Is niet lief hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet binnen dus ik kan hem ook niet plaatsen. En ik ga er ook neit zelf eentje maken
Mag in dan in t kader van de 'niet ONM-gerelateerde' semisoap-trailers deze toevoegen:quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:45 schreef pberends het volgende:
http://www.reddekindertelevisie.nl/zoop/media/Zoop20sec.mpg
whaha LOL
ow dat wil ik toch echt een keertje zien hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:45 schreef pberends het volgende:
http://www.reddekindertelevisie.nl/zoop/media/Zoop20sec.mpg
whaha LOL
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:05 schreef Mvnl het volgende:
Mijn god.. Die Iris heeft wel patent om rare bekken...
Vraag me af of ze in d'r eigen collectie ooit leuk op de foto staat...
Je moet zeker kijken, 't was wel een leuke aflevering!quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:50 schreef dunn0w het volgende:
Is niet lief hoor.
Ik vind het wel fijn dat ze om 5 uur HH doen...... ipv van zondag
.
da's onlief, dat patent is van Ellenquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:05 schreef Mvnl het volgende:
Zeg! Houd je een beetje in, ja!?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:05 schreef Mvnl het volgende:
Vraag me af of ze in d'r eigen collectie ooit leuk op de foto staat...
Tjah.... hij mag toch wel een beetje een waardig afscheid?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
Je moet zeker kijken, 't was wel een leuke aflevering!
Maar eh, wat ik ff kwijt wilde: Benjamin in je avatar?!?! Ik had je toch wel íets hoger ingeschat hoor!!
nog steeds nooit gezien?! 't is nu iedere werkdag om 19.00 uur (idd vóór ONM)... 't is vrij waardeloos, maar als je bedenkt dat het voor kids is, dan valt het wel weer mee. Het acteerwerk is flut en het verhaal ook... Alleen Viviënne is goed, die weet zelfs van zo'n simpel rolletje nog iets moois te maken. Petje af...quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:06 schreef Wup het volgende:
ow dat wil ik toch echt een keertje zien hoor.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zeg! Houd je een beetje in, ja!?
Trek je toch niets van WIV aan... hij doet altijd zoquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:14 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Sorry.. Sommige mensen hebben dat nou eenmaal.. (ik sta ook nooit leuk op foto's, als dat scheelt)
Haal jij die GTST-lul eens weg! Dan heb jij weer het recht om hier te posten, Mvnl.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:15 schreef dunn0w het volgende:
Trek je toch niets van WIV aan... hij doet altijd zo
Moet jij zeggen... met jouw 'varkenavater'.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Haal jij die GTST-lul eens weg! dan heb jij weer het recht om hier te posten.
shit ja sorry, we hadden je misschien ff moeten waarschuwen voor onze relschopper...quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:15 schreef dunn0w het volgende:
Trek je toch niets van WIV aan... hij doet altijd zo.
Denk persoonlijk dat z'n afscheid waardiger was geweest zonder dat geestgebeurenquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Tjah.... hij mag toch wel een beetje een waardig afscheid?.
quote:en ik had een eerst die isabella avater... maar ja.... sommige in het gtsttopic zijn nogal anti... dus ik dacht laat ik het maar weer veranderen.
Okay! Bij deze waarschuw ik iedereen voor jou!quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:19 schreef babette21 het volgende:
shit ja sorry, we hadden je misschien ff moeten waarschuwen voor onze relschopper...
Tjah het is niet echt geloofwaardig he...quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:20 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Denk persoonlijk dat z'n afscheid waardiger was geweest zonder dat geestgebeuren
[..]
quote:Isabella is cool! Snap nooit zo wat mensen tegen haar hebben..
(snap zondermeer mensen niet die iets tegen de bad-guy's en bitches hebben)
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Moet jij zeggen... met jouw 'varkenavater'.
Doe ik zelf wel: Pas op voor het zonnestraaltje van Fok!!quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Okay! Bij deze waarschuw ik iedereen voor jou!
Uhm... Waarom is dit aan mij gericht? Voor zover ik zie is er in mijn avatar weinig GTST-igs te bekennen...quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Haal jij die GTST-lul eens weg! Dan heb jij weer het recht om hier te posten, Mvnl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |