Nou, het lijkt te gaan lukken, Verbal. Allebei ingeschreven iig. Tot morgen dan maar.quote:Op maandag 2 februari 2004 10:14 schreef Verbal het volgende:
Op maandag 2 februari 2004 10:12 schreef Jane het volgende:
Ik hoop echt zo dat jullie een datum prikken waarop ik niet verhinderd ben...
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:42 schreef VixenFromHell het volgende:
* VixenFromHell heeft er zin in
Ach Thaleia, van mij krijg je wel een biertje of twee als je zomaar even een uurtje langs komt hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:48 schreef thaleia het volgende:
Die 25 euro verhindert wel de mogelijkheid om 'zomaar even een uurtje langs te komen omdat het mooi weer is'. Maar de Bizonbaai is ook leuk. Veel plezier iig!
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, het lijkt te gaan lukken, Verbal. Allebei ingeschreven iig. Tot morgen dan maar.
Ik heb er slechts twee eerder een keer ontmoet...quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:43 schreef Angelic1 het volgende:
Ik ken maar 22 mensen....
Helaas rekent de camping per persoon, dus dat kan niet "zomaar"...quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ach Thaleia, van mij krijg je wel een biertje of twee als je zomaar even een uurtje langs komt hoor
Ja zou best eens kunnenquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:46 schreef Stranger het volgende:
[..], kom jij ook??
Dat is ook al even geleden? Precies drie jaar?
Ik heb helaas niet "V." op mijn rijbewijs staan...quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:58 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Helaas rekent de camping per persoon, dus dat kan niet "zomaar"...
Geeft niet, Utrecht is toch te ver weg om 'even uit nieuwsgierigheid langs te komen'.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:58 schreef Angelic1 het volgende:
Helaas rekent de camping per persoon, dus dat kan niet "zomaar"...
quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:09 schreef HeatWave het volgende:
Verbal, het is niet om mensen NIET de gelegenheid te geven om te komen, maar wel om te garanderen dat JIJ die WEL betaald hebt, ook genoeg drank en eten krijgt voor die 25 euro. JIj zou het ook niet leuk vinden als de mensen die niet betaald hebben jouw drank op drinken toch?
En het gaat niet om 2/3 biertjes opzich, maar 20 man die onaangekondig komen gaat aardig in de papieren lopen he?
Ok, zal de spanning zijn aan mijn kantquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje...
V.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:41 schreef Tha_T het volgende:
Nog even een vraag: Kun je je daar douchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |