abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21862783
En dan nog, bij hele gedachtengoed van psy hoort dat gewoon niet, ZONDER UITZONDERINGEN!
pi_21863188
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 16:40 schreef LaTiNo het volgende:
En dan nog, bij hele gedachtengoed van psy hoort dat gewoon niet, ZONDER UITZONDERINGEN!
Gedachtengoed en realiteit zijn dan wel twee afzonderlijke dingen he?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_21865164
van de ene kant erg goed dat het nogal underground is, trance is namelijk ook verpest toen de grote massa het ontdekte...

aan de andere kant is het jammer, hier in de buurt nog nooit van een goa/psy party gehoord, je moet er echt naar opzoek, en ik ben dus echt de enige in mn vriendengroep die er iets mee heeft...

oja ik heb nog niemand Eargear zien noemen volges mij....ook erg lekkere nummers
Nobody fucks with The Jesus
  vrijdag 10 september 2004 @ 20:19:19 #79
24329 KNAK
ff w88,......
pi_21867025
Goa/Psy is soms wel leuke muziek
Ik woon zelf al een aardig tijdje in India en hier in de discotheken wordt het redelijk vaak opgezet, ik heb nog nooit terror of hardcore of wat dan ook van dat hardere soort muziek gehoord hier, ze vinden Go al hard zat, ze kondigen het ook aan als " we gaan het wat opvoeren " als ze het gaan draaien

Op de enkele raves zo nu en dan en dergelijke is het vaste prik.

(ben gek genoeg nooit in Goa geweest heb zeer toevallig vandaag iets wat ik al lang niet meer heb aangeraakt uit Goa van een collega gekregen.kwam gisteen terug van een weekje holiday......dat is niet mis.. )
Mai pben rai~!
pi_21874314
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 13:37 schreef kamagurka het volgende:

[..]

De scene bestaat nog steeds voor een groot deel uit fluohippies en poppekastfiguren
Is ook zo, alleen heb ik er mee leren leven . Ach, het zijn wel ok mensen, alleen heb je personen tussen die er iets teveel in opgaan in dat uiterlijk vertoon.

Wat me wel opvalt: ik ben net terug van het Transit Festival in Spanje en daar waren de fluo figuren redelijk zeldzaam. Ook op het Boom festival lopen ze lang niet in dezelfde mate rond als ze hier doen.
pi_21915838
Wow, jullie hebben wat gemist afgelopen vrijdag! Protoculture was geweldig!!!
pi_21917568
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:39 schreef Opa Bokma het volgende:
Wow, jullie hebben wat gemist afgelopen vrijdag! Protoculture was geweldig!!!

Major League op zaterdag was ook geweldig

* Tranceptor voelt zich een grote verzaker
  maandag 13 september 2004 @ 20:44:58 #83
18783 JanDenSmeerpoets
You... are an ostrich
pi_21931540
OVERIGENS

voor de liefhebber:
http://www.goatrance.de/goabase/party_details.php3?PID=12800
quote:
Live **** H A L L U C I N O G E N **** 2H SET!
(aka Shpongle/Simon Posford/Younger Brother)
.
pi_21933958
wow weer wat nieuws geleerd

Hallucinogen is gewoon Younger Brother???

ik heb laatst Younger Brother - A Flock of Bleeps (album) gedownload, dit is toch heel anders eigenlij, maar zitten wel goede nummers tussen
  maandag 13 september 2004 @ 23:32:14 #85
18783 JanDenSmeerpoets
You... are an ostrich
pi_21936447
nou 'gewoon' wil ik t niet noemen

Younger brother is meer de shpongle kant van meneer Posford.
Maar inderdaad, het is dezelfde gast ja. oei wat ga ik genieten daar in Antwerpen zeg
.
pi_21947856
Shpongle is Simon Postford samen met Raja Ram. Een aantal psytrance artiesten zouden overigens veel liever ambient/chill willen maken, maar dat levert bijna niks op. Simon heeft zijn zakken gevuld met Hallucinogen en kan nu lekker ambient maken.

Ik zal waarschijnlijk wel op dat belgische feest aanwezig zijn. Heb hem wel eens eerder op VooV gehoord, maar dat was een Hallucinogen/Shpongle dj-set. Ben wel benieuwd wat 'ie in deze tijden zal spelen. Ik vermoed old skool!
pi_21951859
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:13 schreef Bolderbast het volgende:
wow weer wat nieuws geleerd

Hallucinogen is gewoon Younger Brother???

ik heb laatst Younger Brother - A Flock of Bleeps (album) gedownload, dit is toch heel anders eigenlij, maar zitten wel goede nummers tussen
Younger Brother is Simon Posford en Benji Vaughan (die heeft ook wat commerciele tranceshit achter zijn naam staan). Samen zijn zij Younger Brother, apart Hallucinogen en Prometheus.
  woensdag 15 september 2004 @ 00:39:21 #88
81984 WaFFA
- life is what you make of it-
pi_21960482
mensen ga niet lopen ouwehoeren maar zoek gewoon een leuke
plaats op!

Bom shankar!
http://www.goatrance.net

en bezoek eens dj lurk
http://www.djlurk.com/

of uit belgie een gratiz lange mix(redelijk vaak geupdate)
met linkz naar colle parties
http://users.pandora.be/jelle.vermeulen1
pi_21976487
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 18:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Younger Brother is Simon Posford en Benji Vaughan (die heeft ook wat commerciele tranceshit achter zijn naam staan). Samen zijn zij Younger Brother, apart Hallucinogen en Prometheus.
noem eens wat van die 'commerciele trance shit' van die Vaughan dan?? vind ik altijd leuk om te weten
  woensdag 15 september 2004 @ 20:14:19 #90
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_21977185
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:44 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
OVERIGENS

voor de liefhebber:
http://www.goatrance.de/goabase/party_details.php3?PID=12800
[..]
Whaaaaaaaa !!!
Daar wil ik naartoe !!!
zzz
pi_21986874
quote:
Op woensdag 15 september 2004 19:51 schreef Bolderbast het volgende:

[..]

noem eens wat van die 'commerciele trance shit' van die Vaughan dan?? vind ik altijd leuk om te weten
spacey & vaughan "earth (live forever)"
pi_22016693
Son Kite is wel lekker
Meer van dit soort muziek out there?
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
pi_22018485
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:56 schreef Piemol het volgende:
Son Kite is wel lekker
Atmos- Klein aber Doctor is wel lekker
pi_22033972
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:56 schreef Piemol het volgende:
Son Kite is wel lekker
Son Kite, vanavond in Belgie: http://www.goatrance.de/goabase/party_details.php3?PID=13436. Enne (de oude) Atmos is idd ook erg goed, Head Cleaner kan ik blijven draaien!

Als we toch aan het spammen zijn, eind November kunnen we ook Infected live in Belgie horen: http://www.goatrance.de/goabase/party_details.php3?PID=12698. Die belgen hebben ook maar mazzel met hun scene, hier in Holland is het huilen met de pet op met live acts!
pi_22034091
Iemand trouwens al een mening over "I'm the Supervisor" van IM? Nog meer Psypop van deze meesters van de melodieen! Ik zelf vond de vorige cd beter, maar de albums van IM ga je pas waarderen na een paar keer goed luisteren. Knallers: "Ratio Shmatio" en "Bombat"!
pi_22034265
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 11:45 schreef Opa Bokma het volgende:
Iemand trouwens al een mening over "I'm the Supervisor" van IM? Nog meer Psypop van deze meesters van de melodieen! Ik zelf vond de vorige cd beter, maar de albums van IM ga je pas waarderen na een paar keer goed luisteren. Knallers: "Ratio Shmatio" en "Bombat"!
Ik vind The Gathering nog steeds hun beste album. En na Classical Mushroom vind ik het allemaal wat minder geworden. Vooral het nummer " Return of the Shadows" is echt meesterlijk!
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_22034429
De Gathering is, wat hun oude stijl betreft, inderdaad het beste album. Maar hun kracht vind ik tegenwoordig vooral in de vernieuwing van hum eigen muziek liggen. Die gasten creeeren gewoon nieuwe sub stromingen in de Psy!

Nog een progressive tip: Day Din. Kan je gratis en legaal van P2P netwerken downloaden, Deniz heeft het daar zelf als promo gedistribueerd. Zoeken op: "Day Din - Baumbudenfest"
pi_22034438
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 11:36 schreef Opa Bokma het volgende:

[..]

Son Kite, vanavond in Belgie: http://www.goatrance.de/goabase/party_details.php3?PID=13436. Enne (de oude) Atmos is idd ook erg goed, Head Cleaner kan ik blijven draaien!

Als we toch aan het spammen zijn, eind November kunnen we ook Infected live in Belgie horen: http://www.goatrance.de/goabase/party_details.php3?PID=12698. Die belgen hebben ook maar mazzel met hun scene, hier in Holland is het huilen met de pet op met live acts!
Ach, atmos... Dat brengt me terug bij de keer dat ik op het BOOM festival was, ik schiet bijna even vol
Goeie muziek idd Minimaal en toch ongehoord subtiel
pi_22034491
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 11:59 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Ik vind The Gathering nog steeds hun beste album. En na Classical Mushroom vind ik het allemaal wat minder geworden. Vooral het nummer " Return of the Shadows" is echt meesterlijk!
Is the gathering de plaat waar "psycho" en "dracul"op staan?

BP empire vond ik erg slap...

Wat ook erg goed is is Future Prophecy met Freak!! Boeiende psytrance.
pi_22034527
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 12:13 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ach, atmos... Dat brengt me terug bij de keer dat ik op het BOOM festival was, ik schiet bijna even vol
Goeie muziek idd Minimaal en toch ongehoord subtiel
Klopt, dat hoor je nog maar weinig tegenwoordig. Alhoewel, zie mijn Day Din tip hierboven. Net zo minimaal, maar toch subtiel en melodieus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')