abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2001 @ 16:28:35 #1
3542 Gia
User under construction
pi_1516610
quote:
Bron: Eindhovens Dagblad
Woensdag 29 augustus.

EINDHOVEN - Het huwelijk van Máxima en prins Willem-Alexander zou een extra feestelijk tintje krijgen wanneer alle illegale allochtonen in Nederland een verblijfsvergunning krijgen. Dit opperen tien organisaties die zich inzetten voor vluchtelingen in een brief aan de kroonprins. De brief is ook ondertekend door de Eindhovense stichting 'Vluchtelingen in de knel'.

'Nu u hebt gekozen voor een allochtone vrouw, hebt u zich ongetwijfeld verdiept in de allochtonenproblematiek', zo staat in de brief. 'Zou het niet een extra feestelijk tintje aan uw huwelijk geven als u zou bewerkstelligen dat alle 'illegale' allochtone medeburgers een permanente verblijfsvergunning wordt verstrekt? Graag vernemen wij van u of u op deze wijze uw bruiloft een werkelijk koninklijk aanzien wilt geven.'

Initiatief

Het schrijven is een initiatief van de actiegroep 'Koninklijk geschenk' uit Leeuwarden. Een ludieke actie ter gelegenheid van het aanstaande huwelijk, die wordt ondersteund door de stichting 'Vluchtelingen in de knel'. Deze organisatie zet zich al jaren in voor illegale vluchtelingen. 'Niet iedereen heeft een koninklijke echtgenoot en kan zo gemakkelijk aan een verblijfsvergunning komen', zegt Rian Ederveen van de Eindhovense stichting. 'Dit is een leuke manier om aandacht te vragen voor deze problematiek.'

Vergelijking

In de brief wordt een vergelijking gemaakt tussen de situatie van Máxima en illegale allochtonen. 'Uw geliefde vrouw heeft zeer snel een verblijfsvergunning en de Nederlandse nationaliteit gekregen. Zeer veel hier in het land verblijvende allochtonen leven van dag tot dag in angst voor uitzetting', aldus de briefschrijvers. Ederveen wil de gang van zaken rond de verblijfsvergunning van Máxima echter niet veroordelen. 'Maar het zou mooi zijn als van iedereen de allochtone partner zo gemakkelijk aan een verblijfsvergunning zou kunnen komen. Helaas is daar nogal wat werk voor nodig.'

Behalve in Eindhoven zijn er ook organisaties in Den Bosch, Utrecht, Amsterdam, Haarlem en Den Haag die de brief hebben ondertekend.

Mijn mening is, dat mensen die 3 jaar gehuwd zijn met een Nederlander en de Nederlandse taal beheersen direct een verblijfvergunning moeten krijgen.

Maxima is nog geen 3 jaar getrouwd, maar spreekt iig wel Nederlands. Dat zij de Nederlandse Nationaliteit verkreeg is natuurlijk wel een uitzondering.

Maar om nu te stellen dat alle illegale buitenlanders een permanente verblijfsvergunning moeten krijgen, gaat me echt te ver.

Wat denken jullie?

Het is niet mijn bedoeling om hier een anti-buitenlanders topic van te maken, het gaat me hier alleen om bovenvermeld voorstel van 'Vluchtelingen in de knel'.

pi_1516630
Maar om nu te stellen dat alle illegale buitenlanders een permanente verblijfsvergunning moeten krijgen, gaat me echt te ver.

sluit ik me helemaal bij aan.

-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  woensdag 29 augustus 2001 @ 16:30:20 #3
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1516641
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Mijn mening is, dat mensen die 3 jaar gehuwd zijn met een Nederlander en de Nederlandse taal beheersen direct een verblijfvergunning moeten krijgen.

Kut, dus als ik met mijn zwitserse vriendin zou trouwen moeten we eerst verhuizen of zo?
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  woensdag 29 augustus 2001 @ 16:30:42 #4
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1516647
Belachelijk.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 16:31:30 #5
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1516656
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:30 schreef links234 het volgende:

[..]

Kut, dus als ik met mijn zwitserse vriendin zou trouwen moeten we eerst verhuizen of zo?

Graag ja (NB: het gaat me hier om jou, niet om je vriendin)
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 16:32:06 #6
3542 Gia
User under construction
pi_1516664
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:30 schreef links234 het volgende:

[..]

Nee, maar zij mag nog niet hier komen wonen. Dit geldt in Nederland voor een heleboel getrouwde stellen.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 16:33:03 #7
10188 links234
pi_1516671
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, maar zij mag nog niet hier komen wonen. Dit geldt in Nederland voor een heleboel getrouwde stellen.

Dus als ik getrouwd zou zijn mag mijn vrouw niet bij me wonen?
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1516721
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:33 schreef links234 het volgende:

[..]

Dus als ik getrouwd zou zijn mag mijn vrouw niet bij me wonen?

Niet per definitie nee, als jij haar niet kunt onderhouden bijvoorbeeld. Lees de regeltjes er maar op na.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 16:40:58 #9
10188 links234
pi_1516750
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:37 schreef HiZ het volgende:

[..]

Niet per definitie nee, als jij haar niet kunt onderhouden bijvoorbeeld. Lees de regeltjes er maar op na.

Dan kan ze beter een verblijfs- en WERK vergunning krijgen zodat ze snel haar eigen boterhammetjes kan verdienen, toch?
pi_1516764
Kut, daar heb je haar weer.
Wittgenstein
pi_1516783

NO WAY zou ik zeggen!!

Illigalen overtreden bewust de Nederlandse wet.
Ze weten namelijk al voor dat ze hier komen dat je hier niet illigaal mag verblijven. Toch doen is zeggen "schijt aan de nederlandse wetgeving" moet je nooit belonen door ze hier te laten blijven!!

Greetz,
  woensdag 29 augustus 2001 @ 16:44:59 #12
10188 links234
pi_1516804
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:43 schreef daytona het volgende:

NO WAY zou ik zeggen!!

Illigalen overtreden bewust de Nederlandse wet.
Ze weten namelijk al voor dat ze hier komen dat je hier niet illigaal mag verblijven. Toch doen is zeggen "schijt aan de nederlandse wetgeving" moet je nooit belonen door ze hier te laten blijven!!

Shit, dus moet ik het dan uitmaken aan het einde van het jaar?
pi_1516811
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:44 schreef links234 het volgende:

[..]

Shit, dus moet ik het dan uitmaken aan het einde van het jaar?

Doe maar niet want zo makkelijk krijg jij natuurlijk geen andere.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 16:47:26 #14
10188 links234
pi_1516825
  woensdag 29 augustus 2001 @ 17:14:37 #16
3542 Gia
User under construction
pi_1517051
foutje
  woensdag 29 augustus 2001 @ 17:18:00 #17
10188 links234
pi_1517080
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 17:14 schreef Gia het volgende:
foutje
bedankt
pi_1517108
BELÁCHELIJK om iedere illegale (dat zijn ze niet voor niets!!) hier te legaliseren.. In dat geval ga ik hier weg.. bekijk het maar
geen commentaar
pi_1517127
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 17:20 schreef Smirnoff_ice het volgende:
BELÁCHELIJK om iedere illegale (dat zijn ze niet voor niets!!) hier te legaliseren.. In dat geval ga ik hier weg.. bekijk het maar
Dat dachten die mensen misschien ook wel.
Wittgenstein
  woensdag 29 augustus 2001 @ 17:22:53 #20
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_1517129
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:28 schreef Gia het volgende:

[..]

De meeste buitenlanders die met een Nederlander getrouwd zijn krijgen redelijk simpel een verblijfsvergunning en kunnen na 5 jaar (of 6?) zelfs de Nederlandse nationaliteit krijgen mits ze Nederlands spreken

Naah de wet is goed zoals ie nu is

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 29 augustus 2001 @ 17:23:01 #21
3542 Gia
User under construction
pi_1517132
Ik ken een stel, 8 jaar getrouwd, 2 kindertjes. Hij is Nederlander. Zij Braziliaanse. De kindjes zijn Nederlandsen.

Nu willen ze graag in Nederland een toekomst op bouwen, maar zij mag hier niet blijven. Ze zijn nu met een advocaat bezig om het toch voor elkaar te krijgen. Maar het is moeilijk.

Maar nu weer ontopic.

Het gaat er om dat enkele organisaties willen dat alle illegalen een permanente verblijfvergunning zouden moeten krijgen, als huwelijksgeschenk van WA aan het volk.

Voor sommige gevallen ben ik wel voor, maar er zijn ook profiteurs.

pi_1517171
Ik ben het er niet mee eens dat die snol van een Maxima zomaar een verblijfsvergunning krijgt! Zij heeft zich ook maar aan de wet te houden! Niks uitzondering!! Irritant kakwijf!
Unox, the worst operating system.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 17:29:51 #23
10188 links234
pi_1517190
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 17:27 schreef Schorpioen het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat die snol van een Maxima zomaar een verblijfsvergunning krijgt! Zij heeft zich ook maar aan de wet te houden! Niks uitzondering!! Irritant kakwijf!
Nou, van mij mag ze best heel snel die vergunning krijgen. Boeiuh. 't Is alleen zo moeilijk te verkopen dat andere mensen er jaren op moeten wachten. Dus die zouden net zo snel dat papiertje moeten krijgen.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 17:36:29 #24
3542 Gia
User under construction
pi_1517212
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 17:27 schreef Schorpioen het volgende:
Ze heeft de Nederlandse nationaliteit gekregen en heeft dus geen verblijfsvergunning nodig.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 23:09:59 #25
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1519826
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 17:29 schreef links234 het volgende:

[..]

Nou, van mij mag ze best heel snel die vergunning krijgen. Boeiuh. 't Is alleen zo moeilijk te verkopen dat andere mensen er jaren op moeten wachten. Dus die zouden net zo snel dat papiertje moeten krijgen.

Maar hun achtergronden moeten ook uitvoerig gescreend worden natuurlijk, net als de hele kwestie Maxima's papa.

Dus ik ben voor het idee om alle illegalen die getrouwd zijn met een Nederlander een verblijfsvergunning te geven, na een uitgebreide screening. De instantie die daar over zal gaan, zal alleen wel weer een lompe overheidsorgaan worden, vrees ik.

The Internets, I needs it..
  woensdag 29 augustus 2001 @ 23:14:23 #26
2668 Argon
MOONEN maakt de dag mooi
pi_1519861
wat een onzin, lijkt me niet verstandig

straks gaan er nog mensen op het idee komen te willen trouwen met een buitenlander om zo geld te ontvangen in ruil voor een verblijfsvergunning

of deden ze dat al????

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 augustus 2001 @ 23:35:13 #27
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1520074
Alle illegalen is misschien een wat te fors gebaar, maar wel een mooi gebaar zou natuurlijk zijn: alle met Nederlanders getrouwde buiten-EU partners een vergunning geven...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 29 augustus 2001 @ 23:40:55 #28
272 R@b
No-nonsens
pi_1520133
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:28 schreef Gia het volgende:'Nu u hebt gekozen voor een allochtone vrouw, hebt u zich ongetwijfeld verdiept in de allochtonenproblematiek', zo staat in de brief. 'Zou het niet een extra feestelijk tintje aan uw huwelijk geven als u zou bewerkstelligen dat alle 'illegale' allochtone medeburgers een permanente verblijfsvergunning wordt verstrekt?
Wat een bullshit. Máxima is nooit illegaal geweest.

Illegale allochtonen moeten gewoon wegwezen, en die moet je zeker niet vertroetelen met een gratis verblijfsvergunning als bonus voor hun illegale verblijf alhier.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 30 augustus 2001 @ 10:52:44 #29
10188 links234
pi_1522236
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 23:35 schreef Doc het volgende:
Alle illegalen is misschien een wat te fors gebaar, maar wel een mooi gebaar zou natuurlijk zijn: alle met Nederlanders getrouwde buiten-EU partners een vergunning geven...
Zou kunnen, al is dat natuurlijk precies hetzelfde: EU-piepeltjes mogen zich al vestigen in Nederland. Vrij verkeer van personen, een wetje van de EU. Vandaar dat ons land ook overspoelt raakt met hordes Belgen, Duitsers, Finnen en Portugezen.

Anyway, ik heb helemaal geen zin om te trouwen met mijn vriendin, alleen om haar in Nederland te houden. Een beetje suffe reden voor een huwelijk, lijkt me. Ik heb gewoon veel liever dat ze een verblijfsvergiunning en werkvergunning krijgt.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 augustus 2001 @ 11:34:53 #30
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1522631
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 10:52 schreef links234 het volgende:

[..]

Zou kunnen, al is dat natuurlijk precies hetzelfde: EU-piepeltjes mogen zich al vestigen in Nederland. Vrij verkeer van personen, een wetje van de EU. Vandaar dat ons land ook overspoelt raakt met hordes Belgen, Duitsers, Finnen en Portugezen.

Daarom had ik het ook over getrouwde stellen waarvan één van de partners van buiten de EU komt. Finnen hebben we nu wel genoeg. We willen IJslanders!
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 10:52 schreef links234 het volgende:

Anyway, ik heb helemaal geen zin om te trouwen met mijn vriendin, alleen om haar in Nederland te houden. Een beetje suffe reden voor een huwelijk, lijkt me. Ik heb gewoon veel liever dat ze een verblijfsvergiunning en werkvergunning krijgt.

Damn, terwijl ik gewoon een trouwfeest wil en dat boor je nu door m'n neus. Bedankt
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_1522997
Volgens mij zijn die regels zo streng omdat er veel misbruik van gemaakt word. Het lijkt mij in het geval van Maxima wel duidelijk dat dit geen economische vluchteling of zoiets is die graag Nederlander wil worden. Dus heb ik er geen problemen mee.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 30 augustus 2001 @ 12:30:46 #32
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1523025
Goed idee. Opengooien die landsgrenzen. Iedereen binnenlaten en de natuur zijn werk laten doen. Huppekee. hebben we ook met Amerika gedaan en daar is de beschaving uit voortgekomen die we met z'n allen schijnen te vereren. Zo erg kan het dus niet zijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_1523076
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 11:34 schreef Doc het volgende:
Daarom had ik het ook over getrouwde stellen waarvan één van de partners van buiten de EU komt. Finnen hebben we nu wel genoeg. We willen IJslanders!
Suksi vittuun! Vuile discriminant
  donderdag 30 augustus 2001 @ 12:41:18 #34
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1523102
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 23:40 schreef R@b het volgende:
Illegale allochtonen moeten gewoon wegwezen, en die moet je zeker niet vertroetelen met een gratis verblijfsvergunning als bonus voor hun illegale verblijf alhier.
Als je zou weten wat voor een rattenleven de meeste illegalen moeten leiden... Maar ja, voor R@b is een illegaal een crimineel en zich verdiepen in andermans leed (zeker als het een ongenode vreemdeling betreft) is toch niet zijn sterkste kant.
pi_1523139
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 12:41 schreef Ringo het volgende:
Maar ja, voor R@b is een illegaal een crimineel ...
ik weet niet hoe het bij jou te werk gaat maar volgens mij redeneert R@b nogal logisch.. illegaal.. mag niet.. strafbaar volgens wetboek... conclusie > crimineel.

Het is heel simpel, niet aan iemands mening gebonden, geen discriminatie, geen racisme of wat dan ook.. een illegaal is gewoon een crimineel, net zoals een duif een vogel is.

donderdag 30 augustus 2001 @ 12:58:42 #36
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1523258
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 12:46 schreef oZy het volgende:
ik weet niet hoe het bij jou te werk gaat maar volgens mij redeneert R@b nogal logisch.. illegaal.. mag niet.. strafbaar volgens wetboek... conclusie > crimineel.

Het is heel simpel, niet aan iemands mening gebonden, geen discriminatie, geen racisme of wat dan ook.. een illegaal is gewoon een crimineel, net zoals een duif een vogel is.

Word je illegaal geboren ofzo? Is dat een genetisch bepaalde eigenschap? Staat het op je arm getatoeëerd? Moet je een misdaad begaan om illegaal te worden?
Illegaal ben je alleen omdat de wet dat zegt; omdat je niet de beschikking hebt over een of ander papiertje dat mensen 'paspoort' noemen. Ik durf in veel gevallen de geldigheid van die wet te betwijfelen.
pi_1523284
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 12:58 schreef Ringo het volgende:

[..]

Word je illegaal geboren ofzo? Is dat een genetisch bepaalde eigenschap? Staat het op je arm getatoeëerd? Moet je een misdaad begaan om illegaal te worden?

Nee, je wordt het door je zonder toestemming in een bepaald gebied te bevinden waar er regels gelden om in dat gebied te mogen verblijven.
quote:
Illegaal ben je alleen omdat de wet dat zegt; omdat je niet de beschikking hebt over een of ander papiertje dat mensen 'paspoort' noemen. Ik durf in veel gevallen de geldigheid van die wet te betwijfelen.
Zullen we alle regels maar de deur uit doen dan? Hupsakee! Komt allen binnen! Op deze miezerige 36.000 KM2 is meer dan ruimte genoeg! Komt allen!
  donderdag 30 augustus 2001 @ 13:06:04 #38
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1523317
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 13:02 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Nee, je wordt het door je zonder toestemming in een bepaald gebied te bevinden waar er regels gelden om in dat gebied te mogen verblijven.
En wie hebben die regels bedacht? Ik niet.
quote:
Zullen we alle regels maar de deur uit doen dan? Hupsakee! Komt allen binnen! Op deze miezerige 36.000 KM2 is meer dan ruimte genoeg! Komt allen!
Precies... hehe, je begint het te snappen.
pi_1523327
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 12:58 schreef Ringo het volgende:

Beetje gefrustreerd? Wat wil jij dan, een wereld zonder wetten, grenzen, leiders etc? Ultimate Anarchy?

Als jij de geldigheid van die wet durft te betwijfellen moet je dat vooral lekker zelf weten.. maar hijs erg duidelijk, geen nederlandse nationaliteit? ook geen geldig verbijfsbewijs? > Illegaal!

pi_1523331
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 13:06 schreef Ringo het volgende:

[..]

En wie hebben die regels bedacht? Ik niet.

Nee, jij denkt ook niet zo veel nee.
quote:
Precies... hehe, je begint het te snappen.
Begin maar met je eigen huis ter beschikking te stellen. Mag ik vragen hoeveel illegalen je al in huis hebt genomen?
  donderdag 30 augustus 2001 @ 13:08:39 #41
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1523337
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 13:06 schreef oZy het volgende:
Beetje gefrustreerd? Wat wil jij dan, een wereld zonder wetten, grenzen, leiders etc? Ultimate Anarchy?
Yep. Let's kill those laws. They bring us misery.
  donderdag 30 augustus 2001 @ 13:10:02 #42
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1523351
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 13:07 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Begin maar met je eigen huis ter beschikking te stellen. Mag ik vragen hoeveel illegalen je al in huis hebt genomen?
Dat ga ik jou niet aan je neus hangen. Wie weet wat voor NSB-achtige instantie je achter je hebt staan.
pi_1523352
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 13:06 schreef oZy het volgende:

[..]

Als jij de geldigheid van die wet durft te betwijfellen moet je dat vooral lekker zelf weten.. maar hijs erg duidelijk, geen nederlandse nationaliteit? ook geen geldig verbijfsbewijs? > Illegaal!

Haha, ja Ringo is een slimmerd van de bovenste plank.
Mijn stofzuiger praat nog minder onzin, kijk maar eens hier wat hij wil, total anarchie! Mad Max! Groen Links heeft 'rassenoorlog' binnen de partij
pi_1523355
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 13:10 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat ga ik jou niet aan je neus hangen. Wie weet wat voor NSB-achtige instantie je achter je hebt staan.

Geen een dus.

Grote mond, weinig daden. Zoals zo vaak......

donderdag 30 augustus 2001 @ 13:11:27 #45
3542 Gia
User under construction
pi_1523357
Als je iets doet wat tegen de wet is, ben je officieel een crimineel.

Maar er zijn schrijnende gevallen, waar ik wel mee te doen heb, waar helaas de wet ook op van toepassing is.

donderdag 30 augustus 2001 @ 13:13:50 #46
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1523367
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 13:10 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Haha, ja Ringo is een slimmerd van de bovenste plank.
Mijn stofzuiger praat nog minder onzin, kijk maar eens hier wat hij wil, total anarchie! Mad Max! Groen Links heeft 'rassenoorlog' binnen de partij
Mijn opvattingen, die jij graag 'anarchistisch' noemt, omdat je er zenuwachtig van wordt als je bepaalde gedachtengangen niet eenvoudig kan etiketteren, hebben betrekking op mijzelf, en niet op de rest van de maatschappij. Trek je er dus vooral niets van aan.
  donderdag 30 augustus 2001 @ 13:14:31 #47
10188 links234
pi_1523377
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 13:07 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Mag ik vragen hoeveel illegalen je al in huis hebt genomen?
1

Had je d'r wat op tegen?

donderdag 30 augustus 2001 @ 13:14:57 #48
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1523378
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 13:10 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Geen een dus.
Grote mond, weinig daden. Zoals zo vaak......
Ga je gang.
  donderdag 30 augustus 2001 @ 13:18:06 #49
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1523400
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 13:11 schreef Gia het volgende:
Als je iets doet wat tegen de wet is, ben je officieel een crimineel.
Officieel, ja. Maar heb je ook iets gedaan dat moreel verwerpelijk is? De wet zegt zoveel.
quote:
Maar er zijn schrijnende gevallen, waar ik wel mee te doen heb, waar helaas de wet ook op van toepassing is.
Juist. En in dat soort gevallen is de wet niet meer dan een hardnekkig obstakel. Mensen verschuilen zich achter wetten om zelf niet tot een oordeel te hoeven komen. De wet zegt het, dus...
Waardeloos.
pi_1523438
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 13:14 schreef links234 het volgende:
1

Had je d'r wat op tegen?

LOL

Ringo:

Blij dat ik jou niet ben, je zou de hele dag maar constant geconfronteert worden met dingen waar je zo gigantisch op tegen bent.. non-stop onvrede..

Als het hier zo erg is, ga een boomstam uithollen en peddel naar een betere plek..

pi_1523736
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 13:14 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ga je gang.

Ik loop niet zo te klagen dat alles zo klote is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')