Euh ouder een van mijn geburen heeft die operatie ook ondergaan is ondertussen 93 jaarquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zei al eerder sorry.
Anyway met een bypass kun je gewoon 80 worden...
GVD, dat mis ik op de een of andere manier toch wel. Ik had er ook op gehoopt dat Bill nog een gooi naar het witte huis had gedaan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:02 schreef Drugshond het volgende:
Gelet op de tijdsgeest is dit een erg goeie Amerikaanse president geweest.
Zijn presentaties zijn kennis zijn betrokkenheid en zijn charisma waren bijzonder goed te noemen.
De enigste presentatie die hij echt heeft verneukt heeft was samen met B.Jetsin toen ze beide apezat voor de wereldpers een conferentie aan het geven waren. (Ik heb toen echt dubbel gelegen van het lachen). Het laat ook duidelijk zien dat hij ook maar een mens is... en hij schroomde er ook niet voor.
Sterke B.C. we hebben je nog hard genoeg nodig.Net op dit moment nu het zo'n puinhoop in de wereld is.
Idd ik heb me haast kreupel gelachen tijdens deze specifieke pers conferentie is dat filmpje soms beschikbaar? ik zoek al enige tijdquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:02 schreef Drugshond het volgende:
De enigste presentatie die hij echt heeft verneukt heeft was samen met B.Jetsin toen ze beide apezat voor de wereldpers een conferentie aan het geven waren. (Ik heb toen echt dubbel gelegen van het lachen). Het laat ook duidelijk zien dat hij ook maar een mens is... en hij schroomde er ook niet voor.
Sterke B.C. we hebben je nog hard genoeg nodig.Net op dit moment nu het zo'n puinhoop in de wereld is.
Over het lot van Clinton hoeven we niet al te zeer in te zitten; hij weet zich immers omringd door een staf van zeer vermaarde en excellente medici, en wordt bovendien verpleegd door de meest zorgzame zusters.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:14 schreef dVTB het volgende:
Arme Clinton, hopelijk herstelt -ie gauw weer.
Verneem net via CNN dat Bill Clinton een kaartje legt met de zusters, en dat hij er naar verlangt zijn dagelijke 5 miles weer te kunnen joggen!quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:33 schreef lucida het volgende:
[..]
Over het lot van Clinton hoeven we niet al te zeer in te zitten; hij weet zich immers omringd door een staf van zeer vermaarde en excellente medici, en wordt bovendien verpleegd door de meest zorgzame zusters.![]()
Nou, op Radio 1 verneem ik dat het niet best met hem gaat.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:17 schreef lucida het volgende:
Verneem net via CNN dat Bill Clinton een kaartje legt met de zusters, en dat hij er naar verlangt zijn dagelijke 5 miles weer te kunnen joggen!
En hij probeerde met enig succes het Iers èn Palestijns conflict op te lossen. De IRA is zichzelf aan het ontbinden maar bij de Palestijnse gebieden is het weer vanouds, maar dat heeft niks te maken met Clinton. IMO was hij de beste president geweest die de VS zich kon wensen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:02 schreef Drugshond het volgende:
Gelet op de tijdsgeest is dit een erg goeie Amerikaanse president geweest.
Zijn presentaties zijn kennis zijn betrokkenheid en zijn charisma waren bijzonder goed te noemen.
De enigste presentatie die hij echt heeft verneukt heeft was samen met B.Jeltsin toen ze beide apezat voor de wereldpers een conferentie aan het geven waren. (Ik heb toen echt dubbel gelegen van het lachen). Het laat ook duidelijk zien dat hij ook maar een mens is... en hij schroomde er ook niet voor.
Volgens een journalist die hem geïnterviewd heeft was ie een paar weken terug fit en afgevallen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:25 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Hij is/was dik, das het probleem. Hartaanval is goed te overleven echter.
Ik weet niet precies of cholesterol blijft hangen ofzo?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:31 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Volgens een journalist die hem geïnterviewd heeft was ie een paar weken terug fit en afgevallen.
http://www.volkskrant.nl/buitenland/1094236086275.htmlquote:Clinton ondergaat meervoudige bypass
Reuters, AP
NEW YORK - De Amerikaanse oud-president Bill Clinton is vrijdag in het ziekenhuis opgenomen om een bypassoperatie te ondergaan. Een woordvoerder van Clinton heeft dat meegedeeld. Volgens Amerikaanse media gaat het om een viervoudige bypass. De operatie zal waarschijnlijk vandaag plaatsvinden.
Artsen hebben erop aangedrongen dat de oud-president zo snel mogelijk wordt geopereerd, zei zijn echtgenote Hillary Clinton tegen verslaggevers. Zij voegde zich vrijdag met haar dochter Celsea bij Clinton in een ziekenhuis in New York, waar hij dezelfde dag was opgenomen.
Donderdag had de 58-jarige oud-president geklaagd over pijn op de borst en kortademigheid. Onderzoeken in het ziekenhuis brachten beschadigingen aan het hart aan het licht die noopten tot ingrijpen.
Clinton heeft voorzover bekend nooit eerder hartproblemen gehad. Zeker tijdens zijn twee termijnen als president werd zijn gezondheid frequent en grondig gecontroleerd. Wel houdt hij van veel (en ongezond) eten. Hij heeft een neiging tot overgewicht.
In een medisch rapport uit 2001 staat dat Clintons cholesterolgehalte en bloeddruk te hoog waren, aldus CNN. Daarna is hij echter afgevallen. In een talkshow zei hij tegen Oprah Winfrey dat hij het South Beach-dieet, een koolhydratenarm dieet, volgde.
hoog cholesterolgehalte en dichtgeslibte aderen kun je ook als slank en voor je gevoel fit mens hebbenquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:31 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Volgens een journalist die hem geïnterviewd heeft was ie een paar weken terug fit en afgevallen.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:32 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ik weet niet precies of cholesterol blijft hangen ofzo?
Teehee, dat kan een journalist dan weer niet zien, kan geen medisch onderzoek doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:36 schreef milagro het volgende:
[..]
hoog cholesterolgehalte en dichtgeslibte aderen kun je ook als slank en voor je gevoel fit mens hebben
http://www.standaard.be/n(...)leID=DMF04092004_005quote:Clinton vraagt voor zichzelf ook nog 'vier jaar meer'
07:28:43
NEW YORK - De voormalige Amerikaanse president, Bill Clinton, die volgende week een bypass-operatie moet ondergaan, nam tijdens zijn eerste interview sinds zijn opname in het ziekenhuis de Republikeinse verkiezingsslogan over en gekscheerde dat hij ook nog 'vier jaar langer wil'.
Tijdens een telefonisch interview met Larry King op CNN verklaarde Clinton dat hij zich goed voelt en dat hij geluk heeft omdat zijn hart geen letsel heeft opgelopen.
"Het zijn niet alleen de Republikeinen die vier jaar meer vragen", grapte Clinton, verwijzend naar de slogan van de Republikeinen waarmee ze een nieuw mandaat van vier jaar vragen voor uittredend president George W. Bush.
De 58-jarige Clinton werd vrijdag opgenomen in het New York Presbytarian Hospital met pijn in de borststreek en ademhalingsmoeilijkheden.
Volgens zijn vrouw, Hillary Clinton, zal de ex-president begin volgende week geopereerd worden, zonder dat er een precieze datum werd vrijgegeven.
04/09/2004 - belga - bvb
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:50 schreef milagro het volgende:
Vergeet je Mikkie dan ook niet even op de vingers te tikken, Laton?
Idd zelfde laken en pak. Geweld en dood zijn geen oplossingen. Maar Milagro daar heb je mij toch niet voor nodig?quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:09 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb persoonlijk liever dat Bush iets overkomt.
Nee, maar ik voel de behoefte dan ook niet om er wat van te zeggenquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:53 schreef Laton het volgende:
[..]
[..]
Idd zelfde laken en pak. Geweld en dood zijn geen oplossingen. Maar Milagro daar heb je mij toch niet voor nodig?![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:24 schreef Tikorev het volgende:
Of zou die fantastische conventie van de republikeinen hem gewoon iets te veel zijn geworden.
'Four more years! Four more years! Four more years!'
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel de behoefte dan ook niet om er wat van te zeggen
jij wel, en daarom maakte ik jou erop attent
Menselijk doch een verkeerd beleidquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:01 schreef Drugshond het volgende:
Clinton was een hippie in zijn jongere jaren.
I did smoke a joint when i was younger - But I don't not inhale...
(Zou hij daarom zo graag in Nederland komen ?!).
Doet me ook denken aan een bezoek aan zijn presidentsperiode in Nederland toen hij samen met Wim Kok ging eten in een buitenlands restaurant. Een van de bedieners van het eten was een jonge Iranees en was stom verbaasd dat Clinton erg geintresseerd was in zijn cultuur,achtergrond en levenbeschouwing. Die hebben samen nog lange tijd met elkaar zitten praten over koetjes en kalfjes. Hoezo een menselijke president![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |