Onderweg, van mij voorlopig de laatstequote:Op dinsdag 7 september 2004 18:20 schreef jens007 het volgende:
jpauw@hotmail.com![]()
Van mij mag je er zo eentje hebben maar zonder mailadres wordt het lastig.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:03 schreef Sunflame het volgende:
Kan ik nog een gmail invite krijgen... ik wil graag mn vriendinnetje ook op gmail..
Als je Gmail wilt gewoon je E-mail achterlaten op het forum. Dan weet je iig dat de ontvanger een Fok!er is...quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:11 schreef Jelger het volgende:
hoe kan je dan controleren of het een Fok! er is?
Is inmiddels aangemaaktquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Check je mail
Okquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:29 schreef Creative1972 het volgende:
[..]
Is inmiddels aangemaakt(en ik had je alweer terug gemaild). Dank je wel hoor!
![]()
Das waar, maar nu moet iedereen die invites over heeft een compleet topic doorspitten.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:14 schreef TeleluvR het volgende:
Als je Gmail wilt gewoon je E-mail achterlaten op het forum. Dan weet je iig dat de ontvanger een Fok!er is...
An invitation has been emailed to your friend p at je_email_adres@hotmail.com.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:44 schreef DrazTic het volgende:
*********@hotmail.com
plz invite ME!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |