Gedachtengoed en realiteit zijn dan wel twee afzonderlijke dingen he?quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:40 schreef LaTiNo het volgende:
En dan nog, bij hele gedachtengoed van psy hoort dat gewoon niet, ZONDER UITZONDERINGEN!
Is ook zo, alleen heb ik er mee leren levenquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:37 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De scene bestaat nog steeds voor een groot deel uit fluohippies en poppekastfiguren
quote:Op maandag 13 september 2004 00:39 schreef Opa Bokma het volgende:
Wow, jullie hebben wat gemist afgelopen vrijdag! Protoculture was geweldig!!!
quote:Live **** H A L L U C I N O G E N **** 2H SET!
(aka Shpongle/Simon Posford/Younger Brother)
Younger Brother is Simon Posford en Benji Vaughan (die heeft ook wat commerciele tranceshit achter zijn naam staan). Samen zijn zij Younger Brother, apart Hallucinogen en Prometheus.quote:Op maandag 13 september 2004 22:13 schreef Bolderbast het volgende:
wow weer wat nieuws geleerd
Hallucinogen is gewoon Younger Brother???
ik heb laatst Younger Brother - A Flock of Bleeps (album) gedownload, dit is toch heel anders eigenlij, maar zitten wel goede nummers tussen
noem eens wat van die 'commerciele trance shit' van die Vaughan dan?? vind ik altijd leuk om te wetenquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Younger Brother is Simon Posford en Benji Vaughan (die heeft ook wat commerciele tranceshit achter zijn naam staan). Samen zijn zij Younger Brother, apart Hallucinogen en Prometheus.
Whaaaaaaaa !!!quote:Op maandag 13 september 2004 20:44 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
OVERIGENS
voor de liefhebber:
http://www.goatrance.de/goabase/party_details.php3?PID=12800
[..]
spacey & vaughan "earth (live forever)"quote:Op woensdag 15 september 2004 19:51 schreef Bolderbast het volgende:
[..]
noem eens wat van die 'commerciele trance shit' van die Vaughan dan?? vind ik altijd leuk om te weten
Atmos- Klein aber Doctor is wel lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:56 schreef Piemol het volgende:
Son Kite is wel lekker
Meer van dit soort muziek out there?
Son Kite, vanavond in Belgie: http://www.goatrance.de/goabase/party_details.php3?PID=13436. Enne (de oude) Atmos is idd ook erg goed, Head Cleaner kan ik blijven draaien!quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:56 schreef Piemol het volgende:
Son Kite is wel lekker
Meer van dit soort muziek out there?
Ik vind The Gathering nog steeds hun beste album. En na Classical Mushroom vind ik het allemaal wat minder geworden. Vooral het nummer " Return of the Shadows" is echt meesterlijk!quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:45 schreef Opa Bokma het volgende:
Iemand trouwens al een mening over "I'm the Supervisor" van IM? Nog meer Psypop van deze meesters van de melodieen! Ik zelf vond de vorige cd beter, maar de albums van IM ga je pas waarderen na een paar keer goed luisteren. Knallers: "Ratio Shmatio" en "Bombat"!
Ach, atmos...quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:36 schreef Opa Bokma het volgende:
[..]
Son Kite, vanavond in Belgie: http://www.goatrance.de/goabase/party_details.php3?PID=13436. Enne (de oude) Atmos is idd ook erg goed, Head Cleaner kan ik blijven draaien!
Als we toch aan het spammen zijn, eind November kunnen we ook Infected live in Belgie horen: http://www.goatrance.de/goabase/party_details.php3?PID=12698. Die belgen hebben ook maar mazzel met hun scene, hier in Holland is het huilen met de pet op met live acts!
Is the gathering de plaat waar "psycho" en "dracul"op staan?quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:59 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Ik vind The Gathering nog steeds hun beste album. En na Classical Mushroom vind ik het allemaal wat minder geworden. Vooral het nummer " Return of the Shadows" is echt meesterlijk!
Klopt, dat hoor je nog maar weinig tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ach, atmos...Dat brengt me terug bij de keer dat ik op het BOOM festival was, ik schiet bijna even vol
Goeie muziek iddMinimaal en toch ongehoord subtiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |