quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:50 schreef dvdk het volgende:
En het slaan hoeft dan niet per se te betekenen dat je iemand fysiek iets aandoet
je zal een hoop medelanders achter je scharen..quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:54 schreef dvdk het volgende:
om effe duidelijk te zijn....ik bedoel niet dat je iemand moet afrossen he....
zo'n klapje als in de films van "it's over!" *pets*
het draagt wel een sterkere boodschap uit van je ongenoegen en hoe teleurgesteld je wel niet in de persoon bent...dan dat je zegt dat je diegene nooit meer wilt zienquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:55 schreef Lucille het volgende:
slaan is een kwestie van onvermogen
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:55 schreef Lucille het volgende:
slaan is een kwestie van onvermogen
iemand terugslaan als je eerst geslagen wordt is niet een actie uit verbaal onvermogen maar gewoon jezelf verdedigen lijkt mequote:Op vrijdag 3 september 2004 19:59 schreef LucienS het volgende:
slaan is tevens een kwesie van verbaal onvermogen. Dus: of je moet een (nog) dommere vriendin uitzoeken, of je moet zelf wat slimmer worden..
vind je? ik vind dat als je jezelf niet in de hand kan houden je beter gewoon de kamer uit kan gaan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:00 schreef dvdk het volgende:
[..]
iemand terugslaan als je eerst geslagen wordt is niet een actie uit verbaal onvermogen maar gewoon jezelf verdedigen lijkt me
Edoch neen. Nooit gehoord vroeger op school : schelden doet meer pijn dan slaan. Als je geneigd bent je vriendin te slaan zal ze iig eerder bij je weggaan dunkt me. (heb ik het niet over zo hard slaan dat ze niet meer weg durft te gaan)quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:00 schreef dvdk het volgende:
[..]
iemand terugslaan als je eerst geslagen wordt is niet een actie uit verbaal onvermogen maar gewoon jezelf verdedigen lijkt me
als iemand me slaat dan keer ik diegene niet de andere wang toe maar dan krijgt ie een ram terug.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vind je? ik vind dat als je jezelf niet in de hand kan houden je beter gewoon de kamer uit kan gaan.
slaan is een zwaktebod, óók als je eerst geslagen wordt.
Gelukkig denkt het merendeel hier er anders over he.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:13 schreef dvdk het volgende:
[..]
als iemand me slaat dan keer ik diegene niet de andere wang toe maar dan krijgt ie een ram terug.
Als m'n vriendin me zou slaan dan zou ik wel een klapje teruggeven maar niet zo hard dat ze aan de andere kant van de kamer ligt natuurlijk....
Daarom vind ik dat slaan, me mate, moet kunnen waneer het geoorloofd is
Je spreekt jezelf tegen en het lijkt erop alsof jij je mondeling gewoon niet zo goed kunt uiten. Als je partner vreemdgaat zijn er betere manieren om duidelijk te maken dat je het een baggeractie vind. Je dumpt diegene en gaat verder met je leven. Klaar toch..quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:50 schreef dvdk het volgende:
vind best dat je hem/haar een paar hoeken van de kamer zou mogen laten zien.....niet te hardhandig natuurlijk...maar douwen of gooien moet kunnen.
................
En het slaan hoeft dan niet per se te betekenen dat je iemand fysiek iets aandoet...
................
Een klap(je) in iemand z'n/haar gezicht omdat hij/zij je net vertelde dat hij/zij was vreemdgegaan laat die persoon duidelijker zien dat je het echt erg vond
zoiets als toen in dat weiland bij Beverwijk bedoel je. Ja dan wel, man je gaat je eigen vrouwtje toch niet slaan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:20 schreef JohnDDD het volgende:
Slaan moet altijd kunnen, mits beide persoon in kwestie het erover eens zijn dat dat moet kunnen. Iets bij een ander doen wat die ander niet wil hebben, is altijd niet juist.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het er mee eens is dat hij/zij geslagen wordt, dus slaan is dan nooit een optie...quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:20 schreef JohnDDD het volgende:
Slaan moet altijd kunnen, mits beide persoon in kwestie het erover eens zijn dat dat moet kunnen. Iets bij een ander doen wat die ander niet wil hebben, is altijd niet juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |