Dracul staat op Classical Mushroom en Psycho op The Gathering. Overigens vind ik de Live remix van Psycho beter dat die op the Gathering (deze staat op Full On 4)!quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:16 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is the gathering de plaat waar "psycho" en "dracul"op staan?
BP empire vond ik erg slap...
Wat ook erg goed is is Future Prophecy met Freak!! Boeiende psytrance.
Leuke nummers, maar een beetje het "kinderschoenen"-niveau psytrancequote:Op zaterdag 18 september 2004 12:26 schreef Opa Bokma het volgende:
[..]
Dracul staat op Classical Mushroom en Psycho op The Gathering. Overigens vind ik de Live remix van Psycho beter dat die op the Gathering (deze staat op Full On 4)!
Psycho staat op the Gathering, Dracul op Classical Mushroomquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:16 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is the gathering de plaat waar "psycho" en "dracul"op staan?
Welke nummers bedoel je, die van IM?quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Leuke nummers, maar een beetje het "kinderschoenen"-niveau psytrance
Ik vind dingen als atmos wat diepgaander qua klank![]()
Echt kinderlijke psytrance is bijvoorbeeld space tribe, daar kun je misschien als 15-jarige nog warm van worden...
Dracul en psycho idd, ik vind het een beetje kinderlijke structuren en opbouw... een beetje op stoere pubermannetjes gerichtquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:12 schreef Opa Bokma het volgende:
[..]
Welke nummers bedoel je, die van IM?
Tja, het zijn dan ook hun eerste twee albums, die jongens zijn ook gegroeid. Je kan tegenwoordig alles van IM vinden, maar niet dat ze voorspelbare muziek uitbrengen. Freak van Future Prophecy heb ik hier op vinyl liggen en ook (letterlijk) helemaal grijs gedraaid!quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:29 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dracul en psycho idd, ik vind het een beetje kinderlijke structuren en opbouw... een beetje op stoere pubermannetjes gerichtZoals ook veel metal op pubers is gericht als je begrijpt wat ik bedoel..
Atmos is veel gelaagder, Future prophecy ook trouwens (ken je dat?). Verder vind ik deviant species ook erg coole psytrance.. ik houd meer van de wat duistere tribal richting in psy
Ik vind de meeste revelations van de Crystal Skull series wel goed. Ze zijn alleen ampter toe te passen in een set. Misschien alleen als eerste plaat als je de pipo bent!quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:46 schreef Stupide het volgende:
Astrix - The Fourth Revelation is echt een meesterlijk nummer.
http://www.psynews.org is ook een goede site met een soort database van albums etc.
Goeie tip idd! Space Buddha was op FullMoon afgelopen zomer, een van de betere sets wat mij betreft!quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:35 schreef Pietjuh het volgende:
Space Buddha is ook best lekker om naar te luisteren!
Flamebait!!!quote:Op zondag 19 september 2004 15:39 schreef heracles het volgende:
Ik vind PsyTrance nog niet half zo diep gaan als bepaalde stijlen Minimal en Deep Techno.
Ik vind het hele PsyTrance gebeuren een beetje raar want het is niets anders dan Trance zoals het was voor 1996. Toen Paul Oakenfold, Timo Maas en Paul van Dijk de Trance uitvonden.
Power-trancequote:Op zondag 19 september 2004 12:17 schreef Opa Bokma het volgende:
[..]
Tja, het zijn dan ook hun eerste twee albums, die jongens zijn ook gegroeid. Je kan tegenwoordig alles van IM vinden, maar niet dat ze voorspelbare muziek uitbrengen. Freak van Future Prophecy heb ik hier op vinyl liggen en ook (letterlijk) helemaal grijs gedraaid!![]()
Ik heb een heel brede smaak qua psy, maar ik draai vooral full-on op feesten. Ik probeer de power-trance een beetje te ontzien, daar wordt je momenteel mee doodgegooid. Ik speel bijvoorbeeld liever melodieus zweeds spul. Met ons volgende feest ga ik proberen Logic Bomb naar nederland te halen...
* Tranceptor wil deze post nomineren tot domste post in dit topicquote:Op zondag 19 september 2004 15:39 schreef heracles het volgende:
Ik vind PsyTrance nog niet half zo diep gaan als bepaalde stijlen Minimal en Deep Techno.
Ik vind het hele PsyTrance gebeuren een beetje raar want het is niets anders dan Trance zoals het was voor 1996. Toen Paul Oakenfold, Timo Maas en Paul van Dijk de Trance uitvonden.
Dark Sohoquote:Op maandag 20 september 2004 09:21 schreef Tranceptor het volgende:
Jongens, wat vinden we van Dark Soho, persoonlijk is Depth of Emotion nog altijd zeer lekker. Maar ja, I'm a sucker for triplets...
Noem me vooral een kaaskop, maar GMS- Juice by GMS roeleert
Al nieuws over een nieuw album? Het scheen dat er 1 zat aan te komen, ik kan niet wachtenquote:Op maandag 20 september 2004 12:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dark SohoSleepwalking
![]()
Volgens mij bedoel ik sunspot, weet eigenlijk niet hoeveel platen de mannen hebben gemaakt (of is het een man?quote:Op maandag 20 september 2004 12:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Al nieuws over een nieuw album? Het scheen dat er 1 zat aan te komen, ik kan niet wachten![]()
(al vond ik de 2de niet bijster en de eerste nogal 'mono'...)
Och qua drum en bass vind ik bijvoorbeeld Future Prophecy ook weer ontzettend goed (chapter 2 respons), maar ik heb zelf ook wel dingen als After Forever enzo liggen. Vrij brede smaak in muziek dus dan hoor ik dat graag in psy terug. Helaas heeft psy de laatste tijd een beetje last van vervlakking van geluid zoals ik dat noem. Veel dezelfde sounds en dezelfde muzikale tendensen in de muzieksoort, maar daar ga ik verandering in brengenquote:Op maandag 20 september 2004 12:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel ik sunspot, weet eigenlijk niet hoeveel platen de mannen hebben gemaakt (of is het een man?)
Duidelijk geval van iemand die ook uit goth/rock/metalinvloeden put en niet alleen uit het reservoir trance
Oh...quote:Op maandag 20 september 2004 12:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Och qua drum en bass vind ik bijvoorbeeld Future Prophecy ook weer ontzettend goed (chapter 2 respons), maar ik heb zelf ook wel dingen als After Forever enzo liggen. Vrij brede smaak in muziek dus dan hoor ik dat graag in psy terug. Helaas heeft psy de laatste tijd een beetje last van vervlakking van geluid zoals ik dat noem. Veel dezelfde sounds en dezelfde muzikale tendensen in de muzieksoort, maar daar ga ik verandering in brengen
Het zijn drie mannen, tenmiste, zo heb ik ze live gezien. Twee met gitaren en een achter de knoppen. Net als Tim Schuldt échte rockers dus!quote:Op maandag 20 september 2004 12:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel ik sunspot, weet eigenlijk niet hoeveel platen de mannen hebben gemaakt (of is het een man?)
Duidelijk geval van iemand die ook uit goth/rock/metalinvloeden put en niet alleen uit het reservoir trance
Ik vind die eerste plaat echt erg goed! Heb hem ooit in een groezelig kartonnen flapje van iemand op mp3-formaat gekregen en verwachte er niet veel van, maar sommige nummers blijven echt in je repeat-hersenkwab hangenquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:32 schreef Opa Bokma het volgende:
[..]
Het zijn drie mannen, tenmiste, zo heb ik ze live gezien. Twee met gitaren en een achter de knoppen. Net als Tim Schuldt échte rockers dus!Live zijn ze trouwens echt geniaal!
Het eerste album was Sunspot, de tweede Combustion en de 3e komt er dus aan. Ik meen dat ze in november of december weer een live act in (wederom) Belgie hebben.
Jah, leuk feest en prachtige locatie ook!quote:Op zondag 26 september 2004 08:43 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
ik kom net TERUG van antwerpen
en OEI wat was t een hulde!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |