quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:11 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Dag Lieve Bram, ik zal je nooit vergeten, dus echt dood ben je ook niet.
Heb ik net gedaan.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:50 schreef zoalshetis het volgende:
luister maar eens naar het nummer "testament" (staat hier waarschijnlijk ook al).
Daar word je wel stil van hè? Ik in ieder geval welquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan.
Dat zijn dus Iconen. Ik betrap me iedere keer weer op de vraag: wie is de volgende?quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:53 schreef zoalshetis het volgende:
ischa en büch
bram is zeker een van die iconen. ik hoop het helemaal niet maar theo van gogh zou zo iemand kunnen zijn, koot of bie, freek. ik denk dat het ook afhangt van de leeftijd waarmee ze vaarwel zeggen tegen de aardse wereld.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:02 schreef Bayer het volgende:
[..]
Dat zijn dus Iconen. Ik betrap me iedere keer weer op de vraag: wie is de volgende?
Hoort bij het leven, weet ik wel, maar ik kan er slecht tegen.
Zeker als dit soort figuren gaan en de hufters blijven zitten.
Er zullen veel tachtig en negentig jaar oude, oud politici zijn die een glimlach niet kunnen onderdrukken.
Good work Bram!
Nee, voor mij niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:04 schreef zoalshetis het volgende:
dat het ook afhangt van de leeftijd waarmee ze vaarwel zeggen tegen de aardse wereld.
maar ook gewoon omdat ze "er altijd waren", je groeide met hun aanwezigheid op..quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
ja je hebt ook wel gelijk denk ik. het gaat waarschijnlijk toch meer om de betekenis van die personen.
Nee.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:09 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 41 en moet nu blijkbaar maar gaan wennen aan het feit dat mensen uit mijn verleden overlijden. Het hoort bij het leven maar ik kan er moeilijk mee omgaan. Rare gedachte misschien maar ooit maak ik waarschijnlijk mee dat Johan Cruijff of Wim van Henegem dood gaan. Het is part van het leven opzich, maar ik zal er nooit aan wennen.
Ik heb het er met mijn oma (90) vaak over; hoe ga je om met het overlijden van mensen/iconen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:09 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 41 en moet nu blijkbaar maar gaan wennen aan het feit dat mensen uit mijn verleden overlijden. Het hoort bij het leven maar ik kan er moeilijk mee omgaan. Rare gedachte misschien maar ooit maak ik waarschijnlijk mee dat Johan Cruijff of Wim van Henegem dood gaan. Het is part van het leven opzich, maar ik zal er nooit aan wennen.
Hard ja, maar als ze dan toch 'moesten gaan' dan is hen weer een lang ziekbed bespaard gebleven.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:13 schreef SCH het volgende:
Het maakt nog wel wat uit of mensen heel plotseling overlijden of na een lang ziekbed en op welke leeftijd. Dat Luns en Diepenhorst stierven, lag wel voor de hand. Maar Buch en Vermeulen is zo plotseling, zonder waarschuwing vooraf. Dat is hard.
Dat is (in mijn geva)l ook niet waar.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:13 schreef SCH het volgende:
Het maakt nog wel wat uit of mensen heel plotseling overlijden of na een lang ziekbed en op welke leeftijd.
het verdriet is dan niet minder, maar anders zeg maar, meer berustendquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:16 schreef Bayer het volgende:
[..]
Dat is (in mijn geva)l ook niet waar.
Als Ramses morgen gaat ben ik diep bedroefd.
Idd.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:18 schreef milagro het volgende:
[..]
het verdriet is dan niet minder, maar anders zeg maar, meer berustend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |