abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22253167
Nee, ik had het nog nooit eerder gehoord. Het was feitelijk vrij kaal, vette beats met een gillende 303 er door heen. Meer acid dan psy, maar wel heeeeel vet!

Nee, ik heet geen Martijn (maar Rob). Waren jullie toevallig met een Volvo?
  woensdag 29 september 2004 @ 00:25:44 #127
18783 JanDenSmeerpoets
You... are an ostrich
pi_22275533
Nee wij waren met een blauwe golf met wolkjes erop, en met een ufo op de motorkap
.
pi_22283233
Gaan er nog mensen naar de bar en boos aanstaande zaterdag in leiden?
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_22283456
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:17 schreef Pietjuh het volgende:
Gaan er nog mensen naar de bar en boos aanstaande zaterdag in leiden?
Tja, ikke wel in ieder geval. Maar ik organiseer het dan ook (met wat vrienden), zou lullig zijn als ik zelf niet op kom dagen!

Maar kom jij vaker in de Bar Pietjuh? Misschien ken ik je wel...
pi_22290222
nee eigenlijk nog nooit geweest Maar zaterdag kom ik dus wel
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_22335907
Ach, eens moet de eerste keer zijn toch? Was jij trouwens niet op Full Moon dit jaar?
pi_22357952
Jep
Samen met joost met de dreads, eline, janneke, ravie en nog stel anderen
Wandelen in Noorwegen
pi_22368031
Ha! Dat méén je niet! Maar dan kennen we elkaar wel degelijk, wij hebben jullie nog van het station opgepikt en je stond in ons "leiden" kamp! Ik heb je vanavond wel tijdens mijn set rond zien lopen, maar daarna niet meer. Nouja, ik hoop dat je het leuk heb gehad. Volgende feestje kom ik je wel gedag zeggen...
pi_22368901
Ha wat een toeval
Het feest was echt top! Was alleen wel erg moe dus ben om kwart over 3 al weer weg gegaan.
Wandelen in Noorwegen
pi_22508313
TVP
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22524243
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 11:43 schreef RichardQuest het volgende:
TVP
JIJ hier ook al?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_22526569
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 20 oktober 2004 @ 18:02:36 #138
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_22752505
ik word dus weer helemaal dooreen op het moment!!

heb via torrent Yahel & Infected Mushroom live @ Japan binnengehaald

en toch is het gewoon de VETSTE muziek die het heeft
Nobody fucks with The Jesus
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 11:14:01 #139
18783 JanDenSmeerpoets
You... are an ostrich
pi_22814663
jawohl en daar gaan we weer:

27 november: infected mushroom in hasselt - belgië
.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 15:42:00 #140
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_22819330
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 11:14 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
jawohl en daar gaan we weer:

27 november: infected mushroom in hasselt - belgië
dat is nog geen uurtje met de auto voor mij

heb je een website ofzo?
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 16:49:00 #141
41891 WauseWillem
aka de Psychonaut
pi_22820992
Voor mij zal het wel iets langer rijden zijn, maar een website zou idd wel handig zijn. Is er iets bekend over de verdere line-up?
Hij, die met beide benen op de grond staat, staat stil...
pi_22821184
Vanavond naar psyfest in Lier, vlakbij antwerpen
Heb er nu al zin in!
Wandelen in Noorwegen
pi_22823972
Volgens de Infected Mushroom site is hier meer info te vinden over het feest in Hasselt. Maar met mijn crappy internet duurt het te lang om de site te checken
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 19:52:41 #144
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_22825534
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 18:02 schreef Bolderbast het volgende:
ik word dus weer helemaal dooreen op het moment!!

heb via torrent Yahel & Infected Mushroom live @ Japan binnengehaald

en toch is het gewoon de VETSTE muziek die het heeft
dikke vette aanrader:

The Muses Rapt - Spiritual Healing (Yahel mix)
pi_22826496
Opa Bokma......Logic Bomb naar NL???

Ik zal er zijn (wil je dan ook even vragen of ze wel wat spul van hun eerste album willen spelen )
Sold my Soul to Sony
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 21:29:44 #146
41891 WauseWillem
aka de Psychonaut
pi_22827535
van de flyer:
quote:
Hexagon shaped dancefloor under glass pyramid roof.
Fulle decorated by MORVISUAL.
Live video projections by PSYTWIN.
More vudal stumuli by changing lightmospheres & multi lazershow.
Massive crystal clear soundsystem
Kan iemand me misschien vertellen hoe vet die locatie dan wel niet mag zijn?
Hij, die met beide benen op de grond staat, staat stil...
pi_22861471
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 20:41 schreef Jebus het volgende:
Opa Bokma......Logic Bomb naar NL???

Ik zal er zijn (wil je dan ook even vragen of ze wel wat spul van hun eerste album willen spelen )
Tja, Logic Bomb zit er voorlopig niet in. Die gasten reageren niet op mijn emailtjes. Waarschijnlijk omdat ze niet veel meer doen aan live acts. Daarbij heb ik begrepen dat ze ook niet te betalen zijn, een paar duizend euro voor een setje van 1,5 uur. Dat is voor nu ruim boven ons budget, helaas
Nouja, aangezien we weinig live-acts hebben in Nederland hebben we opties genoeg voor ons volgende feest...

Maar er gaat dus een kleine FOK! meet-n-greet komen tijdens IM in belgie???

En voor de belgie liefhebbers geven wij in december een feestje met twee Belgische dj's, meer info op onze site!

[ Bericht 7% gewijzigd door Opa Bokma op 25-10-2004 11:59:47 ]
pi_22861559
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 19:52 schreef Bolderbast het volgende:

[..]

dikke vette aanrader:

The Muses Rapt - Spiritual Healing (Yahel mix)
The Muses Rapt was laatst live in Belgie (tja, belgie weer ja) Spiritual Healing live is echt heel gaaf! Er is ook een (unreleased) IM remix van deze plaat, ook zeker de moeite waard! Hij komt binnenkort trouwens met een nieuw album, na al die jaren. Ben benieuwd...
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:58:21 #149
91431 rick_ast1337
aka "The overfiend"
pi_22875117
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 11:51 schreef Opa Bokma het volgende:

[..]

Tja, Logic Bomb zit er voorlopig niet in. Die gasten reageren niet op mijn emailtjes. Waarschijnlijk omdat ze niet veel meer doen aan live acts. Daarbij heb ik begrepen dat ze ook niet te betalen zijn, een paar duizend euro voor een setje van 1,5 uur. Dat is voor nu ruim boven ons budget, helaas
Nouja, aangezien we weinig live-acts hebben in Nederland hebben we opties genoeg voor ons volgende feest...
Ik heb zelf eens gespeeld met de gedachte parasense naar nederland te halen. Ik heb feestjes gegeven met gasten van empathy (a'dam), dus ik heb hun ook gevraagd toen. Ze stonden er niet afwijzend tegenover, maar het is nooit echt doorgegaan... Ik weet niet bij welke organisatie jij zit, maar misschien kunnen we een budget-join doen en een vette act naar nederland halen?
The highest technique is to have no technique.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 00:27:01 #150
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_22877671
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 11:51 schreef Opa Bokma het volgende:Maar er gaat dus een kleine FOK! meet-n-greet komen tijdens IM in belgie???
Ik wil zeker proberen te komen. Iemand info over kaartjes (prijs / beschikbaarheid) ?
Verder echt zin om even helemaal uit me dak te gaan avondje daar. Nu alleen nog zien hoe ik er heen kom (beetje ver vanuit Noord-Holland )
Het leek zo'n goed idee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')