ow ik snap het alweer.... mn korte termijn geheugen hapert nogal:)quote:Op zondag 5 september 2004 15:57 schreef babette21 het volgende:
ja dat had je al gezegd...
Clairequote:Op zondag 5 september 2004 15:59 schreef babette21 het volgende:
De dag dat Claire uit ONM vertrekt gaat Fok! op zwart... Uit eerbetoon, zeg maar...
Waarom heeft iedereen zo een hekel aan Bram? Ik snap dat niet?quote:Op zondag 5 september 2004 16:01 schreef babette21 het volgende:
De dag dat Bram uit ONM vertrekt is het feest op Fok! :
gratis drank en nieuwe fok!-ers zoals Mvnl (ofzo) mogen gratis en onbeperkt gebruik maken van de rode lettertjes....
quote:Op zondag 5 september 2004 16:02 schreef babette21 het volgende:
Dizer wil geloof ik echt dat wij ons gaan verhangen......
in Essent spotsquote:Op zondag 5 september 2004 15:59 schreef Dizer het volgende:
Maar waarin mag ze dan wel verschijnen?
Dat Essent reklames, ze doet het zooo geweldigquote:Op zondag 5 september 2004 16:03 schreef Wup het volgende:
[..]
in Essent spots
van mij mag ze wel in een mooie serie opduiken
misschien wordt het glazen huis nog wat.....
* Wup heeft nog steeds de slingers liggen van toen ze dacht dat Bram spontaan doodvielquote:Op zondag 5 september 2004 16:01 schreef babette21 het volgende:
gratis drank en nieuwe fok!-ers zoals Mvnl (ofzo) mogen gratis en onbeperkt gebruik maken van de rode lettertjes....
ja dat was nog eens een mooi moment.... leek er even op dat ie niet meer op ging staan....quote:Op zondag 5 september 2004 16:05 schreef Wup het volgende:
* Wup heeft nog steeds de slingers liggen van toen ze dacht dat Bram spontaan doodviel
mja, ik had die slingers helemaal voor nope opgehangen hier.quote:Op zondag 5 september 2004 16:06 schreef babette21 het volgende:
ja dat was nog eens een mooi moment.... leek er even op dat ie niet meer op ging staan....
maar helaas, de werkelijkheid was anders....
dankje wel, met mijn magere scholiersbestaan kan ik niet zomaar 1000.- euro op tafel leggen... maar ik zal mijn uiterste best doen die 750 rond te krijgenquote:Op zondag 5 september 2004 15:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's geen geintje hoor... wij hebben deal gesloten met HMG: als alle balende fok!-ers een leuk bedragje zouden storten, zouden zij zorgen dat Anouck uit de serie verdwijnt. Maar zolang nog niet iedereen betaald heeft blijft ze dus gewoon te zien...
ff tussen jou en mij: het is eigenlijk 1000 euro, maar als je dat niet hebt is 750 ook wel goed... maar dat moet je dan NIET tegen de rest vertellen!!!![]()
Jeei!!! (waar kan ik trouwens die blije smiley met die roze frummeltjes vinden? Of krijg ik die ook pas als Bram vertrekt?)quote:Op zondag 5 september 2004 16:01 schreef babette21 het volgende:
* O * =quote:Op zondag 5 september 2004 16:13 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Jeei!!! (waar kan ik trouwens die blije smiley met die roze frummeltjes vinden? Of krijg ik die ook pas als Bram vertrekt?)
LOL, je begint al aardig door te krijgen hoe het hier werkt he?quote:Op zondag 5 september 2004 16:13 schreef Mvnl het volgende:
Jeei!!! (waar kan ik trouwens die blije smiley met die roze frummeltjes vinden? Of krijg ik die ook pas als Bram vertrekt?)
die krijg je zo kadoquote:Op zondag 5 september 2004 16:13 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Heel snel...quote:Op zondag 5 september 2004 16:16 schreef BVO het volgende:
Wanneer gaat Bram weg dan?.
geen ideequote:Op zondag 5 september 2004 16:16 schreef Mvnl het volgende:
Is er van al die smileys die niet in t standaardlijstje staan (zoals die met z'n hand op de grond slaat, en die met die roze dingetjes) ook ergens een overzicht ofzo.. (zodat ik t niet per smiley hoef te blijven vragen?)
quote:Jeei!!! (waar kan ik trouwens die blije smiley met die roze frummeltjes vinden? Of krijg ik die ook pas als Bram vertrekt?)
quote:LOL, je begint al aardig door te krijgen hoe het hier werkt he?
penningmeester Svensational is je belangrijkste aanspreekpunt
Daar probeer ik ook al een hele tijd te vindenquote:Op zondag 5 september 2004 16:34 schreef babette21 het volgende:
* Babette vergeet ook altijd de helft van die codes...
Die biddende is cool.... Sven of Beev, wat was 't ook alweer...????
quote:Op zondag 5 september 2004 17:13 schreef Mvnl het volgende:
Offtopic maar..
* Svensational is erg in zijn sas met zijn cast.. Schrijven is nog nooit zo fijn geweest
* en om t nog beter te maken weet ie nu ook waar de rode lettertjes vandaan komen!
quote:Op zondag 5 september 2004 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik heb je betaling nog niet binnen hoor
Dat komt dus door die missende betalingquote:Op zondag 5 september 2004 17:16 schreef Mvnl het volgende:
[..]![]()
Zal er wel een fout zijn gemaakt met de overmaking...
Beetje raar dat als je mijn rode lettertjes quote, dat mijn naam ook ineens in die van jou verandert...
quote:Op zondag 5 september 2004 17:19 schreef Svensational het volgende:
Dat komt dus door die missende betaling
Jij looper er anders ook mee te klotenquote:Op zondag 5 september 2004 17:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Jouw lettertjes beginnen anders ook raar te doen.. Misschien even bijbetalen voor een uitbreiding?quote:Op zondag 5 september 2004 17:20 schreef babette21 het volgende:
* ]Bet heeft het idee dat de fok!-ers model staan voor 't scenario van M....[/me]
[me= Bet gaat ervan uit dat Claire in Waalberg woont, en Hugo ook....
want daar wonen de daklozen altijd!!!
En Renée en Claire zijn géén vriendinnen, wat die site ook beweerd... Schei 's ff uit zeg....
M als je verhaaltjes van Babette jat, in welke vorm dan ook, worden er vingertjes afgehakt, tis maar dat je het even weetquote:Op zondag 5 september 2004 17:31 schreef Mvnl het volgende:
De Fok!-ers staan (nog) niet model voor M's scenario (hooguit M zelf n beetje), daarvoor kent hij hun karakter en privéleven ook niet goed genoeg. Wel is t teruglezen van oude ONM-verhaaltjes en t lezen van feedback op ONM erg inspirerend (niet dat M kant-en-klare verhaaltjes jat, maar t brengt m wel op ideeën hoe het (niet) moet..)..
Uhm, wat voor verhaaltje zou ik moeten jatten?quote:Op zondag 5 september 2004 17:34 schreef Wup het volgende:
[..]
M als je verhaaltjes van Babette jat, in welke vorm dan ook, worden er vingertjes afgehakt, tis maar dat je het even weet
dank uquote:Op zondag 5 september 2004 17:34 schreef Wup het volgende:
M als je verhaaltjes van Babette jat, in welke vorm dan ook, worden er vingertjes afgehakt, tis maar dat je het even weet
nee natuurlijk niet maar dan zwerft die koter ergens rond en da's al even fout.quote:Op zondag 5 september 2004 20:19 schreef Mvnl het volgende:
áls Claire de serie uitgaat wordt dat kind toch niet meer binnen 2 maanden geboren (lijkt me iig heel sterk).
Dus of het wordt (veel) te vroeg geboren en Claire overleeft het niet, of het kind komt zondermeer nooit in de serie. Maar Claire die haar kind niet overleeft vind ik (niet dat het prettig is) toch niet echt de definitie van 'een gruwelijke dood'.
dat zeg ik toch?quote:Daarbij denk ik toch eerder aan een moord, of minstens een gruwelijk ongeluk.
Kijk, als een dronken Ellen nou met haar zatte kop de zwangere Claire aanrijdt... Dat is tragisch...
ja maar.....maar....quote:Op zondag 5 september 2004 20:59 schreef bar_rel het volgende:
ze verzinnen toch wel een manier om ze deruit te krijgen..
tzal wel op simpele manier gaan
bv Claire die weggaat omdat niels dit keer ECHT niks meer met haar te maken wil hebben en dan gaat Ellen toevallig mee omdat ze ook niks meer te zoeken heeft in het ziekenhuis omdat ze elke keer Bram ttegen het lijf aan loopt,endaar heeft ze geen trek in.
neuh, Bram mag nou juist wel met stille trom vertrekkenquote:En hoe bram weg gaat...
Bram...tja die mag dan wel worden vermoord door een pschyopaat (schrijf ik dat goed
) maar die hebben we nog niet idd...maar mischien komt die nog wel
![]()
Die ouwe zit in de bak in Veenhuizen. Goed beveiligd, naar Nederlandse begrippen.quote:Op zondag 5 september 2004 21:50 schreef Mvnl het volgende:
En uhm... is er niet nog iets van een van Walsum-aanslag mogelijk? (Pa Walsum zal Hugo nog steeds niet echt in dank afnemen..)
dit is zoooooo coolquote:Op zondag 5 september 2004 22:23 schreef Mvnl het volgende:Bram verdient wel de treatment die een zeker PS-personage ook ondergaat.. Na wat heftige gebeurtenissen in t niets verdwijnen, en na een jaartje ofzo vraagt bijv. Renee aan Betttina: "zeg ,vraag jij je nooit af wat er bram is gebeurd?"
Bettina: "uhm... nee.. Jij?"
Renee: (haalt haar schouders op) "nee..)
En de twee gaan weer aan t werk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |