zo kom ik nooit van mn invites af natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
done
Geef m anderen, niet aan fokkers.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zo kom ik nooit van mn invites af natuurlijk![]()
die willen nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:47 schreef woutabest het volgende:
[..]
Geef m anderen, niet aan fokkers.
bang dat Bill uit Amerika om jou sores gaat lachen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:05 schreef woutabest het volgende:
(dit geld volgens mij ook voor msn, ik zou nooit iets serieus over msn vertellen.)
Lach jij maar, dat is hun bedoeling, de wereld hangt aan elkaar van complotten.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bang dat Bill uit Amerika om jou sores gaat lachen?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:11 schreef woutabest het volgende:
[..]
Lach jij maar, dat is hun bedoeling, de wereld hangt aan elkaar van complotten.
Mijn dank is zeer groot!!!quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:03 schreef Tiemie het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-3ff0458840-0a062d1186
ja, ze hebben 50.000 mensen in dienst bij msn die alles na zitten te lezen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:05 schreef woutabest het volgende:
Ik heb er 1 en dat is genoeg. Ik vertrouw deze gmail eigenlijk helemaal niet. Krijg je 1 gigabyte GRATIS! Volgens mij is het waar dat ze de mailtjes doorlezen om je te kunnen spammen.
(dit geld volgens mij ook voor msn, ik zou nooit iets serieus over msn vertellen.)
ze lezen inderdaad de mailtjes door. maar dat doet de software die zorgt voor de ads aan de rechterkant. de mails effectief meelezen doen ze niet, ze hebben el genoeg problemen met de privacy dingen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:05 schreef woutabest het volgende:
Ik heb er 1 en dat is genoeg. Ik vertrouw deze gmail eigenlijk helemaal niet. Krijg je 1 gigabyte GRATIS! Volgens mij is het waar dat ze de mailtjes doorlezen om je te kunnen spammen.
emails, chatten, smsen, gsm gesprekken, telefoon gesprekken, forums, post....quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:05 schreef woutabest het volgende:
Stoer!quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:45 schreef Jump het volgende:
[..]
en microsoft heeft zojuist 20000 nigeriaantjes onslagen toen ik dit op msn zei
En dat is vast toegestaan i.v.m de privacy wet.....quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:42 schreef woutabest het volgende:
En het leek mij dus ook we logisch dat ze ALLES nalazen, maar dat ze wel steekproefsgsewijs dingen kunnen lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |