Hier kan ik geen normale nederlandse zin uit halen. Sorry.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:48 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Nou nou.. het infantiel-gehalte is onberispelijk uitmuntend kunnen conserveren, anders...
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:48 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Nou nou.. het infantiel-gehalte is onberispelijk uitmuntend kunnen conserveren, anders...
Dan had je je in het verleden niet ultiem door je concentratie door de significante uiterwaarden laten confisqueren,quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hier kan ik geen normale nederlandse zin uit halen. Sorry.
Misschien probeert'tie iets te rappenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hier kan ik geen normale nederlandse zin uit halen. Sorry.
Sneekie.. als ik iets probeer te rappen dan doe ik het gewoon, maar ey,quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien probeert'tie iets te rappen![]()
jij weerquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:53 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Sneekie.. als ik iets probeer te rappen dan doe ik het gewoon, maar ey,
kweetnie.. als je die zin wilt ontcijferen ben je nog wel ff bezig, ey,
een-week-of-drie.. eeuh
ik kijk bij jou naar binnen, dwars door je ruit....quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:56 schreef foku2 het volgende:
"ik kijk bij jou naar binnen, dwars door je ruit...."
* Hiph0p2oo4 hoopt dat je ook nederhop luistert, anders snap je et vast niet...
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:53 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Sneekie.. als ik iets probeer te rappen dan doe ik het gewoon, maar ey,
kweetnie.. als je die zin wilt ontcijferen ben je nog wel ff bezig, ey,
een-week-of-drie.. eeuh
Wie? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:58 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
jij weer
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:59 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar?![]()
![]()
Hou ff je hanf voor je mond, wil jequote:Op vrijdag 3 september 2004 19:00 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik je van te voren wel kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:03 schreef JaWi het volgende:
Ik kan er helemaal niets van maken. Ik denk dat we op een ander denkniveau zitten
Ok. Groetjes.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:04 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Dat had ik je van te voren wel kunnen vertellen.
Jou jaren komen nog wel hoor
Extincequote:Op vrijdag 3 september 2004 18:56 schreef foku2 het volgende:
"ik kijk bij jou naar binnen, dwars door je ruit...."
* JDude hoopt dat je ook nederhop luistert, anders snap je et vast niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |