quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vandaag stomtoevallig met een collega gekletst over Infected Mushroom. Hij noemde het Goa Psy Trance.... ik: WAT?![]()
tvp dus.
Angelina roeleert!quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:14 schreef Tranceptor het volgende:
Gouwe ouwe goashit
Toppunten van die cd zijn wat mij betreft:
Infernal Machine : The Lion Sleeps Tonight
Cosmosis : Howling At The Moon
en van de tweede cd:
Doof : Angelina
UX : Masters Of The Universe
MFG : Magnetic Activity ('96 Rmx)
Distance to goa 4 is hele lekkere oude goa-compilatiequote:Op dinsdag 7 september 2004 16:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Angelina roeleert!(Zeker met wat geestverruimende middelen).
Als je nog tips hebt over zo'n zelfde goeie compilatie houd ik mij zeeeeeer aanbevolen![]()
Ik kom op het internet regelmatig goa tegen,maar het meeste is echt gewoon bagger.
geef me url's (of een mailtje, zie profiel)quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:34 schreef Tranceptor het volgende:
Distance to goa 4 is hele lekkere oude goa-compilatie
er zijn ook hele goede psytrance compilaties ...ook weten?
Check eens op http://www.psyshop.com wat je cool vind, stuur me een meeltje en dan weet ik wel een comp erbij...quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
geef me url's (of een mailtje, zie profiel)
Het is een beetje een rare mix van verschillende delen van de Distance to Goa serie...quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:
'k vond deze nog , is da wat ? http://www.alphamusicstore.com/5613740.html
Ik kan niet, ik MOET de volgende dag naar Major League, vind ik wel balen. Kun je het voor me opnemen ?quote:Op woensdag 8 september 2004 11:49 schreef Opa Bokma het volgende:
Aha, een nieuw goa-topic, gezellig!
Zoals mijn grote vriend Tranceptor al vermeldde, is Protoculture zeker de moeite waard! De beste man komt uit zuid-afrika en is (voor mij persoonlijk) een van de betere psy-artiesten op dit moment. Nu ik het toch over Protoculture heb, a.s. vrijdag (10 september) geven wij een feest in Delft met PROTOCULTURE LIVE!!!Voor de eerste keer in Nederland (en Belgie) trouwens! Meer info: http://www.cosmiccombination.net
Zou ik wel willen. Ik heb alleen een contract getekend waarin ik verklaar dat ik zijn set niet op zal nemenquote:Op woensdag 8 september 2004 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan niet, ik MOET de volgende dag naar Major League, vind ik wel balen. Kun je het voor me opnemen ?
Soepel hoorquote:Op woensdag 8 september 2004 12:02 schreef Opa Bokma het volgende:
Daar zullen per ongeluk wel een paar fragmenten van zijn set in meegenomen worden![]()
Nee, ik ben benieuwd. Ik hoop dat het beter dan Converting Vegeterians is. Het totaalplaatje dan, aangezien er wel goede nummers op stonden, maar 80% bagger was, naar mijn mening.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:57 schreef WauseWillem het volgende:
Kennen jullie het nieuwe album IM the supervisor van Infected Mushroom al, en zoja wat vinden jullie hiervan? Ik ben zelf eigenlijk redelijk noob op het gebied van psytrance maar ik vind dit album helemaal geweldig![]()
Aphex Twin is geen goa, maar IDM. Heeft verder ook niet veel met goa te maken toch? Infected Mushroom is aardig uniek in de goawereld, heeft best wel een eigen geluid. Ik denk dat Hallucinogen er wel enigzins bij in de buurt komt.quote:Zijn er nog meer artiesten die soortgelijke muziek maken? Ik vind dat goa een beetje aan de softe kant. Ik weet niet waar ik bijv. Aphex Twin onder moet indelen, maar er mag van mij wel wat meer beat onder zitten dan bij hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |