abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 september 2004 @ 23:05:47 #26
60067 faustkern
Mundus vult decipi, ergo decip
pi_21814915
Bizar voorstel. De gouden handdruk levert de overheid veel geld op aan extra belastinginkomsten (bijzonder tarief a 52%)wil deze dus afschaffen om geld te besparen -- terwijl de kosten volledig voor rekening van de werkgever komen?

Zo wie zo is de WW een verzekering -- dus hoe kan je nou iemand die altijd trouw premie heeft betaald opeens gaan korten omdat zijn werkgever hem een afkoopsom meegeeft? Kan je dan ook al je betaalde premie terug eissen omdat je geen gebruik meer wenst te maken van WW? Lijkt me wel zo eerlijk nietwaar?

Misschien dat iemand een potje vitamine pillen kan opsteuren aan de Geus want volgens mij begint-ie het helemaal kwijt te raken.
Geplaatst door gelly op zondag 8 februari 2004 17:23: Flikker dan ook op met je suggestieve gelul mietje. Kijk, daar is nog een hoekje. Kruip er maar in en ga jezelf enorm zielig voelen in je zelfaangenomen slachtofferrol.
  woensdag 8 september 2004 @ 11:18:37 #27
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_21820888
Ik ben 2 jaar geleden al voor het bedrag van m'n ontslagbonus gekort op m'n ww

Vond het toen al knap lullig maar ik krijg meer en meer het idee dat ik daar toen mee bezeken ben
Vampire Romance O+
  woensdag 8 september 2004 @ 18:10:21 #28
60067 faustkern
Mundus vult decipi, ergo decip
pi_21823805
Hoi MouseOver,

Wat vreemd zeg. Kan/wil je daar wat meer over vertellen wat betreft de omstandigheden. Ik wist niet dat indertijd al toegestaan was.
Geplaatst door gelly op zondag 8 februari 2004 17:23: Flikker dan ook op met je suggestieve gelul mietje. Kijk, daar is nog een hoekje. Kruip er maar in en ga jezelf enorm zielig voelen in je zelfaangenomen slachtofferrol.
  woensdag 8 september 2004 @ 20:29:38 #29
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_21824690
quote:
Op woensdag 8 september 2004 18:10 schreef faustkern het volgende:
Hoi MouseOver,

Wat vreemd zeg. Kan/wil je daar wat meer over vertellen wat betreft de omstandigheden. Ik wist niet dat indertijd al toegestaan was.
Het werd zelfs gebracht alsof het volstrekt normaal was. Zal morgen eens ff de spullen erbij pakken en eens opsnorren naar het hoe en wat.

Vond het erg vreemd omdat een ontslagbonus immer s bedoeld is om het inkomensverlies op te vangen. Dat kun je op twee manier uitleggen: als complete vervanging of als aanvulling op de lagere uitkering. Het cwi twijfelde dus niet over de uitleg
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')