De enige 2 goede opties zijn VdV en Sonck. VdV wil niet en rendeert beter op het middenveld. Sonck rendeert alleen in een 442, wat Koeman niet wil spelen (en wat het bestuur heel goed wist).quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als het nodig was was dat ook wel gebeurd, maar aangezien er met Sonck, Anastasiou en optioneel vdV en Babel voldoende opvulling is was het niet nodig. Ajax heeft al de grootste selectie van Nederland, het is wel eens mooi geweest. Uitstekend beleid dus!
Hij krijgt niet eens de kansen in de HCE, dus hij kan ze niet eens missen. In de CL, in een 442, kreeg hij kansen en maakte hij flink wat goals.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onzin. Zo'n koele afmaker blijkt ie helemaal niet, getuige die vele missers. In d'n Belgique maakte ie ook 75 % van zijn goals tegen de kleintjes, dus met name in topduels heb je weinig aan hem. Dat zagen we vorig jaar ook al.
Is relatief natuurlijk. Sonck trok zijn seizoen nog op met 3 goaltjes tegen Zwolle, zodat ie op 9 uitkwam. Beslissende goals maakte hij amper. Dat deed Zlatan in zijn eerste jaar wel.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Z'n eerste jaar deed hij het beter dan Zlatan destijds. En dat terwijl hij vaak werd misbruikt als rechtervleugel ook. Ik heb er in ieder geval voorlopig nog wel vertrouwen in.
Het is voetbal op topniveau hoor. Dat moet je aankunnen, en anders moet je niet bij de top willen spelen. Het is geen bejaardensoosquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:48 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb toch het gevoel dat ze bij Ajax die jongen te veel hebben afgebroken. Daar moet ie eerst bovenop komen.
Precies, we hebben een uitstekende HCE selectie en wie weet verassen we wel in de CL.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:34 schreef JaWi het volgende:
Het is geen bejaardensoos.
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:38 schreef Bayer het volgende:
[..]
Precies, we hebben een uitstekende HCE selectie en wie weet verassen we wel in de CL.
Amsterdammers mogen graag 'kankeren', zit in de volksaard...
We zijn natuurlijk wel Ajax hè...
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:59 schreef okkidude het volgende:
Misschien kan Mitea in de spits, scoorde vandaag 3 keer voor Jong Roemenie
Macedonien , als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
! Tegenstander?
FT Romania [5 - 1] Rep. of Macedoniaquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:16 schreef MassimO het volgende:
[..]
Macedonien , als ik me niet vergis.
Dat hij niet hetzelfde niveau haalt als de creme de la creme neemt niet weg dat het qua speelstijl een echte Ajax-spits is. Daar is niets beledigends aan naar mijn idee.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Anastasiou heeft geen enkele snelheid, en dus geen dreiging. Hij is inderdaad iemand die kan kaatsen, en iemand die kan koppen. Daar houdt het mee op. Als je dat een klassieke Ajax-spits noemt, dan is dat een regelrechte belediging aan het adres van Pettersson, Kluivert, van Basten en alle ECHTE Ajax-spitsen die er zijn geweest.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet alleen tegen laagvliegers, gewoon 10 duels tegen allerlei teams. Laat Sonck maar spelen tegen de kleintjes, dat deed ie vorig jaar ook zo goed (3 in Zwolle).
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onzin. Zo'n koele afmaker blijkt ie helemaal niet, getuige die vele missers. In d'n Belgique maakte ie ook 75 % van zijn goals tegen de kleintjes, dus met name in topduels heb je weinig aan hem. Dat zagen we vorig jaar ook al.
methodmich, heeft Wesley Sonck jouw vriendin afgepakt of aan je moeder gezeten???quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is relatief natuurlijk. Sonck trok zijn seizoen nog op met 3 goaltjes tegen Zwolle, zodat ie op 9 uitkwam. Beslissende goals maakte hij amper. Dat deed Zlatan in zijn eerste jaar wel.
Slaat nergens opquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:36 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
[..]
[..]
methodmich, heeft Wesley Sonck jouw vriendin afgepakt of aan je moeder gezeten???![]()
Wesley, Wesley, we wóóóóórden kampioen!
![]()
en door wie worden ze in de Winter :') vervangen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:06 schreef Nashje het volgende:
Ronald Koeman moet gewoon weg. Laat ie meteen wat bestuursleden meenemen.
Aron Winter wordt de nieuwe trainer samen met Danny Blind.
laten we dan ook Fred Grim aan het duo toevoegenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:06 schreef Nashje het volgende:
Ronald Koeman moet gewoon weg. Laat ie meteen wat bestuursleden meenemen.
Aron Winter wordt de nieuwe trainer samen met Danny Blind.
Door Zomer ofzo.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en door wie worden ze in de Wintervervangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |