Arnout heeft er een complete MKII staan. een amerikaanse.quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je de motor terug tieft in de auto, heb ik er misschien wel interesse in. (MKII ?)
Als je mij maar heel laat daar op de pistequote:Op donderdag 23 december 2004 00:05 schreef Estolan het volgende:
nop, mn auto staat stil, 5M-GE blok staat er ook, en Bracket voor verlening van versnellingspook word geregeld
ga vanaf morgen eerst ff 2 weken in de sneeuw zitten in Zwitserland, dus in Januari meer nieuws
Geloof mij, die MKII wil niemand meer kopenquote:Op donderdag 23 december 2004 08:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Arnout heeft er een complete MKII staan. een amerikaanse.
hij wil hem misschien slopen. als je interesse hebt moet je hem dat laten weten.
ja of hij sloopt hem omdat hij hem nodig is dan heb je pech.
hehehe. die witte niet nee?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:56 schreef Edwin_S het volgende:
[..]
Geloof mij, die MKII wil niemand meer kopen![]()
Dat is alleen lampen omzetten hehquote:Op woensdag 5 januari 2005 07:36 schreef SRD_Don het volgende:
woow, dat valt mee!! word steeds intressanter
Idd alleen het omzetten, als je een goede S15 conversie kit wil, goede kwaliteit fiberglass bumper en zijschermen met een carbon fiber motorkap + koplampen (die dan nog overgezet moeten worden) ben je snel 4000 euro kwijt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:30 schreef pAin het volgende:
[..]
Dat is alleen lampen omzetten heh.
Je hebt niet die gehele kit voor 400 euro.
Tja vind jij, in dit project zal die s15 conversie er pas op het allerlaatst opgaan, dus na al het motorische, ophanghing etc.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:25 schreef pAin het volgende:
Oftewel het geld dubbel en dwars niet waard. 4000 euro voor een hoopje fiberglass pffffff......
Voor mij geen plastic; mooie velgen en mooi verlagen is al genoeg wat uiterlijk betreft, daarbij is het nog effectief ook.
Men moet inderdaad zelf weten wat voor spulletjes men op zn auto zetquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:26 schreef noidea het volgende:
[..]
Tja vind jij, in dit project zal die s15 conversie er pas op het allerlaatst opgaan, dus na al het motorische, ophanghing etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |