abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:20:59 #151
41891 WauseWillem
aka de Psychonaut
pi_22885979
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 00:27 schreef dunc het volgende:

[..]

Ik wil zeker proberen te komen. Iemand info over kaartjes (prijs / beschikbaarheid) ?
Verder echt zin om even helemaal uit me dak te gaan avondje daar. Nu alleen nog zien hoe ik er heen kom (beetje ver vanuit Noord-Holland )
Ik kom ook uit noord holland. Als we nou met een zooi mensen tegelijk met een busje gaan dan lijkt me dat prima te doen. Ik wil inprincipe wel rijden (liefst alleen heen) en een busje moet ook wel te regelen zijn, of anders huren. Als we nou met bijvoorbeeld 8 man zijn dan zullen de kosten ervan harstikke meevallen.

Idee?
Hij, die met beide benen op de grond staat, staat stil...
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 16:46:59 #152
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_22887644
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 15:20 schreef WauseWillem het volgende:

[..]

Ik kom ook uit noord holland. Als we nou met een zooi mensen tegelijk met een busje gaan dan lijkt me dat prima te doen. Ik wil inprincipe wel rijden (liefst alleen heen) en een busje moet ook wel te regelen zijn, of anders huren. Als we nou met bijvoorbeeld 8 man zijn dan zullen de kosten ervan harstikke meevallen.

Idee?
Dan moet er iemand helder blijven de hele avond om terug te rijden Verder een mooi plan!
Het leek zo'n goed idee...
pi_22890357
Hé! Da's leuk, hoe herkennen we elkaar?! Ik ga zelf met de auto vanuit Leiden, maar die zit al zo'n beetje vol. Het is trouwens wel verstandig te reserveren of van te voren kaartjes te halen in Belgie. Reserveren kan via info@sixofour.org (25 euro, ze willen voor- en achternaam van elke persoon die op de lijst moet) of kaartjes kopen bij Kairoo in Antwerpen (22,50 euro).

Het is normaal in Belgie om jezelf na het feest in de auto nuchter te chillen. Dan vertrek je vervolgens vrolijk eind van de middag terug naar huis. Nouja, tis maar een idee Ik blijf sowieso redelijk nuchter op feestjes!
  woensdag 27 oktober 2004 @ 01:39:16 #154
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_22897111
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:43 schreef Opa Bokma het volgende:
Hé! Da's leuk, hoe herkennen we elkaar?! Ik ga zelf met de auto vanuit Leiden, maar die zit al zo'n beetje vol. Het is trouwens wel verstandig te reserveren of van te voren kaartjes te halen in Belgie. Reserveren kan via info@sixofour.org (25 euro, ze willen voor- en achternaam van elke persoon die op de lijst moet) of kaartjes kopen bij Kairoo in Antwerpen (22,50 euro).

Het is normaal in Belgie om jezelf na het feest in de auto nuchter te chillen. Dan vertrek je vervolgens vrolijk eind van de middag terug naar huis. Nouja, tis maar een idee Ik blijf sowieso redelijk nuchter op feestjes!
Kijk eens aan.. ik was eigenlijk van plan met ons bestelbusje te gaan en achterin de relaxen tot t weer een beetje dag zou worden.

Zijn kaartjes niet ook te krijgen bij t uit-bureau in Amsterdam ofzo, die site van sixofour is ernstig onhandelbaar.
  maandag 8 november 2004 @ 15:58:48 #155
41891 WauseWillem
aka de Psychonaut
pi_23167554
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 16:46 schreef dunc het volgende:

[..]

Dan moet er iemand helder blijven de hele avond om terug te rijden Verder een mooi plan!
Doet u mij eens mailen als je wilt
pi_23315753
Mijn reserveringen voor IM zijn geplaatst! Als jullie gedag willen komen zeggen, wij komen in een zwarte Golf 5. We vertrekken met vier personen vauit leiden, maar als het goed is gaan er nog meer mensen mee in een tweede auto. Gaat zeker een knallende avond worden met alleen maar goede muziek! Als je nog niet gereserveerd hebt en wel wil komen raadt ik je aan dat nu te doen. Er zijn maar 600 kaartjes en ik heb begrepen dat het redelijk hard gaat.

Trouwens... Wat een verschrikkelijk verhaal in Amsterdam niet? Ik kwam niet zo veel op Amsterdamse goafeesten, maar een vriend van mij was er wel bij. Moet wel behoorlijk heftig geweest zijn, maar die persoon die overleden is kende hij niet. Hij was een van die gasten die weer naar binnen is gegaan om te kijken of er nog mensen binnen waren. Moge hij rusten in vrede!
pi_23322649
Die gozer die overleden is ken ik nog wel van gezicht...
Best wel raar eigenlijk, al kom ik een jaar niet meer psyfeesten. Ik ben geloof ik vorig jaar ook een keer in die loods geweest. Het is de grote vraag nu hoe er een brand is ontstaan...
  maandag 15 november 2004 @ 12:39:08 #158
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_23326275
Jah. was best schrikken toen ik het hoorde. Krijg ook een naar beeld dat de parachute die daar hing misschien in de fik is gegaan. blabla iig begrijp ik opeens een stuk beter waarom de brandweer dit soort illegale feesten wil verbieden.
Don't love if you want to die in peace.
pi_23330292
quote:
Op maandag 15 november 2004 08:53 schreef Tranceptor het volgende:
Die gozer die overleden is ken ik nog wel van gezicht...
Best wel raar eigenlijk, al kom ik een jaar niet meer psyfeesten. Ik ben geloof ik vorig jaar ook een keer in die loods geweest. Het is de grote vraag nu hoe er een brand is ontstaan...
Misschien wel aangestoken...?

Maar trieste zaak, dat is wel het risico wat je loopt echter op illegale plekken.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23346737
quote:
Op maandag 15 november 2004 15:58 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Misschien wel aangestoken...?

Maar trieste zaak, dat is wel het risico wat je loopt echter op illegale plekken.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je anders zo'n ding in de fik krijgt.
pi_23351476
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 09:21 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je anders zo'n ding in de fik krijgt.
Ik ben er ook bang voor...

Er hoeft maar een malloot aanwezig te zijn met slechte bedoelingen, die ergens achteraf met zijn zippo staat te knippen
pi_23352375
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 13:55 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor...

Er hoeft maar een malloot aanwezig te zijn met slechte bedoelingen, die ergens achteraf met zijn zippo staat te knippen
Of één malloot die al onder invloed van bepaalde zaken was en vuur wilde...
pi_23352938
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 14:33 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Of één malloot die al onder invloed van bepaalde zaken was en vuur wilde...
Dat kan ook ja..
pi_23353327
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 14:59 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Dat kan ook ja..
Bizarre toevalligheid als Skazi- Fire net langskwam...
  dinsdag 23 november 2004 @ 15:54:31 #165
41891 WauseWillem
aka de Psychonaut
pi_23517977
Er wordt in de Waakzaamheid aanstaande zaterdag een feestje gegeven;
quote:
Benefit party for the victims of WB
in memory of Moon

23:00 Chill music
24:00 Live band "Bouillon" (Rock)
01:00 Psytrance
Zentaur
FluoElf
Manna
Rob da Rich
Flumo
Vj: Visual-J
Fluo performance by: Lightgarden
chill out dj's:
Cyberchick
Lisa
Ramses
Bliepertronic

Fundraiser for the victims of WB, and in memory of Moon.
De Waakzaamheid (capacity 700+) is going to let us do this benefit party without having to pay rent, so we can donate the entrancefee + additional donations to the victims of the tragedy.

Stringart: Daniel
www.waakzaamheid.com
Damage: 10 euro.
pi_23607384
Wij zijn er helemaal klaar voor (Infected vanavond), wie gaan er nou nog meer?
  zaterdag 27 november 2004 @ 16:13:06 #167
18783 JanDenSmeerpoets
You... are an ostrich
pi_23608754
ik!
.
pi_23609172
ah, een échte die-hard!

Gaat wel bangelijk worden ben ik bang. Volgens mij komen er ook best nog wat Hollanders, jullie gaan met een groep?
  zondag 28 november 2004 @ 09:45:08 #169
18783 JanDenSmeerpoets
You... are an ostrich
pi_23624222
Dat was best plezierig..

Opa, wij waren met zn 4en, wederom met de blauwe golf met de wolkjes
Nu maar eens proberen te slapen
.
  zondag 28 november 2004 @ 17:40:36 #170
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_23628949
Ik had een meeting die hele avond :/ Grrrr.
pi_23631015
iemand nog naar fullmoon party geweest op ruigoord dit weekend?
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  dinsdag 30 november 2004 @ 23:34:29 #172
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_23683554
tvp
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  zaterdag 4 december 2004 @ 08:20:45 #173
24329 KNAK
ff w88,......
pi_23753422
Nope

maar wel fullmoon op Kho Panghan
Mai pben rai~!
pi_50762003
Na wat zoekwerk is dit het enige psytrance-goa topic wat ik kon vinden dat een redelijke postcount heeft, dus ik post hier maar even. Ik ben vrij breed georiënteerd wat psy/goa betreft, er is een heleboel wat ik ken en leuk vind. Maar mijn favorieten zien er als volgt uit:

1.Shpongle (Mja, alles van Simon Posford, die man is echt geniaal)
2.Symphonix (Music Prostitute is echt een gewéldige cd)
3.Space Tribe (Met name Thru the looking glass en a Pinch of Psychadelic vind ik écht heel goed)
4.Astral Projection
5.Hallucinogen
6.Hybrid
7.Eskimo
8.Younger Brother
9.Prometheus
10. Space Buddha

Het is zulke gave muziek, en vooral de diversiteit ervan kan ik erg waarderen, en de invloeden van bijvoorbeeld indiase traditionele muziek die je er in terughoort zijn gewoon fantastisch.
En de feestjes zijn altijd erg leuk, gemoedelijke sfeer en veel lieve mensen. Nog meer mensen die verliefd zijn op Simon Posford hier?
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:20:31 #175
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_50763094
waar kan ik goa vinden maar dan met zo min mogelijk psy invloeden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: