Tja S15 Conversion blijft de Droomquote:Op maandag 20 september 2004 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
Bijna zonde om er dan weer een nieuw front op te maken
Neus, Koplampen enzquote:Op maandag 20 september 2004 18:01 schreef Sjoewe het volgende:
Wat opzich ook voor te stellen is. Al heeft 'ie zo glimmend wel een mooi neusje
Verschilt een s15 ook nog eigenlijk behalve de neus?
echt....quote:Op maandag 20 september 2004 18:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
Neus, Koplampen enz
[afbeelding]
Zo Dus
Vond ik nou ook, het word dan niet precies deze kit, maar het ID van de Lampen ( jaja met Xenon Spots ) en de agressieve bumper ( met daarin mijn Overkill Intercooler ) maakt het wel compleetquote:Op maandag 20 september 2004 18:17 schreef Vampz het volgende:
[..]
echt....
tjah gewoon super geil man![]()
![]()
Intercooler bedoel je, en die heb je wel nodigquote:Op maandag 20 september 2004 18:31 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou die oliekoeler en die strijkplank er wel aflaten
Das meer om de lucht onder de kap vandaan te "zuigen"quote:Op maandag 20 september 2004 18:51 schreef Sjoewe het volgende:
Nee dat blok achterop de motorkap, het lijkt me dat daar subaru stijl een oliekoeler oid onder zit. Ging me meer om die gekker bult.
Minder mooiquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:02 schreef -Muse- het volgende:
btw; waarom maak je dr geen Sil-80 van? Das pas echt vet
Ja maar in Nederland is een s13 met s15 neus wel "specialer".quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:17 schreef -Muse- het volgende:
wel "specialer" want in japan is de sil-80 echt een bijzondere auto...
Allbebei mooiquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:10 schreef noidea het volgende:
[..]
Ja maar in Nederland is een s13 met s15 neus wel "specialer".
En de silvia neus is veel te hoekig, vindt ik.
Nee er bestaat geen kit voor, tenminste ik heb er nog nooit 1 gezien. Iemand op het sxoc.com forum heeft het zelf gedaan, alleen dat kostte hem erg veel moeite.quote:Op woensdag 22 september 2004 08:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
OMG..waarom heb ik dit topic niet eerder gevonden?
Ik ben dus een groot 200sx fan en ben nu rustig aan het kijken voor een witte S13a.
Wat ik me nog afvraag: Bestaat er een S13a-> S14a conversie kit?
Dat is jammer..dan zijn er verschillende opties....quote:Op woensdag 22 september 2004 10:22 schreef noidea het volgende:
[..]
Nee er bestaat geen kit voor, tenminste ik heb er nog nooit 1 gezien. Iemand op het sxoc.com forum heeft het zelf gedaan, alleen dat kostte hem erg veel moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |