waar maakt niet uit, als we dit mogen mee gaan maken vergeef ik ze alle decorsquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:14 schreef babette21 het volgende:
'n avondje aan de zuip met Ellen en Claire lijkt me trouwens echt stoer
(niet in Dok natuurlijk, maar gewoon in de Boterwaag)
ja zij zijn leuk samen... In het begin vond ik 't een beetje raar, je zag ze nooit samen en ineens waren ze vriendinnen... (vond 't echt zo leuk toen Claire bij een bezopen Ellen binnenkwam met boodschappen - op zich al een wonder - en zei: Ik ga voor je koken. Die reactie van Ellen: "Tof!!" Klote dat ik die niet op tape heb, want zo op "papier" is er natuurlijk geen ruk aan...)quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
asjemenou.... da's niet zomaar een typefoutjuh meer......
daar moest dus staan:
haar beste scenes zijn, hoe onbenullig inhoudelijk soms ook, meestal met Ellen.
je vergeet stap1: de return of Bob Simonsquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:16 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, ik zie t in 2 maanden helaas niet meer gebeuren dat
- Ellen herintreedt bij de politie
- er een misdaad wordt begaan
- Ellen hier achter aan gaat
- Ellen op gruwelijke wijze om het leven komt.
De enige 'misdaad' die de komende week gaat plaatsvinden is de molestatie van irri-Iris... al kun je dat beter een goeie daad noemen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:16 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, ik zie t in 2 maanden helaas niet meer gebeuren dat
- Ellen herintreedt bij de politie
- er een misdaad wordt begaan
- Ellen hier achter aan gaat
- Ellen op gruwelijke wijze om het leven komt.
oke Wup, nu moet ik je toch ff wat uitleggen: de kans dat IK met Ellen en Claire aan de zuip ga ik NUL, want Ellen en Claire bestaan niet... ze zijn fictief, remember!! 't was puur hypothetisch...quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:18 schreef Wup het volgende:
waar maakt niet uit, als we dit mogen mee gaan maken vergeef ik ze alle decors
Misschien te diep in het glazen huisje gekeken.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:22 schreef babette21 het volgende:
oke Wup, nu moet ik je toch ff wat uitleggen: de kans dat IK met Ellen en Claire aan de zuip ga ik NUL, want Ellen en Claire bestaan niet... ze zijn fictief, remember!! 't was puur hypothetisch...
* Bet begint te vermoeden dat Wup ook een griephoofd heeft... of gewoon teveel gezopen?!
haha jaaa die scene weet ik ook nog .quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja zij zijn leuk samen... In het begin vond ik 't een beetje raar, je zag ze nooit samen en ineens waren ze vriendinnen... (vond 't echt zo leuk toen Claire bij een bezopen Ellen binnenkwam met boodschappen - op zich al een wonder - en zei: Ik ga voor je koken. Die reactie van Ellen: "Tof!!" Klote dat ik die niet op tape heb, want zo op "papier" is er natuurlijk geen ruk aan...)
Maar anyway, nu ben ik natuurlijk allang gewend en is 't gewoon leuk zo, die twee. Hebben stoere humor en opmerkingen en kunnen goed samen spelen!!
naast minder typevalide ben ik nu dus ook al minder leesvalide....... sorryquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:22 schreef babette21 het volgende:
* Bet begint te vermoeden dat Wup ook een griephoofd heeft... of gewoon teveel gezopen?!
Me 2!! Volgens mij was dat de eerste keer dat Claire een menselijk trekje vertoonde...quote:ik was toen vooral verbaasd dat het Claire uberhaupt iets kon schelen
ik kan me niet voorstellen dat Iwan, als professioneel soapkijker, de acteerprestaties van vrouwe Kagchelland weet te waarderen.........quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:24 schreef babette21 het volgende:
he ik wist niet dat Iwan ook anti-Iris is?!
Ik heb nooit iets met Renée gedaan.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:34 schreef Mvnl het volgende:
Als we toch zo bezig zijn: heeft er iemand misschien nog een screenshot van Renee met een varken tussen haar benen?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb nooit iets met Renée gedaan.
quote:Mvnl: heeft er iemand misschien nog een screenshot van Renee met een varken tussen haar benen?
quote:WIV: Ik heb nooit iets met Renée gedaan.
da's bij de Kaktus Show, toch?!quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:48 schreef Mvnl het volgende:
Herinnert iemand zich Bettina Berger zó nog?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |