Ja klopt, Terezínstadt was het. Erg indrukwekkend.quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Terezin is dat geweest, denk ik.
Da's alweer anderhalf jaar geleden: http://www.pbase.com/illogical/kamp_monument_vughtquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:45 schreef D-FENS het volgende:
D-fens is zelf een paar jaar geleden in Auschwitz geweest en herkent veel van de foto's hierboven. Geven prachtig de sfeer weer die daar hangt.
Wat dichter bij huis kan Kamp Vught een aanrader zijn. Ben daar een tijdje terug geweest met mede-fokker Illogical
Dank je,quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:10 schreef rique het volgende:
Complimenten Re!
Dat harde contrast vind ik heel erg goed gekozen, het is echt een stukje sfeer dat zo overkomt, zoals meer mensen al zeiden, kippenvel...
Ik heb zelf altijd een beetj een dubbel gevoel bij het bezoeken van dit soort plekken. Het is een combinatie van nieuwsgierigheid en schaamte om daar rond te lopen. Voor mij staat een bezoek aan zo'n terrein garant voor een paar dagenlang een misselijk gevoel. De luguberheid straalt er vanaf. Als ik dan grote groepen toeristen zie rondlopen dan vraag ik me af of die sensatiezoekende mensen hier wel thuishoren, terwijl ik zelf één van hen ben.
Erg indrukwekkend Re, goede nabewerking en mooie sfeervastlegging.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:00 schreef Re het volgende:
Ik ga ze laten uitprinten
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:55 schreef renz0r het volgende:
Mijn internet doet redelijk vaag, het forum daarintegen opent internet wel goed. Wilt iemand een kaartje van polen plaatsen met daarop de plek waar auschwitz ligt?
Ik kan maar één ding zeggen: DOEN!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:02 schreef macromarkt.nl het volgende:
Erg indrukwekkende foto's. Beelden zeggen meer dan woorden.... Ik wil er ooit ook nog eens heen al moet ik zeggen dat bij het zien van de foto's de moed me in de schoenen begint te zinken. Denk dat het erg indrukwekkend zal zijn... Thanks voor de foto's mooi zo in het zwart wit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |