanzet binnen 10 sec. verliefd wordt...
Ach ja.. misschien hebben die vrouwen wel een iq van 250...
En hoe weet jij dat zo?quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:33 schreef FuifDuif het volgende:
Iemand van 2 meter bijvoorbeeld voelt zich al vaak niet meer zo prettig en vooral op de basisschool en de middelbare school zie je echt niet dat men zo'n lang persoon heiligt, zo iemand wordt eerder wat geplaagd.
Juist ja, en hoe lang zijn die andere meisjes?quote:Na ja ook goed, haar benen zijn niet absoluut lang, maar in verhouding. Verklaar maar eens waarom zij één van de meest opwindende webtienermeisjes op dit moment is. Ze heeft gewoon een lekker figuur.
Nee, maar bij lange vrouwen zie je het beter (bij het zelfde figuur), omdat een langer lijf meestal betekent dat je lichaam minder 'op elkaar zit gepropt'. Daarom vind ik langere vrouwen meestal ook veel eleganter.quote:Overigens komt een echte taillie helemaal niet zoveel voor, ook niet bij lange vrouwen. Dat figuur moet je hebben en dat heeft niets te maken met lengte. Ook lange vrouwen hebben niet altijd een taille. Hoe kom je erbij?
Dat komt omdat Chinezen hun reputatie hoog willen houden. Daarom stellen ze eisen aan de (vrouwelijke) diplomaten: ze moeten minstens 1.60m (geloof ik) en moeten slim zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:46 schreef Wuder het volgende:
Ik word trouwens echt agressief van China... er wordt elk jaar een lelijke vrouw gestuurd terwijl als je in China de TV aanzet binnen 10 sec. verliefd wordt...
Ach ja.. misschien hebben die vrouwen wel een iq van 250...
Ahumquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:39 schreef FuifDuif het volgende:
Zoals ik al vaker zeg, maar dan meer genuanceerd, Daphne. Ik mag dan niet helemaal 100% zijn, maar jij spoort ook niet. Jij wilt dingen die onmogelijk zijn. Als jij de keuze had, dan zou je je complete lichaam willen aanpassen om te voldoen aan de "verwachtingen" van anderen, terwijl anderen zich helemaal niet met jou bezighouden. Leef gewoon eens en hou je niet altijd zo bezig met lichaamsmaatje dit en lichaamsmaatje dat. Wat heeft het voor zin? Wat wil je ermee bereiken?
Daar sluit ik me helemaal bij aan....quote:Op woensdag 8 september 2004 10:13 schreef Soepkip1980 het volgende:
Je kan het zo bekijken: overal valt wel iets te neuken
Te klein ook inderdaad, maar te lang zekerweten ook. De extremen zeg maar. Maar we hadden het hier over lang.quote:Op woensdag 8 september 2004 07:42 schreef Daphne85 het volgende:
En hoe weet jij dat zo?
In Amerika zouden juist de kleintjes worden geplaagd, omdat ze lange mensen helemaal geweldig vinden (basketbal, modellenwerk)
Die andere meisjes zijn soms langer en soms niet. Ik weet niet of jij een beetje op de hoogte bent van die webtieners, maar die zijn over het algemeen niet langer dan 1m65. De lengte wordt er altijd bij gegeven.quote:Op woensdag 8 september 2004 07:42 schreef Daphne85 het volgende:
Juist ja, en hoe lang zijn die andere meisjes?
Ps: jullie pik heeft geen IQ
Hoezo zie je het beter? Ik vind dat wel meevallen. Ik vind lange slanke vrouwen vooral slungelig ogen, niet elegant. Op elkaar gepropt is iemand alleen wanneer iemand dik is. Ik zou Jordan Capri bijvoorbeeld niet op elkaar gepropt noemen. Maar vraag gerust andere heren naar hun mening over haar, ik durf te wedden dat een ruime meerderheid haar toch bijzonder aantrekkelijk zal vinden.quote:Op woensdag 8 september 2004 07:42 schreef Daphne85 het volgende:
Nee, maar bij lange vrouwen zie je het beter (bij het zelfde figuur), omdat een langer lijf meestal betekent dat je lichaam minder 'op elkaar zit gepropt'. Daarom vind ik langere vrouwen meestal ook veel eleganter.
Ja tuurlijk, waarvoor anders? Wat heb jij anders aan die lengte als jij je daarmee niet af zou kunnen meten met anderen? Jij wilt simpelweg voldoen aan de verwachtingen van anderen, omdat je gefrustreerd bent vanwege het feit dat jij een kleine Chinees bent (om maar even in jouw opvattingen te spreken). Wordt wakker Daphne, het is nu eenmaal anders en leer daarmee te leven. Maak niet zo'n drama van zoiets pietluttigs.quote:Op woensdag 8 september 2004 07:46 schreef Daphne85 het volgende:
Ahum![]()
Als ik 1.85m wil worden, is dat zeker omdat anderen dat willen![]()
Waar bemoei jij je mee? Ik verwijs haar simpelweg naar een topic. Ik ben het gewoon niet met haar eens en ik vind dat ze veel onzin uitkraamt.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:10 schreef kamagurka het volgende:
Zit dat mens niet zo af te zeiken joh!!!
Wat dat betreft zouden jullie elkaar dus goed de hand kunnen schuddenquote:Op woensdag 8 september 2004 18:19 schreef FuifDuif het volgende:
en ik vind dat ze veel onzin uitkraamt.
-Edit-quote:Op woensdag 8 september 2004 18:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Ik verwijs haar simpelweg naar een topic. Ik ben het gewoon niet met haar eens en ik vind dat ze veel onzin uitkraamt.
Ik vind eerder dat de vrouwen in de rest van de wereld te kort zijn...quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:44 schreef nozem het volgende:
[..]
... toch jammer van die arrogantie, dat paardengebit en die paardenreetquote:Op donderdag 9 september 2004 00:25 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat de vrouwen in de rest van de wereld te kort zijn...
Oh ja, ik zat eens in de trein naar huis en toen zaten er twee meisjes voor mij. Ik vind hun gesprek op. Ze waren eerstejaars rechtenstudentes en gingen zelf ook weer op weg naar huis. Ik maakte op dat ze elkaar ook van voor de universersiteit al kenden, maar dat doet er verder niet toe. In ieder geval ging het zo en je gelooft het gewoon niet, dat ze elkaar gingen testen of ze de eeeewrrh wel goed uit konden spreken, want ja, dat hoort er nu eenmaal bijquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Klopt, boerentrutten uit de polder met hun eeeewrrh die zo graag de sophisticated chick uit willen hangen bij een of ander corps maar in wezen gewoon nog koeien hadden kunnen melken..
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op maandag 6 september 2004 15:44 schreef Grimm het volgende:
Als je d'r een tijdje gaat wonen of je gaat naar het buitenland en je komt dan terug...dan kom je d'r achter dat er in nederland niet echt mooie vrouwen wonen, geblondeerd haar, grote oorbellen, en d'r zitten echt hele arrogante kutwijven tussen
Zien Zien Zienquote:Op donderdag 9 september 2004 11:03 schreef diabolotin het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigt![]()
geen geblondeerd haar
kleine oorbelletjes
niet arrogant
geen marktkleding etc...
Een paardengebitquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Tegen alle verwachtingen in heb je soms best zinnige dingen te meldenquote:Op donderdag 9 september 2004 12:27 schreef FuifDuif het volgende:
Eigenlijk is dit topic maar dom. Wat de één mooi vindt, vindt de ander niet. Zo kan het zijn dat de één vindt dat Nederland de lelijkste wijven heeft, maar de ander kan vinden dat Nederland juist de mooiste wijven heeft.
Jawel, maar eigenlijk is het wel zo. Het zou anders zijn, wanneer de topictitel zou luiden: "Wat vindt jij welk land de lelijkste vrouwen heeft?" Nu lijkt het erop alsof we unaniem moeten concluderen waar de lelijkste vrouwen wonen, terwijl dat onmogelijk is. De één houdt nu eenmaal van een heerlijke pure bosneger met zwoele lipjes en de ander houdt weer ontzettend veel van lekkere langbenige blonde schonen uit het hoge noorden.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:26 schreef kamagurka het volgende:
Inkopper eerste klas natuurlijk.
Zo kunnen we 95% van de topics op dit forum wel besluiten
SCHRIK!quote:Op donderdag 9 september 2004 14:57 schreef MaRySe het volgende:
http://images.google.nl/i(...)59-1&q=ms_uganda.jpg
Daar is ze dan
Dus we zijn volgens jou 1 grote familie?quote:Op donderdag 9 september 2004 15:57 schreef blablasjit het volgende:
alle afzonderlijke groepen op de wereld. Komen allemaal uit elkaars familie. Dus ook de grootste "foutjes"
Heb je volkomen gelijk in, maar van hetgeen ik al gezien heb zijn de nederlandse meisjes toch wel ook de meest hoerige zowel qua gedrag als kleding. Dit maakt ze natuurlijk niet lelijk maar ook niet echt mooi.quote:Op donderdag 9 september 2004 12:27 schreef FuifDuif het volgende:
Eigenlijk is dit topic maar dom. Wat de één mooi vindt, vindt de ander niet. Zo kan het zijn dat de één vindt dat Nederland de lelijkste wijven heeft, maar de ander kan vinden dat Nederland juist de mooiste wijven heeft.
meen je nie?quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:02 schreef SwiffMeister het volgende:
Snappen jullie dan echt niet dat het om de binnenkant gaat?
Tijdens uitgaan let ik eigenlijk alleen op uiterlijk. Maar bij uitgaan houd de wereld nog niet op he!quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:02 schreef SwiffMeister het volgende:
Snappen jullie dan echt niet dat het om de binnenkant gaat?
Binnenkant telt ja, maar eerste indruk is toch wel altijd de buitenkant, daar kun je niet om heen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:50 schreef SwiffMeister het volgende:
En warom zou ik het niet menen ?
haha lighten up dude... ik bedoelde volkeren die afgezonderd leven van de rest van de wereld. hahaquote:Op donderdag 9 september 2004 21:29 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Dus we zijn volgens jou 1 grote familie?
Ik geloof niet in een god/geloof, dus dat geloof ik ook niet. We zijn allemaal apen geweest en we hebben ons als volkeren ontpopt tot wat we nu zijn, maar om nou te zeggen dat we 1 grote familie zijn gaat wel erg ver. Theoretisch zou het best kunne kloppen, maar praktisch gezien... ik bedoel hoeveel % familie zou ik van jou zijn? als je er vanuit gaat dat je pa en ma 100% zijn (fam vd eerste orde) je broers en zussen 50% (fam vd 2e orde) je opa en oma ook 50% (ook vd 2e orde) je ooms en tantes 25% (3e orde) de voor jouw aangetrouwde familie zoals de aangetrouwde man van een tante van je ofzo mag je niet meetellen, want hij komt uit zijn eigen familie. Dus dan is de kans zeer klein dat jij en ik bijvoorbeeld voor meer dan 0,0001% familie zijn. niet dan?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:20 schreef P4nic het volgende:
[..]
Binnenkant telt ja, maar eerste indruk is toch wel altijd de buitenkant, daar kun je niet om heen.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:48 schreef sushi-nori het volgende:
Engeland, absoluut. Er zijn daar bijna geen mooie vrouwen. Ze zjin allemaal dik, bleek en lelijk
Ligt het nou aan mij of zijn veel van die maya vrouwen klein, dik en gerimpeldquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:50 schreef Speth het volgende:
In Mexico, Guatemala en Honduras heb ik veel Maya's gezien, dat zijn nou niet bepaald mooie mensen... Ik heb niet 1 knappe maya meid gezien
Aha...op TV was er een keer een programma wat over een van die landen ging en die vrouwen waren echt allemaal klein en dikquote:Op zondag 12 september 2004 14:22 schreef Speth het volgende:
Veel zijn juist heel mager en bottig, wat ook erg lelijk is...
Hier hetzelfde toch?quote:Op zondag 12 september 2004 18:15 schreef mrkanarie het volgende:
Ik denk dat amerika de lelijkste vrouwen heeft. Er loopt ook wel heel veel lekkers rond, maar vast ook wel een paar van die lelijke vatzige wijven...
We hebben een kenner!quote:Op zondag 12 september 2004 14:45 schreef stormW het volgende:
P.S. het werd niet gevraagd maar de aller lekkerste zijn Russische en Oostblok dames.
Wat een klets zeg. Als ik ergens niets van moet hebben dan is het van negerinnen.quote:Op maandag 13 september 2004 10:06 schreef sushi-nori het volgende:
Wat ik echt niet kan begrijpen is mensen die hier komen schrijven dat negerinnen niet mooi zijn.
Laat je nakijken man! In Afrika maken ze de meest schitterende vrouwenlijven!
Waarom laten nakijken?quote:Op maandag 13 september 2004 10:06 schreef sushi-nori het volgende:
Wat ik echt niet kan begrijpen is mensen die hier komen schrijven dat negerinnen niet mooi zijn.
Laat je nakijken man! In Afrika maken ze de meest schitterende vrouwenlijven!
Naomi Campbell ook niet??quote:Op maandag 13 september 2004 14:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een klets zeg. Als ik ergens niets van moet hebben dan is het van negerinnen.![]()
![]()
nee.quote:Op maandag 13 september 2004 14:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Naomi Campbell ook niet??
Nee, niet echt mijn smaak.quote:Op maandag 13 september 2004 14:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Naomi Campbell ook niet??
Belgiequote:Op maandag 13 september 2004 15:24 schreef Blokhut het volgende:
Engeland/Belgie. Period.
Ja die bedoel ik, vind ik nou niet bepaald mooie vrouwenquote:Op zondag 12 september 2004 16:42 schreef Speth het volgende:
[..]
Duh... Papoea's misschien?
Ik wil niet mierenneuken maar Arabieren hoeven niet gelijk per definitie moslim te zijn. Er zijn ook christenen die Arabier zijn.quote:Op zondag 12 september 2004 16:06 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Westerse Arabieren/Moslima's
ja, belgië. daar loopt een hoop onverzcrgd spul rond met vieze gebitten etc.quote:Op maandag 13 september 2004 15:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Belgie
Ik heb dit jaar ook wel knappe belgen gezien.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:08 schreef Cheese het volgende:
[..]
ja, belgië. daar loopt een hoop onverzcrgd spul rond met vieze gebitten etc.
Dit zegt allesquote:Op woensdag 15 september 2004 22:58 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar ook wel knappe belgen gezien.![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 19:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Rot op man... Katrien is echt wel lekker!!!
En oma Duck zou ik ook weleens van achteren willen volblaffen met but.
Damn!! wat zegt jouw icoontje nou?quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:21 schreef Inevitable16 het volgende:
FriesLANDNah, geintje.. ik denk USA?
En jij Richie Rich?quote:Op zondag 19 september 2004 23:06 schreef Speth het volgende:
Zijn ondertitel zegt in ieder geval dat hij Event Horizon gezien heeft
Precies, ik wil niet dat dit geweldige topic van mij wordt verneukt!quote:Op maandag 20 september 2004 02:53 schreef Brennie het volgende:
Graag ontopic blijven!
Leugenaar!quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:21 schreef ssebass het volgende:
Polen en omstreken.
Ik ben ook in Juni nog in Praag geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:47 schreef ing_bijna_ir het volgende:
@ Praag: in je sig, zijn dat de plaatsen waar je bent geweest??
* Paris (FR) (August 21)
* Warsaw & Nowy Dwór Mazowiecki (PL) (August 27-29)
* Helsinki, Tampere & Turku (FI) (October 16-24)
* Gent (BE) (November 13) (I LOVE TECHNO)
Volg je mij ofzo?? Ik heb bijna precies hetzelfde lijstje afgewerkt dit jaar (op Gent na dan, dat wordt st petersburg...)
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:26 schreef Gia het volgende:
het Westland
Ehhh, moest je nou echt London zeggen??? daar ben ik in Augustus nog net geweestquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:53 schreef Praag het volgende:
[..]
Ik ben ook in Juni nog in Praag geweest.Hopelijk dit jaar nog London en nog een keer Praag en volgend jaar Moskou in ieder geval.
Finland en Gent (I LOVE TECHNO) moet ik nog afwerken.
Ooit een scharrel gehad uit Nitra, maar Bratislava ben ik voorlopig niet van plan om heen te gaan. Maar wie weet wat de toekomst brengt.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:27 schreef ing_bijna_ir het volgende:
[..]
Ehhh, moest je nou echt London zeggen??? daar ben ik in Augustus nog net geweestEn ik zat in Mei in Praag
!!! Dit begint gewoon eng te worden.........Helsinki ga ik over 2 week heen..... weet je zeker dat jij geen kloon van mij bent
btw, Juli zat ik in Warszawa
Als je nu nog zegt dat je naar bratislava gaat of bent geweest flip ik helemaal!!!!
On-Topic: Ik denk dat ik over enkele weken een goed gefundeerde uitspraak kan doen, ik zal grondig onderzoek doen naar de vrouwen tijdens mij reizen!!
Buffalo liep nog wel wat aardigs rond dacht ik. Maar dat konden ook toeristen zijn.quote:Op maandag 13 september 2004 15:32 schreef Versie1 het volgende:
Verreweg de VS en dan specifiek in Pennsylvania. In een half jaar echt nauwelijks een enigszins ok vrouw gezien.
Grapje.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:58 schreef Avani het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
In 2002 werd de miss verkiezing gewonnen door Westlandsequote:Op woensdag 22 september 2004 11:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Grapje.
Hoewel de miss Holland verkiezingen vaker gewonnen wordt door een Zeelandse, een Utrechtse, een Brabantse of een Limburgse miss. Zelden door één uit het Westland.
Dat zijn dan ook Perziërs en geen Arabieren.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:32 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Ik wil niet mierenneuken maar Arabieren hoeven niet gelijk per definitie moslim te zijn. Er zijn ook christenen die Arabier zijn.
btw je zegt toch ook niet; "ik vind amerikanen/christenen wel lekker" ofzo
Verder wonen er in Iran juist heel erg mooie meiden.
Daar komen juist de beste negerinnen vandaanquote:Somalie ofzo
Meen je dat serieusquote:Op donderdag 10 februari 2005 02:19 schreef HarigeKerel het volgende:
Somalie ofzo
Maar umm van de blanke landen... Schotland of Ierland![]()
op malta lopen een heleboel mooie meisjes/vrouwen rond (ik was 18, dus in die leeftijdscategorie keek ikquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:16 schreef Mazora het volgende:
Hmm en malta? Daar ga ik naartoe deze vakantie.
Ja, de gemiddelde vrouw daar is slonzig, te wit, te dik en zuipt zich helemaal sufquote:
helemaal juistquote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:12 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ja, de gemiddelde vrouw daar is slonzig, te wit, te dik en zuipt zich helemaal suf![]()
Het voordeel is ook nog dat wij Nederlandse kerels over het algemeen best knap zijn vergeleken onze Britse geslachtsgenotenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:39 schreef Samson het volgende:
helemaal juistvan die types die je altijd nog kunt scoren in de kroeg als het ff tegenzit (maar dan moet je wel heeeeeeeel dronken zijn
)
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:10 schreef brampie het volgende:
Wat een generalisatie zo'n vraag.
Dat zal me echt worst wezen.
Als homo interesseert me dat echt geen biet, welk land de mooiste of lelijkste vrouwen heeft (wat mannen betreft idem dito, ik woon heel gelukkige samen met mijn vriend).
Heej ik ga ook naar malta! dan kom ik je mss wel tegenquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:16 schreef Mazora het volgende:
Hmm en malta? Daar ga ik naartoe deze vakantie.
idd engeland, echt geen knappe dames..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:42 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
engeland
Dat snap ik nu niet he, ok, ze is echt niet lelijk of zo, maar om nu miss nederland te worden met dit uiterlijk, vind ik ook weer wat overdreven. Er lopen echt wel een aantal bloedmooie meiden rond in NL en als je dan ziet welke meiden er uiteindelijk bij zo'n verkiezing meedoen valt me altijd wel op dat dat echt niet de knapsten zijn. Nogmaals, helemaal niet lelijk natuurlijk maar ook niet dat je denkt van: waaauwquote:Op maandag 14 februari 2005 13:35 schreef Wokkel1982 het volgende:
[afbeelding]
Miss Ghana
[afbeelding]
Miss Nederland uut Erremuu!![]()
Tjechie zeker lelijke wijven, maar wel lekker bierquote:Op woensdag 22 september 2004 01:09 schreef Praag het volgende:
[..]
Ooit een scharrel gehad uit Nitra, maar Bratislava ben ik voorlopig niet van plan om heen te gaan. Maar wie weet wat de toekomst brengt.
Waarom eigenlijk niet een topic over het land met de mooiste vrouwen?
Ik nomineer Tsjechie, Rusland en Oekraine.
Erreeemuuquote:Op maandag 14 februari 2005 13:35 schreef Wokkel1982 het volgende:
[afbeelding]
Miss Ghana
[afbeelding]
Miss Nederland uut Erremuu!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |