De site is er wel op vooruit gegaan... alleen af en toe wat sloom ja...quote:Op zondag 5 september 2004 00:07 schreef Wup het volgende:
yep het is allemaal wat sloom daar, ben je nog steeds zo enthousiast over die site?
leuke banner wel
quote:ONM Recept: Zalmpasta voor twee
Jasmine Sendar hoeft niet lang na te denken over haar favoriete recept: Zalmpasta voor Twee!
Het recept van dit culinaire hoogstandje lepelt ze met het zelfde enthousiasme uit haar geheugen als ze de pasta eet van haar bord.
Wat heb je nodig:3 Tomaatjes 3 Bosuitjes Een pepertje Crème frache Pasta Zout Peper En niet te vergeten, zalmsnippers
Je gaat als volgt te werk:Een beetje olijfolie in een pan Fruit de bosuitjes Gooi daar de tomaatjes bij (in kleine stukjes gesneden) Roeren Gooi de beker crème fraiche erbij Blijven roeren De zalmsnippers erbij Minuutje of drie/vier laten staan Klaar! Ondertussen heb je ook een pan met pasta gekookt...
Met wie eet je het het liefst?
Met mijn vriendje Rutger! (Het recept is van zijn moeder.)
quote:Op zondag 5 september 2004 00:14 schreef Wup het volgende:
dat wordt me niet zo in dank afgenomen dus dat lijkt me niet nee
quote:Op zondag 5 september 2004 00:14 schreef Wup het volgende:
[..]
dat wordt me niet zo in dank afgenomen dus dat lijkt me niet nee
Ja da's waar....quote:hoe meer ze hier komen shoppen, hoe beter ONM wordt
tis al bijna net zo spectaculair als die waanzinnige race van Joost door de Ulfter straten met gevaar voor zijn leven enzo;)quote:Op zondag 5 september 2004 00:16 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM Recept: Zalmpasta voor twee
die vond jij zelfs te vals.....quote:Op zondag 5 september 2004 00:20 schreef babette21 het volgende:
Ja da's waar....
Weet je nog toen we meisje Klomp aan het huilen gingen maken!?
Hebbie die foute cover nog, waar ze je voor hadden kunnen sua-en...?!
nou moet je niet gaan lopen fucken hoor, dat was écht heel spannend!! Ik hield mijn hart vast, die arme jongen - die alleen een Amerikaans rijbewijs heeft - reed mínstens 30 km per uur en ging heel onverwachts remmen!! Dat is toch niet normaal?!?!?quote:Op zondag 5 september 2004 00:23 schreef Wup het volgende:
tis al bijna net zo spectaculair als die waanzinnige race van Joost door de Ulfter straten met gevaar voor zijn leven enzo;)
oke, ik ben weer echt helemaal melig nu....quote:Op zondag 5 september 2004 00:26 schreef babette21 het volgende:
nou moet je niet gaan lopen fucken hoor, dat was écht heel spannend!!
Leuke poll ook op de Yorin site:quote:Op zondag 5 september 2004 00:23 schreef Wup het volgende:
tis al bijna net zo spectaculair als die waanzinnige race van Joost door de Ulfter straten met gevaar voor zijn leven enzo;)
quote:Heeft Joost eigenlijk een rijbewijs?Nee, vergeten te halen. Ja, al jaren, zie je toch! Rijbewijs? Wat is dat?
Haar rol als José Donkers in VV was briljant.quote:Op zondag 5 september 2004 00:31 schreef babette21 het volgende:
die Renée Fokker, die nu op tv is (ned3), díe zouden ze eens in ONM moeten zetten!!!
zij kan goed psycho's spelen (Vrouwenvleugel!!!), ik zie haar er wel voor aan om Ellen iets aan te doen!!![]()
dunn0w plaatste hier wel eens uitslagjes van de polls van de oude sitequote:Op zondag 5 september 2004 00:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Leuke poll ook op de Yorin site:
dat heb ik even gemist.quote:Op zondag 5 september 2004 00:33 schreef babette21 het volgende:
die Yorin-site, da's echt een meetingpoint voor pubers...
dat verhaal laatst over Tara, dat Iwan hier had gezet... is toch om je dood te lachen...
en het ergste is: die arme schapen zijn nog bloedserieus ook hahaha!!
Binnenkort komt 'Diamant' (met Roeland Fernhout) uit op dvd.quote:Op zondag 5 september 2004 00:36 schreef Wup het volgende:
* Wup is helemaal weg van Roeland Fernhout
geeft niet, ik ken de film alquote:Op zondag 5 september 2004 00:38 schreef babette21 het volgende:
Had ik 't maar geweten, die film is al vanaf 23.00 uur bezig...
om eerlijk te zijn, dat weet ik niet meer zo?quote:* Bet is ook fan van Roeland... hoe vond je 'm in MvdW??
nopequote:kut ik dwaal weer af maar eh: Bella Bettien al gezien?! Ik vorige week weer, voor de 7de keer haha!!
ik heb en spijkhoek [ dat vond ik echt super toen, ik was echt hemaal weg van Joep Sertons] en diamant gezien maar het staat me niks meer bij . Diamant vond ik geloof ik niet zo geweldig, maar ik weet het niet goed meer.quote:Op zondag 5 september 2004 00:45 schreef babette21 het volgende:
Diamant heb ik helaas nooit gezien, net als Spijkerhoek (Manouk, Hidde en Joep *zucht* )...
Toen hadden we hier nl alleen nog maar Ned 1 t/m 3...
Roeland staat nu in het theater (in "de Kruistochten") samen met.... ex-onm'er Karina Smulders (Lotje)
lamaar... we dwalen teveel af...quote:om eerlijk te zijn, dat weet ik niet meer zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |