Ik kom ook uit noord holland. Als we nou met een zooi mensen tegelijk met een busje gaan dan lijkt me dat prima te doen. Ik wil inprincipe wel rijden (liefst alleen heen) en een busje moet ook wel te regelen zijn, of anders huren. Als we nou met bijvoorbeeld 8 man zijn dan zullen de kosten ervan harstikke meevallen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:27 schreef dunc het volgende:
[..]
Ik wil zeker proberen te komen. Iemand info over kaartjes (prijs / beschikbaarheid) ?
Verder echt zin om even helemaal uit me dak te gaan avondje daar. Nu alleen nog zien hoe ik er heen kom (beetje ver vanuit Noord-Holland)
Dan moet er iemand helder blijven de hele avond om terug te rijdenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:20 schreef WauseWillem het volgende:
[..]
Ik kom ook uit noord holland. Als we nou met een zooi mensen tegelijk met een busje gaan dan lijkt me dat prima te doen. Ik wil inprincipe wel rijden (liefst alleen heen) en een busje moet ook wel te regelen zijn, of anders huren. Als we nou met bijvoorbeeld 8 man zijn dan zullen de kosten ervan harstikke meevallen.
Idee?![]()
Kijk eens aan.. ik was eigenlijk van plan met ons bestelbusje te gaan en achterin de relaxen tot t weer een beetje dag zou worden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:43 schreef Opa Bokma het volgende:
Hé! Da's leuk, hoe herkennen we elkaar?! Ik ga zelf met de auto vanuit Leiden, maar die zit al zo'n beetje vol. Het is trouwens wel verstandig te reserveren of van te voren kaartjes te halen in Belgie. Reserveren kan via info@sixofour.org (25 euro, ze willen voor- en achternaam van elke persoon die op de lijst moet) of kaartjes kopen bij Kairoo in Antwerpen (22,50 euro).
Het is normaal in Belgie om jezelf na het feest in de auto nuchter te chillen. Dan vertrek je vervolgens vrolijk eind van de middag terug naar huis. Nouja, tis maar een ideeIk blijf sowieso redelijk nuchter op feestjes!
Doet u mij eens mailen als je wiltquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:46 schreef dunc het volgende:
[..]
Dan moet er iemand helder blijven de hele avond om terug te rijdenVerder een mooi plan!
Misschien wel aangestoken...?quote:Op maandag 15 november 2004 08:53 schreef Tranceptor het volgende:
Die gozer die overleden is ken ik nog wel van gezicht...
Best wel raar eigenlijk, al kom ik een jaar niet meer psyfeesten. Ik ben geloof ik vorig jaar ook een keer in die loods geweest. Het is de grote vraag nu hoe er een brand is ontstaan...
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je anders zo'n ding in de fik krijgt.quote:Op maandag 15 november 2004 15:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Misschien wel aangestoken...?
Maar trieste zaak, dat is wel het risico wat je loopt echter op illegale plekken.
Ik ben er ook bang voor...quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je anders zo'n ding in de fik krijgt.
Of één malloot die al onder invloed van bepaalde zaken was en vuur wilde...quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:55 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor...
Er hoeft maar een malloot aanwezig te zijn met slechte bedoelingen, die ergens achteraf met zijn zippo staat te knippen![]()
![]()
Dat kan ook ja..quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Of één malloot die al onder invloed van bepaalde zaken was en vuur wilde...
Bizarre toevalligheid als Skazi- Fire net langskwam...quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat kan ook ja..
quote:Benefit party for the victims of WB
in memory of Moon
23:00 Chill music
24:00 Live band "Bouillon" (Rock)
01:00 Psytrance
Zentaur
FluoElf
Manna
Rob da Rich
Flumo
Vj: Visual-J
Fluo performance by: Lightgarden
chill out dj's:
Cyberchick
Lisa
Ramses
Bliepertronic
Fundraiser for the victims of WB, and in memory of Moon.
De Waakzaamheid (capacity 700+) is going to let us do this benefit party without having to pay rent, so we can donate the entrancefee + additional donations to the victims of the tragedy.
Stringart: Daniel
www.waakzaamheid.com
Damage: 10 euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |