Alsof er ooit een gastrol van 2 afl. is geweest die wel indruk heeft gemaaktquote:Op maandag 6 september 2004 19:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze heeft in die rol totaal geen indruk op me gemaakt, dat wil zeggen dat het niet supergoed was
(maar als troost voor Simone: dus ook niet superslecht)...
we moeten idd gewoon afwachten.... tot eerste jankscene!!
Waar heeft Fok! de laatste tijd last van....?!
ja idd. alleen de groene verf is in het kader van de recycling van de muren gehaald....quote:Op maandag 6 september 2004 19:55 schreef babette21 het volgende:
De Engel ligt plat.... maar de zolder bestaat nog...
Nou nou, dat is toch geen Wup-taalquote:Op maandag 6 september 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
jammer dat ze Bram niet gewoon een flinke trap in zn ballen verkoopt
ik snap er niks van: ze staat wél op de castfoto!!!quote:Op maandag 6 september 2004 20:11 schreef Wup het volgende:
Liesje blijft kwijt
Ze krijgt gewoon een knaller van een binnenkost deze weekquote:Op maandag 6 september 2004 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap er niks van: ze staat wél op de castfoto!!!
Ze krijgt gewoon een knaller van een binnenkomst deze weekquote:Op maandag 6 september 2004 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap er niks van: ze staat wél op de castfoto!!!
haha oke ik neem het terug en ik zal mijn taal kuisen ....quote:Op maandag 6 september 2004 20:13 schreef Svensational het volgende:
Nou nou, dat is toch geen Wup-taal
op zn Bettina'squote:Ik vraag me trouwens af of Bettina haar opmerking "Meid, wat zal jij je rot voelen" snerend bedoelde
Pc'squote:Op maandag 6 september 2004 20:19 schreef babette21 het volgende:
Mir en Sus posten tegenwoordig los van elkaar?!?!?
daar dus ook? laten we dan maar hopen dat het een tijdelijk actie is ofzo.....quote:Op maandag 6 september 2004 20:18 schreef babette21 het volgende:
het reclameblok tijdens gtst duurt nog veel langer: geeft je tijd genoeg om koffie te zetten, te plassen, te posten op fok, bij de buren een kopje suiker te halen, koffie op te drinken en het konijnenhok te schoonmaken........
Chris. Stom personage, nog stommere stem.quote:Op maandag 6 september 2004 20:46 schreef babette21 het volgende:
Tom heeft kennisgemaakt met het piepstemmetje van Chris!!
helaas went dat stemmetje ook na verloop van tijd nietquote:Op maandag 6 september 2004 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Chris. Stom personage, nog stommere stem.
Chris is inderdaad OKquote:Op maandag 6 september 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
[..]
helaas went dat stemmetje ook na verloop van tijd niet
maar verder is Chris helemaal oke
Chris Frommelmans. Die is het ook niet waard om onder de kool te snijden.quote:Op maandag 6 september 2004 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
En wat heeft die ene die die ene 750 euro heeft laten betalen (kunnen we het nog volgen?) een VRESELIJK IRRITANTE STEM.
Mot je klappuh!?quote:Op maandag 6 september 2004 21:06 schreef MirSus het volgende:
Vind die Iris idd nog niks bijzonders
Die Knastbruder hebben we inderdaad niet nodig. Ik wil wel eens weten voor welk delict hij im Bau zat? Hier in Nederland kom je niet zomaar in de petoet.quote:en die Tonnie al hèlemaal niet!
ja maar dan klopt het toch, dat is toch ook yorin?quote:Op maandag 6 september 2004 21:11 schreef Svensational het volgende:
Over lange reclames gesproken : Tijdens Friends duurde hij 8.5 minuten!!!
[su]Ja, ik heb het bijgehouden[/sub]
Dat is doordat de serie gigantisch veel debielen aantrekt. Wat een kneuzenkermis!quote:Op maandag 6 september 2004 21:11 schreef Svensational het volgende:
Over lange reclames gesproken : Tijdens Friends duurde hij 8.5 minuten!!!
[su]Ja, ik heb het bijgehouden[/sub]
Je zou bij het Commissariaat Voor de Media moeten gaan werken.quote:Op maandag 6 september 2004 21:14 schreef Wup het volgende:
ja maar dan klopt het toch, dat is toch ook yorin?
het waren trouwens vooral die promo's van eigen programma's die het reclameblok zoveel langer maakte,
erg vervelend van ze.
hou je je stopwatch er morgen bij ONM ook een keertje bij, ik ben wel benieuwd......
mja Fok is al 2 dagen KMPquote:Op maandag 6 september 2004 21:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je zou bij het Commissariaat Voor de Media moeten gaan werken.
--- btw.: wat een kutforum vandaag. Om de haverklap "Cannot display this page"... Rukzooi!
haha dat viel mij ook direct op!!quote:Op maandag 6 september 2004 21:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Juliette DuLac (Kitty Courbois) in HGH heeft een schilderij à la Bettina Wertheimer.![]()
Volgens mij door Jet van Sprang, maar hij werd door Els van Garderen gefileerd. Tante Betje vond zelfs een afgehakte poot van 'm in de lift. Ze heeft verder nooit meer zo'n leuk gezicht gesneden.quote:Op maandag 6 september 2004 21:49 schreef babette21 het volgende:
Even een vraagje: werd Rutger Helligers nou neergeknald door Els van Garderen of door Jet van Sprang?
(die twee haal ik écht altijd door elkaar, het wordt tijd dat ik 't een keer ga onthouden!)
Nee, de vrouwen zijn de moordenaars. Daarom blijven ze meestal over......quote:Op maandag 6 september 2004 21:53 schreef babette21 het volgende:
Need I say more?!?
haha, als dat geen stille hint is.....quote:Op maandag 6 september 2004 21:53 schreef babette21 het volgende:
Even wat statistieken: in ONM zijn tot nu toe 18 mensen om het leven gekomen (mini-gastrollen niet meegerekend) :
maar liefst 14 mannen en slechts 4 vrouwen...
Need I say more?!?
Ze laten ook twee keer die promo van Madonna zien, vlak achter elkaarquote:Op maandag 6 september 2004 21:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ja maar dan klopt het toch, dat is toch ook yorin?
het waren trouwens vooral die promo's van eigen programma's die het reclameblok zoveel langer maakte,
erg vervelend van ze.
hou je je stopwatch er morgen bij ONM ook een keertje bij, ik ben wel benieuwd......
Bobby is er één van, maar volgens mij is Nikki niet dood:quote:Op maandag 6 september 2004 21:57 schreef Mvnl het volgende:
Was van die 4 vrouwen de helft gespeeld door Fabienne de Vries?
Ah, zat een heel eind in de richting met mijn lijstje.. Alleen Julia vergeten...quote:Op maandag 6 september 2004 22:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bobby is er één van, maar volgens mij is Nikki niet dood:
zij was toch alleen verlamd geraakt door dat ongeluk en daarom naar de USA vertrokken?!
De andere 3 "dooie dames" zijn Elisabeth Ansingh, Julia Fontaine en Lara Evenhuis...
May they rest in peace.... en spoedig gevolgd worden door Claire en Ellen...
ik mis mn grote held Serge.....quote:Op maandag 6 september 2004 22:02 schreef Mvnl het volgende:
Eens kijken hoe ver ik kom met raden (zonder soapvision te raadplegen)Mannen:
Olaf is inderdaad vermoord door Bennie.quote:Op maandag 6 september 2004 22:07 schreef babette21 het volgende:
Shit he, Olaf Kleemann ben ik helemaal vergeten in m'n verhaal... die is vermoord door Bennie he?
En Steven Ansingh vermoord?!?!? door wie dan????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |