abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24665544
En dat gesprek heeft niks opgeleverd, dus dit is waarschijnlijk einde seizoen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_24668336
Het gesprek van woensdag heeft geresulteerd in een vervolg gesprek gisteren. Ze zijn nu weer uit elkaar gegaan zonder een nieuwe meeting te plannen. Dus dat zou kunnen betekenen dat het niets heeft opgeleverd. Maar ze hebben nog 10 dagen de tijd en aangezien Alfredsson (vice-pres, nhlpa) zich klaar houdt voor een reis naar Amerika om verder te onderhandelen denk ik niet dat alles al over is.

Ik verwacht, helaas, dat ze ergens volgende week een overeenkomst hebben.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_24669761
pi_24672649
Er zijn geruchten dat Avery gaat tekenen bij een ECHL team
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24672683
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:07 schreef RedWing het volgende:
Kloon-Alert.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 21 januari 2005 @ 18:23:15 #131
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_24672944
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er zijn geruchten dat Avery gaat tekenen bij een ECHL team
Geleen doet er wel erg lang over, dus het zou kunnen dat dat inderdaad spaak loopt...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_24673093
Hij komt pas het seizoen geannuleerd wordt

Dus dat is niet nu in iedergeval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24716919
verkeerde user

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2005 01:33:30 ]
  maandag 24 januari 2005 @ 01:34:11 #134
10710 gday
propria cures
pi_24716936
Nu even onder de juiste naam:

Forsberg is geblesseerd, meerdere fracturen in z'n hand/pols las ik op www.aftonbladet.se, opgelopen tegen Linköping .. het is de vraag of ie in het rest van het seizoen nog in actie kan komen.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_24717087
What else is new?
pi_24725699
Ook Linköpings Brendan Morrison ligt er voor 2 weken uit. En dat met de beladen derby van vanavond in Cloetta Center tegen HV in aantocht.
O-H-I-O; Buckeyes
pi_24729412
Als Forsberg in Zweden ook geblesseerd raakt kan hij beter kappen.

Al heeft hij wel een titel beloofd, voor hij stopt
pi_24730867
Zou waarschijnlijk vanaf de halve finales van het slutspel weer kunnen spelen. Dus als Näslund, Aucoine e.a. ervoor zorgen dat ze zover komen......

Linköping verloren van HV . Morrison blijkt dus inderdaad erg belangrijk. Dit is dus al de derde nederlaag tegen HV. Terwijl ze voor mij de hele competitie niets hoeven te maken als ze maar van HV winnen.
O-H-I-O; Buckeyes
pi_24733691
Hoe lang kan zo`n lockout duren ..
Lijkt me dat de NHL pas begint als ze overeenkomen ..
Maar is er niet een soort noodplan ofzo ter beschikking, want anders kan dit nog wel een jaar duren
pi_24733995
De eigenaren gaan dan een nieuwe NHL oprichten en de spelers moeten dan vanzelf inbinden.
pi_24740579
Morgen is er weer een meeting tussen de nhl en nhlpa. Ik verwacht dat voor het weekend een akkoord bereikt is en dat de nhl rond 10 feb weer van start gaat.
O-H-I-O; Buckeyes
pi_24749537
Dat lukt niet zo snel denk ik.

Je hebt minimaal 2 weken voorbereiding nodig en voor dat akkoord er is ben minimaal een week verder

De NHLPA moet haar leden raadplegen en de NHL de eigenaren en daar gaat een behoorlijke tijd overheen.

P.S. De huidige CBA is overigens goed, ik snap niet wat daar het probleem van is.
pi_24827911
quote:
Tilburg Trappers is in gesprek geweest met twee NHL spelers, maar heeft besloten geen gebruik te maken van hun diensten. Het ging daarbij om NHL-veteranen Rob Niedermayer (foto) en Jason Strudwick.

Dat meldt Trappers coach Theo van Gerwen deze week in de Tilburgse Koerier. Niedermayer is een 30-jarige Canadese winger die in totaal bijna 700 NHL-wedstrijden speelde bij achtereenvolgens Florida, Calgary en Anaheim. Strudwick is een 29-jarige Canadese winger/verdediger met 363 NHL-wedstrijden op zijn naam. Hij speelde bij de New York Islanders, Vancouver en Chicago.

Beide spelers zaten vanwege de lockout in de NHL nog thuis en hadden wel interesse om het seizoen in Nederland af te maken. Amsterdam Bulldogs haalde eerder dit seizoen al Montreal Canadien verdediger Karl Dykhuis naar Nederland, terwijl Eaters Geleen nog in onderhandeling is met LA King forward Sean Avery.

"We hadden waarschijnlijk best wat extra middelen kunnen genereren om hun komst mogelijk te maken", zegt Van Gerwen in de Tilburgse Koerier. "En hoe verleidelijk dat ook was, we hebben er na rijp beraad van afgezien. De komst van extra buitenlanders zou ten koste zijn gegaan van onze eigen kweek."

Wat ook meegespeelt is dat Trappers een importspeler in had moeten leveren om een transfer mogelijk te maken. Die voorwaarde hangt expliciet aan de uitzonderingsregel die het mogelijk maakt een import aan te trekken na het verstrijken van de transfer-deadline.

Trappers breidde de selectie in de afgelopen maanden al behoorlijk uit. Voor aanvang van het seizoen trok Tilburg Trappers verdediger Justin Bekkering aan van Heerenveen Flyers en kwam aanvaller Ryan van Diemen over vanuit Geleen. Gedurende het seizoen werd het team van Tilburg verder uitgebreid met aanvallers Josh Oort, Erik Zachrisson en Andri Salomonson. De Canadese forward Scott Kirton moest na teleurstellende resultaten het veld ruimen. Tilburgse talenten als Mark Donders en Robbert Maas krijgen door de nieuwe aanwinsten nu veel minder ijstijd dan aan het begin van het seizoen.

Rob Niedermayer en Jason Strudwick tekenden op 17 januari beiden een contract bij Ferencvaros in de Hongaarse competitie.
  donderdag 3 februari 2005 @ 14:46:34 #144
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24902837
Er is een nieuw voorstel ingediend door de NHL. Je kan em hier lezen: [url] http://www.nhlcbanews.com/news/nhlproposal020205.html [/url]
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24905249
Op www.tsn.ca/nhl met de username en pasword letsgokings kan je ook zien wat bijvoorbeeld Brian Burke, vice president en GM van de Canucks ervan vindt en wat bijvoorbeeld de analyst Glenn Healy(was een sjoelbak als keeper) ervan vindt.

Stevie Y heeft al gezegd dat als de NHL dit jaar niet speelt hij waarschijnlijk stopt, Lemieux en Messier hebben zich ook al in dergelijke bewoordingen uitgelaten.
pi_24905665
Daar was ik al bang voor
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:48:38 #147
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24916934
"Oh, hockey life is sad. Draper, Hatcher and Chelios just signed with a minor league team... sigh...."

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_24920769
3-2-2005
Kerr baalt van NHL-ers
De NHL-lockout geeft fans uit de hele wereld de kans om NHL-sterren in hun eigen liga te zien. En ook in de Amerikaanse minor leagues duiken steeds meer NHL-ers op. Maar niet iedereen is daar blij mee.

Kevin Kerr (foto) werd in januari de alltime topscorer in de Amerikaanse Minor Leagues. En de 37-jarige Canadees baalt stevig van de komst van de rijke sterspelers.

"Het is zo hypocriet", zegt Kerr tegen de Detroit Free Press. "Die spelers willen geen salarisplafond in de NHL, maar komen nu wel naar onze liga, waar wel een salarisplafond is bepaald, en ontnemen andere spelers hun plek."

Kerr is forward bij de Flint Generals in de United Hockey League. Op 7 januari van dit jaar scoorde hij zijn 664e doelpunt in de Amerikaanse minor leagues. Het was enige tijd onzeker of hij het record wel zou gaan breken. Met 662 goals op zijn naam moest hij tijdens de zomer een zware operatie aan zijn knie ondergaan en het was onzeker of hij ooit nog zou kunnen spelen. Pas op 3 december kon hij weer op het ijs.

"Ik verdien 700 dollar per week, heb een vrouw, twee kinderen en een hypotheek. Ik zou willen dat ik voor een fractie van wat zij verdienen in de NHL mocht spelen. Maar ze tekenen hier nu wel contracten voor 500 dollar per week."

Tijdens de zomer vertrekt Kerr naar North Bay, waar hij werkt bij het zwembadbedrijf van zijn familie. Zonder dat werk zou hij niet rond kunnen komen van ijshockey.

De bitterheid straalt er bij Kerr vanaf. "Die NHL-ers verdienen waarschijnlijk in een week meer dan ik in een heel seizoen."

Deze week tekenden Detroit Red Wings spelers Derian Hatcher, Chris Chelios en Kris Draper contracten bij de Motor City Mechanics, het lokale UHL team. De GM van de Mechanics zegt dat hij geen andere spelers heeft hoeven ontslaan, maar dat sommige spelers nu wel minder aan spelen toe zullen komen.

En zo is het maar net.

Kijk vooral naar de laatste alinea

[ Bericht 95% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 04-02-2005 14:21:52 ]
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:12:10 #149
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24922035
Ja dat zei ik.

Was te verwachten natuurlijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_24922979
En dat noemt men de solidariteit van de NHLPA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')