Waar moet je anders over praten?quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:34 schreef wonko het volgende:
Je gaat andere mensen vragen waar jij en je vrienden over moeten praten? Meen je dat nou?
Over je vrienden zelf...wees eens eerlijk tegen ze. Is ook wel eens leuk.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:54 schreef skink het volgende:
Waar moet je anders over praten?
Of wat toch dat effect geeft als je een pen tegen een papier houdt en dat bweegt t.o.v. elkaar.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:01 schreef skink het volgende:
Discussiëer over hoe ze die inkt toch in die pen krijgen!
en iedereen is een modquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:07 schreef Lucille het volgende:
Buitenlands fruit heeft het op FOK! ook goed gedaan. Daar liepen ook al heel lang verzoeken voor.
Ik vraag niet waar ik met mn vrienden over moet praten nee, ik vraag waar je leuk over kunt discussieren. Begrijpend lezen is ook lastigquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:34 schreef wonko het volgende:
Je gaat andere mensen vragen waar jij en je vrienden over moeten praten? Meen je dat nou?
Nou kijk eens rond op het forum! Misschien vind je daar wat topics waar mensen met elkaar praten!quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:35 schreef Hemera het volgende:
Ik vraag niet waar ik met mn vrienden over moet praten nee, ik vraag waar je leuk over kunt discussieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |