Ligt dat aan NT of aan het feit dat IE6 niet onder NT draait? Probeer anders Mozilla Firefox eens.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:50 schreef DrXLTrouble het volgende:
Ik kan op de zaak mn gmail ook niet bekijken en dan krijg ik idd ook alleen maar een wit scherm.
De oorzaak daarvan is dat wij onder NT draaien.
Ik weet niet wat precies de oorzaak is.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:05 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Ligt dat aan NT of aan het feit dat IE6 niet onder NT draait? Probeer anders Mozilla Firefox eens.
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:01 schreef Trancemaster het volgende:
trancemaster@home.nl
Pleeeeeeeeeeease![]()
Jep. www.passport.net -> registreer voor een beperkt .net passport (onderaan)quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:44 schreef crossover het volgende:
kan ik ook msn'en met gmail? ik wil misschien mail hotmail adres inwisselen voor gmail..
Heel graag! Ik was bij de vorige weer net te laatquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:50 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb er 6 inmiddels ..... iemand ?
Check je mailquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:14 schreef Creative1972 het volgende:
[..]
Heel graag! Ik was bij de vorige weer net te laat![]()
fok @ quicknet.nl![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |