Ja wierden iddquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:42 schreef Zapper het volgende:
Ha! Bartje? Komen jullie uit dat dorp nabij Almelo?
Wierden roeleert gewoonquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:39 schreef Breemz het volgende:
kont offcourse!!!!!
Ja maakt mei nix oet, als je maar zo naar bartje komtquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:39 schreef Breemz het volgende:
vanavond ga ik de hooligan uithangen !!! ik ben mijn donateurskaarten voor de carnaval kwijt.. als ik ze %$^%%^ niet vind, kost me dat 70 euro.... IK MOET FRUSTRATIE KWIJT @#$Q#$@%$%^@%^#$@^%@$%&@#!$^$#@&^#$^#$^
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:05 schreef Zapper het volgende:
Jazeker, maar denk maar niet dat ik me nog in dat kutdorp laat zien
Trauma'squote:Op vrijdag 5 november 2004 18:06 schreef Zapper het volgende:
Volendam
Wat ist jong?quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:18 schreef Maja het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:23 schreef Maja het volgende:
Ik ben nieuwsgierig waarom jij het 'n kutdorp vindt!
Is ook wel zo handig als je even vertelt wat die heeft hoelang die eruit isquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:04 schreef Zapper het volgende:
Nico-Jan is geblesseerd
Hmm ja ik bedoelde ook voor de wedstrijd van vanavond...quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:23 schreef Dos37 het volgende:
Is ook wel zo handig als je even vertelt wat die heeft hoelang die eruit is
Hellings in de aanval? McDonald lijkt mequote:Op dinsdag 9 november 2004 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Nico heeft een hoofdblessure en is nog niet fit genoeg om te spelen staat er op de Heracles site.
verwachte opstelling:
Barry Reijs, Rudy Jansen, Peter Reekers, Mark Looms, Roel Buikema, Remon de Vries, Gert Jan Tamerus, Kwame Quansah, Jeffrey de Visscher, Sherjill MacDonald, Sergio Hellings .
had dus de 1ste plek op kunnen leveren deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:29 schreef Zapper het volgende:
Wat een kutscheids, werkelijk
Heel jammer puntverlies.
quote:Op donderdag 18 november 2004 23:22 schreef Zapper het volgende:
Ik ook niet, ga dus via de tv kijken hoe Jeffrey wederom gaat vlammen
sorry, zei ik iets grappigs?quote:Op donderdag 18 november 2004 23:27 schreef Dos37 het volgende:
Hij had er nog wel één meer in mogen leggen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:00 schreef Zapper het volgende:
Maar Jeffrey wel gescoord
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:26 schreef Breemz het volgende:
Olé Olé Olé heracles is oké![]()
Wat mooi zeg![]()
nu moeten ze ervoor gaan.. vrijdag groot feest!!
Let's go ... Heracles Almelo !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |