abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21783493
quote:
Op maandag 6 september 2004 11:57 schreef Wup het volgende:

[..]

ow kijk hier ben ik helemaal voor, allemaal oja-momentjes, maar de aftiteling is wel beetje kort voor een leuk overzichtje toch?
Nu ik er over nadenk (herinner me één afscheid nog goed met aftitels enzo) waren het volgens mij vooral foto's.. En volgens mij voor de gelegenheid zelfs met andere muziek.
Herinner het me van een jongen die echt van 12 to 22 in de serie had gezeten ofzo (iig van heel jong naar tiener) dus t waren vooral van die opgroei-foto's, en wat plaatjes van huwelijk en dat soort momenten.. Maar t verhoogt het drama wel, en wrijft er ook meteen goed in dat het personage écht weg is.
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_21783689
quote:
Op zondag 5 september 2004 13:35 schreef Wup het volgende:
Tom_Tom-: Het muziekje is weggehaald, want dat mag niet. Het nummer was dus All I Need van Air.
Dan moet je het vooral in mijn quote laten staan
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_21783722
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:11 schreef Svensational het volgende:
Dan moet je het vooral in mijn quote laten staan
ik heb het al van de server gehaald
* Wup is zo braaf....
pi_21783769
quote:
Op maandag 6 september 2004 12:59 schreef Mvnl het volgende:
Nu ik er over nadenk (herinner me één afscheid nog goed met aftitels enzo) waren het volgens mij vooral foto's.. En volgens mij voor de gelegenheid zelfs met andere muziek.
Herinner het me van een jongen die echt van 12 to 22 in de serie had gezeten ofzo (iig van heel jong naar tiener) dus t waren vooral van die opgroei-foto's, en wat plaatjes van huwelijk en dat soort momenten.. Maar t verhoogt het drama wel, en wrijft er ook meteen goed in dat het personage écht weg is.
Aafke's afscheid kwam in die richting toch?
beelden zijn leuker dan foto's denk ik
en er mag best een beetje tijd voor vrijgemaakt worden
pi_21784219
quote:
Op maandag 6 september 2004 11:57 schreef Wup het volgende:
ow kijk hier ben ik helemaal voor, allemaal oja-momentjes, maar de aftiteling is wel beetje kort voor een leuk overzichtje toch?
Die oja-momentjes zouden natuurlijk ook in de aflevering zelf te zien kunnen zijn... In aflevering 2000 van GTST, waarin Roos Alberts dood neer valt voor het altaar, is dit mooi gedaan. Je ziet dan in een flashback alle hoogte- en dieptepunten uit haar leven. Ik heb het net weer terug gezien.

(Deze aflevering zou toevallig wel eens vanavond in één van de vele nieuwsgroepen gepost kunnen worden.
Ik mag hier geloof ik niets vertellen over het hoe, wat en waarom... maar daarvoor is de e-mail uitgevonden.)
pi_21784387
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Die oja-momentjes zouden natuurlijk ook in de aflevering zelf te zien kunnen zijn... In aflevering 2000 van GTST, waarin Roos Alberts dood neer valt voor het altaar, is dit mooi gedaan. Je ziet dan in een flashback alle hoogte- en dieptepunten uit haar leven. Ik heb het net weer terug gezien.

(Deze aflevering zou toevallig wel eens vanavond in één van de vele nieuwsgroepen gepost kunnen worden.
Ik mag hier geloof ik niets vertellen over het hoe, wat en waarom... maar daarvoor is de e-mail uitgevonden.)
ja dat weet ik nog, op zich vreemd was Roos was nauwelijks een indrukwekkend personage . Ik had er bij Linda Dekker op gehoopt, bij haar vertrek [hoewel ze later nog heel even terug kwam] was er een videotape gemaakt alleen ze lieten er niks van zien:(

Maar dit soort kleine eerbetoontjes zou ik graag vaker zien, als het personage het waard is tenminste.
Sommige mensen worden wel heel onverschillig de serie uitgewerkt...

Ik denk dat met je sub meer succes hebt in het GTST topic
pi_21784450
quote:
Op maandag 6 september 2004 12:20 schreef MirSus het volgende:
Speelde trouwens nog een ex-ONM'er in...Tim Meeuws.(kan zo snel ff geen foto vinden, komt anders nog wel ).weet iemand hier nog welke rol hij speelde?! Vanaf het moment dat hij op kwam zitten we al te denken!
Zijn rol in ONM staat me niet meer bij, maar ik ken hem nog wel van de rol van Tom, de eigenaar van de Cactus, in GTST. Hij speelde geloof ik ook de eigenaar van een café in de geflopte VARA dramaserie 'Het Oude Noorden', de Rotterdamse versie van 'Eastenders'.
pi_21784635
Las ergens iets (kan ff niet meer vinden waar) dat iemand Bob uit de dood wil laten herrijzen om Ellen uit de serie te spelen. Maar Bobje loopt toch ook nog ergens op deze aardkloot rond. De verhaallijn weet ik niet meer precies, maar waarom gaat hij niet op zoek naar Ellen. Het was toch haar kind ofzo????
pi_21784646
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:53 schreef Wup het volgende:
Ik denk dat met je sub meer succes hebt in het GTST topic
Ik vrees dat ik dan binnen de kortste keren een verstopte mailbox heb... Later deze week volgt trouwens nog een aflevering van ONM uit het 8e seizoen... en natuurlijk mag Goudkust ook niet ontbreken. Volgende maand komt er een speciale verrassing, maar daar mag ik nog niks over zeggen...
pi_21784685
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vrees dat ik dan binnen de kortste keren een verstopte mailbox heb... Later deze week volgt trouwens nog een aflevering van ONM uit het 8e seizoen... en natuurlijk mag Goudkust ook niet ontbreken. Volgende maand komt er een speciale verrassing, maar daar mag ik nog niks over zeggen...
haha, ja da's waar, er zitten hier genoeg dubbelkijkers ook hoor.
ONM en Goudkust is natuurlijk helemaal goed
  maandag 6 september 2004 @ 14:11:40 #211
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21784698
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:12 schreef Wup het volgende:
in afl2 van het Glazen Huis gaat Sander Foppele [als zichzelf dus] auditie doen voor een rolletje in een soap.
hij vindt Costa te min:)

ik moest meteen aan dat leuke artikel van Babette denken....
ik heb net ff naar HGH gekeken... maar eh wat is de link tussen een artikel van mij (welke dan?!) en Sander ( ) Foppele?!? Typisch dat Iwan je wel begrijpt en ik niet haha!!!
pi_21784738
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Zijn rol in ONM staat me niet meer bij, maar ik ken hem nog wel van de rol van Tom, de eigenaar van de Cactus, in GTST. Hij speelde geloof ik ook de eigenaar van een café in de geflopte VARA dramaserie 'Het Oude Noorden', de Rotterdamse versie van 'Eastenders'.
haha was dat die chagrijnige baas van Mirjam?
GTST was in het begin zo grappig... is helaas niks meer van over
maar voor de humor hebben we gelukkig ONM
pi_21784762
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:11 schreef babette21 het volgende:

[..]

ik heb net ff naar HGH gekeken... maar eh wat is de link tussen een artikel van mij (welke dan?!) en Sander ( ) Foppele?!? Typisch dat Iwan je wel begrijpt en ik niet haha!!!
Dat hij zichzelf de beste acteur van Nederland vond
  maandag 6 september 2004 @ 14:16:34 #214
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21784780
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:07 schreef soapie het volgende:
Las ergens iets (kan ff niet meer vinden waar) dat iemand Bob uit de dood wil laten herrijzen om Ellen uit de serie te spelen. Maar Bobje loopt toch ook nog ergens op deze aardkloot rond. De verhaallijn weet ik niet meer precies, maar waarom gaat hij niet op zoek naar Ellen. Het was toch haar kind ofzo????
Nee Bobje is de zoon van de Huberts, Ellen heeft 'm alleen maar op de wereld gezet... Ze wilden destijds een kind, samen met Paul, maar halverwege dat hele IVF-traject ging hun relatie naar de klote. Ellen wilde desondanks een kind en aangezien de cryo's (cocktailtje van ei- en zaadcellen zeg maar) toch al in 't ziekenhuis lagen besloot ze ze te laten jatten: door Lisette!!! Lisette, onze heerlijke blonde ) had toen de verkeerde gejat!!!!!! Na de bevalling moest 't kind dus linea recta naar de rechtmatige eigenaars....

Ik vond dit destijds bepaald geen leuke verhaallijn, maar nu ik 't zo terughaal moet het eigenlijk wel hylarisch zijn geweest....
  maandag 6 september 2004 @ 14:17:50 #215
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21784806
quote:
Op maandag 6 september 2004 12:20 schreef MirSus het volgende:
Druk weekendje gehad dus Babette, niet kunnen reageren op je berichtje over die code..maar dat is nu geregeld?!
yep, alles is op z'n pootjes terecht gekomen
pi_21784810
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:11 schreef babette21 het volgende:
Babetje schrikt zich dood..... een link met Sander Foppele ... auw ....
je had een soort interviewtje met castingbureaus geplaatst omdat knul Foppele had beweerd dat hij tot de top 5 van de beste ateurs van Nederland behoorde.
pi_21784915
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:16 schreef babette21 het volgende:

[..]

Nee Bobje is de zoon van de Huberts, Ellen heeft 'm alleen maar op de wereld gezet... Ze wilden destijds een kind, samen met Paul, maar halverwege dat hele IVF-traject ging hun relatie naar de klote. Ellen wilde desondanks een kind en aangezien de cryo's (cocktailtje van ei- en zaadcellen zeg maar) toch al in 't ziekenhuis lagen besloot ze ze te laten jatten: door Lisette!!! Lisette, onze heerlijke blonde ) had toen de verkeerde gejat!!!!!! Na de bevalling moest 't kind dus linea recta naar de rechtmatige eigenaars....

Ik vond dit destijds bepaald geen leuke verhaallijn, maar nu ik 't zo terughaal moet het eigenlijk wel hylarisch zijn geweest....
Het kan dus altijd nog dat hij op zoek gaat naar degene die hem op de wereld geschopt heeft!!!!
  maandag 6 september 2004 @ 14:24:14 #218
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21784936
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:18 schreef Wup het volgende:
Babetje schrikt zich dood..... een link met Sander Foppele ... auw ....
je had een soort interviewtje met castingbureaus geplaatst omdat knul Foppele had beweerd dat hij tot de top 5 van de beste ateurs van Nederland behoorde.
ooooooooow dat!!! zeg dat dan...

ja daar moest ik ook aan denken... arrogante klootzak...
ik dacht dat je zo'n zelf inelkaar geflanst verhaaltje van mij bedoelde, snapte er al niks van...

Dat zilver & goud lijkt trouwens verdacht veel op ONM:
behalve de castwisselingen houden ze ook van velle kleurtjes
* Babette gaat zich nu naar het juiste topic begeven, voordat ze weer op haar lazer krijgt
pi_21784971
Alleen, welk personage is het waard en welk niet...
Da's dan weer een lastige.. Als elk vertrekkend personage een eerbetoon krijgt stelt het steeds minder voor, maar het is voor n acteur ook weer lullig als ie na een paar jaar geen 'waardig afscheid' krijgt omdat ie nou eenmaal Bram de Boei (ik noem maar een naam) speelde...
  maandag 6 september 2004 @ 14:27:30 #220
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21784993
die Tim Meeuws kan nooit een grote rol in ONM hebben gespeeld...
in mijn castlist komt ie iig niet voor, en die is uitgebreider dan die van IMDB...
hij heeft wel een bekend hoord, echt zo'n gastrollen-figuur haha
  maandag 6 september 2004 @ 14:29:58 #221
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21785027
over de oude fragmentjes:

Toen Margot wegging lieten ze ook allemaal fragmentjes zien, o.a. met Ravi in Tiresias... Echt leuk!
Moeten ze inderdaad vaker doen!!!

En Iwan, wat loop jij allemaal vaag te doen?! Ik snap er niks van man....
Ga je oude fragmenten op de site zetten? Of op fok?! En waarom zo sneaky?!

* Babette is helemaal in de war vandaag...
pi_21785066
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:26 schreef Mvnl het volgende:
Alleen, welk personage is het waard en welk niet...
Da's dan weer een lastige.. Als elk vertrekkend personage een eerbetoon krijgt stelt het steeds minder voor, maar het is voor n acteur ook weer lullig als ie na een paar jaar geen 'waardig afscheid' krijgt omdat ie nou eenmaal Bram de Boei (ik noem maar een naam) speelde...
het gaat vooral om dienstjaren.
en ook wel een beetje wat een personage aan de serie heeft bijdragen.
sommige types [ ik noem een Bram en een Kyra, een Ariel ] hebben echt geen enkele drol aan die hele serie toegevoegd.
pi_21785073
* Svensational gaat elke dag hoopvol naar www.onm-archief.tk
pi_21785095
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:32 schreef Svensational het volgende:
* Svensational gaat elke dag hoopvol naar www.onm-archief.tk
* Mvnl deed dat ook de hele tijd, maar inmiddels rekent ie er ergens wel op dat Bet t echt niet ongemerkt voorbij laat gaan als de site eindelijk opent...
pi_21785199
ff een (semi-offtopic) vraagje:
Wat zouden jullie op een website over je favo serie willen zien (welke rubriekjes, info, interactieve dingen etc.?) en wat vind je storend/overbodig op sites over series?

(of zal ik hier een apart topic voor openen?)
pi_21785373
Hmm, doe toch wel ff n apart topicje...
Was trouwens hier al bekend dat Tara Klomp op 11 oktober (nog een hele maand!!!) vervangen wordt..
Las pas nog dat er gespeculeerd werd over de datum, maar die is dus bij deze bekend...
  maandag 6 september 2004 @ 14:53:33 #227
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21785439
* Bet pakt agenda en schrijft bij 11 oktober: slingers ophangen en drank inslaan!!!
pi_21785466
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:29 schreef babette21 het volgende:
En Iwan, wat loop jij allemaal vaag te doen?! Ik snap er niks van man....
Ga je oude fragmenten op de site zetten? Of op fok?! En waarom zo sneaky?!
Het betreft geen fragmenten, maar complete afleveringen in AVI-formaat. Deze worden vandaag, morgen en later deze week door een, tot nu toe onbekende, soapliefhebber in een nieuwsgroep gepost... heb ik me laten vertellen.
Maar hier op FOK! mag je niet expliciet praten over, of doorlinken naar © materiaal. (Vergelijkbaar met Wup's link naar dat MP3-bestand.)
pi_21785486
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:54 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Het betreft geen fragmenten, maar complete afleveringen in AVI-formaat. Deze worden vandaag, morgen en later deze week door een, tot nu toe onbekende, soapliefhebber in een nieuwsgroep gepost... heb ik me laten vertellen.
Maar hier op FOK! mag je niet expliciet praten over, of doorlinken naar © materiaal. (Vergelijkbaar met Wup's link naar dat MP3-bestand.)
* Mvnl is een leek als t aankomt op nieuwsgroepen. Waar vindt je die, en heb je er iets voor nodig (programma o.i.d.), en moet je dan (net als bij outlook) ook serverinstelling en proxydingen invoeren enzo???
pi_21785622
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:53 schreef babette21 het volgende:
* Bet pakt agenda en schrijft bij 11 oktober: slingers ophangen en drank inslaan!!!
Als we er maar geen kater aan over houden... m.a.w. laten we hopen dat Simone Cobben kan acteren.
pi_21785719
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:55 schreef Mvnl het volgende:
* Iwan1976 is een leek als t aankomt op nieuwsgroepen. Waar vindt je die, en heb je er iets voor nodig (programma o.i.d.), en moet je dan (net als bij outlook) ook serverinstelling en proxydingen invoeren enzo???
(TIP: e-mail)
pi_21785775
quote:
Op maandag 6 september 2004 15:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Als we er maar geen kater aan over houden... m.a.w. laten we hopen dat Simone Cobben kan acteren.
ik heb hetzelfde, sinds de jubelstemming over het vertrek van Klomp enigszins gezakt is,
zet ik ook zo mijn vraagtekens bij Simone Cobben.
maar dat we meiske Klomp de serie uit hebben weten te pesten is en blijft een feestje waard.
pi_21785816
quote:
Op maandag 6 september 2004 15:10 schreef Wup het volgende:

[..]

ik heb hetzelfde, sinds de jubelstemming over het vertrek van Klomp enigszins gezakt is,
maar dat we meiske Klomp de serie uit hebben weten te pesten is en blijft een feestje waard.
Is overigens aangetoond dat het FOK!-antiklompfront verantwoordelijk is voor t vertrek van meisje Klomp, of is het gewoon lekker om te denken dat WIJ haar weggepest hebben?
pi_21785907
M, neem ons vooral nooit serieus hier
pi_21785966
* Mvnl is wel gewend mensen op forums (ook daarbuiten overigens) nooit té serieus te nemen... De toon van zijn vraag was dan ook enigszins cynisch...

Neem Mvnl ook vooral niet te serieus..
  maandag 6 september 2004 @ 15:29:10 #236
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21786081
quote:
Op maandag 6 september 2004 15:10 schreef Wup het volgende:
ik heb hetzelfde hoor, die kop van Cobben staat me nl nu al niet aan, een d'r eerdere vertoning in ONM heeft ook verdomd weinig indruk om me gemaakt.... maar het idee dat meisje Klomp vertrekt vind ik echt te geestig haha!!
  maandag 6 september 2004 @ 15:31:00 #237
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21786115
quote:
Op maandag 6 september 2004 15:12 schreef Mvnl het volgende:
Is overigens aangetoond dat het FOK!-antiklompfront verantwoordelijk is voor t vertrek van meisje Klomp, of is het gewoon lekker om te denken dat WIJ haar weggepest hebben?
Never underestimate the power of Fok!

pi_21786213
dat artikel ken ik al (ben zelfs via een link naar dat artikel op een ONMforum bij FOK! terecht gekomen... (ja, t maakte indruk)
pi_21786231
quote:
Op maandag 6 september 2004 15:31 schreef babette21 het volgende:
Never underestimate the power of Fok!

[afbeelding]
Hij blijft leuk.
pi_21786309
Ik vond die prive-cover van Wup ook wel leuk
pi_21786736
Ik heb trouwens het volste vertrouwen in Simone Cobben Jullie zijn hier altijd zo pessimistisch als de pest zeg
  maandag 6 september 2004 @ 16:08:01 #242
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_21786788
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:17 schreef babette21 het volgende:

[..]

yep, alles is op z'n pootjes terecht gekomen
9 jaar 'Ellen Evenhuis' op www.dominiquevanvliet.tk !!!
(met speciale dank aan Iwan!!)
pi_21786861
quote:
Op maandag 6 september 2004 16:05 schreef Svensational het volgende:
Ik heb trouwens het volste vertrouwen in Simone Cobben Jullie zijn hier altijd zo pessimistisch als de pest zeg
dat is waar, maar we hebben haar kort geleden ook al mogen aanschouwen in ONM remember?
maar we hadden ook al besloten dat we pas echt een oordeel mogen uitspreken na haar eerste scene als Tara van Walsum,
wat speciaal voor deze foktest een jankscene zal zijn
pi_21786900
quote:
Op maandag 6 september 2004 16:12 schreef Wup het volgende:

[..]

dat is waar, maar we hebben haar kort geleden ook al mogen aanschouwen in ONM remember?
Ja, dat was gewoon een flutscene en ze deed het toch goed?
pi_21788125
... nog 12 minuten ...
Winnaar Jort Kelder Award 2004
  maandag 6 september 2004 @ 19:20:22 #246
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21788210
quote:
Op maandag 6 september 2004 16:14 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat was gewoon een flutscene en ze deed het toch goed?
ze heeft in die rol totaal geen indruk op me gemaakt, dat wil zeggen dat het niet supergoed was
(maar als troost voor Simone: dus ook niet superslecht)...

we moeten idd gewoon afwachten.... tot eerste jankscene!!

Waar heeft Fok! de laatste tijd last van....?!
pi_21788507
quote:
Op maandag 6 september 2004 19:20 schreef babette21 het volgende:

Waar heeft Fok! de laatste tijd last van....?!
Van hele irritante acties!!!!
  maandag 6 september 2004 @ 19:42:16 #248
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21788701
Go Ellen

Joyce is ook wel amusant vandaag
  maandag 6 september 2004 @ 19:44:50 #249
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21788748
Van Iris word ik nog steeds niet erg blij...
pi_21788835
Ik werd gebeld net voor ONM begon Dus kijk ik vanavond of morgen wel!!!! Ben blij dat de dvd altijd mee loopt.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')