Wat PK tot nu toe heeft laten zien was beroerd... maar misschien gaat ze ons de komende weken nog verrassen. Dan doet Sanne het toch een stuk beter. BTW: Sanne is gewoon de recast van Renée, alleen zijn ze vergeten om Bettina Berger (nog steeds een prettige verschijning) te ontslaan.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:24 schreef babette21 het volgende:
he ik wist niet dat Iwan ook anti-Iris is?!
Graag gedaan! Voor HGH had ik nog snel ff alle berichten doorgelezen.quote:bedankt voor je mail trouwens nog, voor 't geval je m'n vorige bericht niet had meegekregen...
zag 'm vandaag pas!!!![]()
Ik betwijfel of t voor t eerst is dat ik op dit tijdstip nog actief ben (gister ook?)quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:50 schreef babette21 het volgende:
Op dit tijdstip zijn we nooit meer zo serieus. Welkom trouwens... bij je eerste nachtelijke sessie op Fok! ONM...
mja ze is zo onopvallend dat ze zelf vergeten zijn dat die muts daar nog tussen de decors wandelt.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat PK tot nu toe heeft laten zien was beroerd... maar misschien gaat ze ons de komende weken nog verrassen. Dan doet Sanne het toch een stuk beter. BTW: Sanne is gewoon de recast van Renée, alleen zijn ze vergeten om Bettina Berger (nog steeds een prettige verschijning) te ontslaan.
zeg je hebt toch wel betaald?quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:53 schreef Mvnl het volgende:
(of wellicht was er gister gewoon geen sessie gaande, en nu wel... wie bepaalt dat???)
Over Sanne valt nog weinig te zeggen, wat hebben we nou goed en wel gezien... Ze heeft zich verslapen en moest toen snel met de fiets van R'dam naar A'dam... Ze kan niet tegen bloed... Ze gaat met pa in één huis wonen...quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat PK tot nu toe heeft laten zien was beroerd... maar misschien gaat ze ons de komende weken nog verrassen. Dan doet Sanne het toch een stuk beter. BTW: Sanne is gewoon de recast van Renée, alleen zijn ze vergeten om Bettina Berger (nog steeds een prettige verschijning) te ontslaan.
ik sluit me bij Babette aan, ik weet en vind nog helemaal niks van Sanne,quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:59 schreef Mvnl het volgende:
Van Sanne verwacht ik eigenlijk weinig spannends...
Er kan haar natuurlijk vanalles overkomen, maar ik zie d'r eigenlijk alleen maar in een slachtoffer-rol.
En misschien nog een beetje als het nare dochtertje van Marnix (wat zich gedraagt zoals die ene leerling op de middelbare school die het goed kan vinden met alle leraren)
dat bepaal je niet, dat concludeer je... als je om 3 uur 's nachts - nadat je al tig keer hebt gezegd dat je gaat pitten - nog steeds online bent...quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:53 schreef Mvnl het volgende:
(of wellicht was er gister gewoon geen sessie gaande, en nu wel... wie bepaalt dat???)
quote:Op zondag 5 september 2004 00:01 schreef babette21 het volgende:
betalen kan overigens via Svensational, die regelt de financiën hier...
mja en dan die Shirina klagen dat ze uit Nijmegen met de trein moest komen...quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:58 schreef babette21 het volgende:
Ze heeft zich verslapen en moest toen snel met de fiets van R'dam naar A'dam...
Ja dat had ik vanmiddag ook, toen ik die foto voor het eerst zag!! maar waarvan....???quote:Op zondag 5 september 2004 00:03 schreef Iwan1976 het volgende:
De manier waarop de acteurs op deze foto staan doet me ergens aan denken...
Ulft ligt toch in de Achterhoek?! Daar ben je zo met de fiets!!!quote:Op zondag 5 september 2004 00:05 schreef Wup het volgende:
mja en dan die Shirina klagen dat ze uit Nijmegen met de trein moest komen...
dom gansje, pak toch gewoon de fiets
quote:Op zondag 5 september 2004 00:05 schreef Wup het volgende:
mja en dan die Shirina klagen dat ze uit Nijmegen met de trein moest komen...
dom gansje, pak toch gewoon de fiets
yep het is allemaal wat sloom daar, ben je nog steeds zo enthousiast over die site?quote:Op zondag 5 september 2004 00:03 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes van seizoen 12 staan er op.
geloof me, zonder Fok! had ik allang een alcoholverslaving...quote:Op zondag 5 september 2004 00:03 schreef Mvnl het volgende:
Ow, oké... Maar t is 12 uur, en zaterdag
(en ik zit nog steeds in dubio of ik nog ff in m'n café langsga..)
hey hey niet zo boosjesquote:Op zondag 5 september 2004 00:12 schreef babette21 het volgende:
Vuile jatmozen....
dat wordt me niet zo in dank afgenomen dus dat lijkt me niet neequote:Op zondag 5 september 2004 00:10 schreef Svensational het volgende:
Krijgen we hierna weer eens een keer een echt Wup-topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |