lolquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:34 schreef JohnDDD het volgende:
Een belangrijker vraag; hoe kom ik aan dat virus en hoe zorg ik dat ik meisjes ermee kan bespioneren?
geurfunctie erop?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:54 schreef Aurelium het volgende:
Of je zet het ding in je wc als je gaat zitten schijten, moet je opletten hoe snel dat virus van je pc gehaald wordt
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:54 schreef Aurelium het volgende:
Of je zet het ding in je wc als je gaat zitten schijten, moet je opletten hoe snel dat virus van je pc gehaald wordt
Sta je dalijk op zo'n fetish site.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:11 schreef pimpin het volgende:
[..]ja dat is idd een sterke optie!
Hmm dat is inderdaad weer een probleem.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Sta je dalijk op zo'n fetish site.
Hoezo blijkbaar ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
Was tijdje terug in het nieuws
mensen kunnen van en afstand je in de gaten houden door je webcam in te schakelen.
blijkbaar heb ik dus dat virus.
is daar een aparte removal tool voor ofzo?
alvast bedankt
aan het feit dat mijn webcam de hond uitlaat.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:48 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hoezo blijkbaar ?
Waar concludeer je dat uit ?
Que?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
aan het feit dat mijn webcam de hond uitlaat.
zie de PI. dat was sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Que?
Wedden dat ie uit te krijgen is? Gewoon stekker eruit!quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zie de PI. dat was sarcastisch bedoeld.
hij staat aan, en is niet uit te krijgen.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=385911&c=50
Flauwquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wedden dat ie uit te krijgen is? Gewoon stekker eruit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |