Wie is dat?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:26 schreef babette21 het volgende:
Doe ik zelf wel: Pas op voor het zeikstraaltje van Fok!!
Dan geef je het maar aan die ander door.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:30 schreef Mvnl het volgende:
Uhm... Waarom is dit aan mij gericht? Voor zover ik zie is er in mijn avatar weinig GTST-igs te bekennen...![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan geef je het maar aan die ander door.
Ja ik zag het zelf ook al...quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:30 schreef babette21 het volgende:
dunn0w: als je in de gtst-topics weer back-up nodig hebt mbt je Isabella-pleidooien () dan moet je 't maar zeggen...
maar hier gaat 't volgens mij over ONM...
waar haal ik eigenlijk het lef vandaan om vandaag over off-topic te miepen...??
Ja.. al dat gezeur....quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:25 schreef Mvnl het volgende:
[..]en toch ondertussen maar ff je avatar vervangen?
oh dat weet je meer dan ik... vertel 's, wie (wat, hoe) zijn wij eigenlijk?!quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:42 schreef Mvnl het volgende:
Jullie allemaal ontzéttend bedankt voor jullie waarschuwingen voor elkaarNou weet ik tenminste aan wie ik wat heb..
Bij jou komt hij er in geen duizend jaar achter......quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:44 schreef babette21 het volgende:
oh dat weet je meer dan ik... vertel 's, wie (wat, hoe) zijn wij eigenlijk?!
tja wat is 'n mens zonder een beetje mysterie....quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bij jou komt hij er in geen duizend jaar achter......
Grappigquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja wat is 'n mens zonder een beetje mysterie....
oke, een beetje hulp dan:
knip
hoe kom je daar ineens bij?quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:14 schreef Wup het volgende:
ow en nog een belangrijk detail voor de yorin lurkers:
rughaar en/of ander dierlijk uitgroei is dus niet hetzelfde als borsthaar
ik hoop serieus dat ze ons dat nóóit meer aandoen....quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:14 schreef Wup het volgende:
ow en nog een belangrijk detail voor de yorin lurkers:
rughaar en/of ander dierlijk uitgroei is dus niet hetzelfde als borsthaar
Lukte om precies te zijnquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:04 schreef babette21 het volgende:
wat hem bij Sven 9 v/d 10 keer lukt en (helaas) bij Babette ook regelmatig... Negeren werkt heel aardig...
Idd, was. Nu ik er nog eens over nadenk, zo leuk was ze helemaal nietquote:Svensational is onze nieuwsdienst, héél handig. Komt bijna altijd met de primeur!! Was "fan" van Floor van Zandt, maar verder is ie wel oke...
quote:BVO heeft, zoals Sven juist omschreef, een bord voor z'n kop, maar is verder gewoon een prima gast (zolang ie maar niet teveel topics over Iris opent)...
tis er eentje in het rijtje traumatische ONM-ervaringen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:15 schreef dunn0w het volgende:
hoe kom je daar ineens bij?
jij hebt de aflevering van vrijdag nog niet gezien....quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:15 schreef dunn0w het volgende:
hoe kom je daar ineens bij?
haha.. ik snapte het inmiddels al.... maar bedankt voor de tip..quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hebt de aflevering van vrijdag nog niet gezien....
tip: sla de eerste scene over!!!!!!!
Waarom heeft mijn google geen filter voor slecht acteerende soapies??quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:20 schreef Mvnl het volgende:
Wie is overigens Floor van Zandt? (google kent haar zelfs niet).
Wat een inkeer, heel goed!!! Sanne is idd wel oke, zo'n girl-next-door typje. Da's soms wel ff een verademing tussendoor, een beetje normaal figuur in het rariteitenkabinet dat soap heet....quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:16 schreef Svensational het volgende:
[q]Idd, was. Nu ik er nog eens over nadenk, zo leuk was ze helemaal nietSanne is wel leuk
pfffff kom er toch nog goed van af haha....quote:En dan hebben we natuurlijk nog Babette21 ...
Isis Cabolet als Floor van Zandt in ONM maart 2004quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:20 schreef Mvnl het volgende:
Wie is overigens Floor van Zandt? (google kent haar zelfs niet).
En uhm... in t verlengde daarvan: wie is dan die wel-leuke-sanne?
Dunnow... Maar wie was het dan? (en uhm, Sanne is dus die nieuwe Sanne in ONM?)quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Waarom heeft mijn google geen filter voor slecht acteerende soapies??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |