abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2001 @ 00:10:41 #1
12891 nomis
There can be only one
pi_1520451
Hoe denken de mannen en vrouwen op fok over emancipatie?? Ik ben er helemaal voor, maar dan ook helemaal. wat ik zie is dat heel veel vrouwen er (onbewust) misbruik van maken. Ze willen, terecht, een gelijke behandeling, gelijke salaris enz, maar wanneer ik uitga met een groep vrienden dan zie ik toch weer dat de jongens meestal de drankjes bestalen voor de meishes en dat zij dan ook nog de dure drankejs nemen. Zonder schaamte. Nou vind ik het niet erg om geld uittegeven, want daar is geld voor, maar ik loop het drankje te betalen voor een vriendin van mij die FULLTIME werkt en terwijl ik nog studeer. Nu wil ik niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn, maar ik mijn ogen wel het overgrote gedeelte. Fok! Vrouwen! Zijn jullie ook zo? en Fok! mannen, wat is jullie ervaring?
Welcome, to the desert, of the real
  donderdag 30 augustus 2001 @ 00:18:56 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_1520534
O ja helemaal mee eens. Je moet ze gelijk behandelen, maar mag ze niet slaan. Je moet hun drankjes en/of entree dokken en zeker de eerste move maken. Daarbij is de participatiegraad van vrouwen op het werk bekant het laagste van heel Europa.
Serpenten, dat zijn het.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1520998
100% mee eens
I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
pi_1521149
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 00:10 schreef nomis het volgende:
Hoe denken de mannen en vrouwen op fok over emancipatie??
Meer wat voor het Relaties & Psychologie forum dunkt mij.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 augustus 2001 @ 09:18:51 #5
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1521729
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 02:46 schreef R@b het volgende:

[..]

Meer wat voor het Relaties & Psychologie forum dunkt mij.

Ik zie dit nog even aan. Zodra het meer over de persoonlijke zaken van emancipatie gaat verplaats ik het.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_1521841
Het is een feit.

Vrouwen willen gelijk zijn (zijn ze ook natuurlijk) tenzij er een voordeeltje mee te behalen valt.

Die fietsband kunnen ze nog steeds niet plakken, laat staan de autoband vervangen. Olie bijvullen? Da's vies werk! Bah! Doe jij dat even, Ron. Uitgaan? Lekker dat drankje, betaal jij? Kamertje witten? Rooooon!

Etc.

Vrouwen, beter kippen houden zeg ik je.

donderdag 30 augustus 2001 @ 09:51:23 #7
13250 Lod
Sapere aude!
pi_1521849
Net zomin als alle mannen geemancipeerd zijn zijn ook niet alle vrouwen geemancipeerd. Ik heb genoeg vriendinnen die of helemaal niet getracteerd willen worden of die de volgende keer wat betalen. En als ze niks willen betalen, so what. Er zijn genoeg mannen die ook geen rondje terug geven als ik er net eentje gehaald heb.
GNU Terry Pratchett
  donderdag 30 augustus 2001 @ 09:52:56 #8
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1521853
Ik ben tegen, sinds de emancipatie kunnen mannen niet meer op de traditionele rolpatronen terugvallen. Hierdoor raken veel jonge mannen in psychische problemen met als gevolg extreem macho gedrag en criminaliteit.

De problemen in dit land zijn dus allemaal veroorzaakt door de Dolle Mina's.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  donderdag 30 augustus 2001 @ 11:02:07 #9
3542 Gia
User under construction
pi_1522328
Ik vind dat meisjes net zo goed een rondje horen te geven als jongens en anders maar hun eigen drankje moeten betalen.

Maar wat betreft banden verwisselen/plakken etc....

Zo gauw mannen ook de was strijken, baby's verschonen en ramen wassen zullen vrouwen ook daaraan moeten geloven.

Ja, er zijn mannen die zelf hun overhemd strijken, maar dat is bij gebrek aan een vrouwelijk wezen om dat voor hem te laten doen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')