Hij is niet geschik voor Ajax.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Van die 3 zou ik zeggen Nkufo, maar ik vrees dat hij bij Ajax erg tegen zou vallen. Bovendien is hij volgens mij gehuurd van HSV, dus hij zal wel klauwen met geld kosten.
Christiansen is van HSV afkomstig volgens mij en dat kan je moeilijk een serieuze optie noemen geloof ikquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ja Hannover was het. Ik dacht dat hij gehuurd was maar ik ga er niet over in discussie want ik weet het niet zeker.
Zeker wel die gast is de nieuwe Pele!quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Christiansen is van HSV afkomstig volgens mij en dat kan je moeilijk een serieuze optie noemen geloof ik
Gezien de kwaliteit van het voor handen zijnde materiaal zou het pas wanbeleid zijn als je koste wat het kost toch een nieuwe spits haalt. D'r was een leuke mogelijkheid, maar die bleek om medische redenen niet te voldoen. Zoals al verder in dit topic opgemerkt moet je daar wat betreft de overengekomen prijs niet te rouwig om zijn. Dat je je spits op het laatste moment verkoopt ligt niet zozeer aan het bestuur als aan de mentaliteit van de speler. Wees dus blij dat ze 'm verkocht hebben, anders had je het hele seizoen met een zwaar gedemotiveerde Zlatan gezeten, en ik betwijfel ten zeerste of die jongen mentaal sterk genoeg is om zich over zo'n tegenvallertje heen te zetten mocht zich die sitatie hebben voorgedaan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als het met Kone niet goed zou gaan, hadden ze dus verkeerde op het oog (als ze hem als vervanger zagen). Als ze geen vervanger voor Zlatan zochten, verkopen ze de beste spits aan een CL concurrent en halen daar dan niets voor terug. In beide gevallen wanbeleid.
Dat Zlatan per se weg wou is hem uiteraard te verwijten. Maar daar hou je als bestuur toch wel rekening mee lijkt mij? Het is niet alsof het de laatste week is begonnen met spelen, het dreigde al een tijdje. Dan houd je dus iig meer dan 1 optie achter de hand (of eigenlijk 0 opties in dit geval, want Kone was sowieso benaderd).quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Gezien de kwaliteit van het voor handen zijnde materiaal zou het pas wanbeleid zijn als je koste wat het kost toch een nieuwe spits haalt. D'r was een leuke mogelijkheid, maar die bleek om medische redenen niet te voldoen. Zoals al verder in dit topic opgemerkt moet je daar wat betreft de overengekomen prijs niet te rouwig om zijn. Dat je je spits op het laatste moment verkoopt ligt niet zozeer aan het bestuur als aan de mentaliteit van de speler. Wees dus blij dat ze 'm verkocht hebben, anders had je het hele seizoen met een zwaar gedemotiveerde Zlatan gezeten, en ik betwijfel ten zeerste of die jongen mentaal sterk genoeg is om zich over zo'n tegenvallertje heen te zetten mocht zich die sitatie hebben voorgedaan.
Als het nodig was was dat ook wel gebeurd, maar aangezien er met Sonck, Anastasiou en optioneel vdV en Babel voldoende opvulling is was het niet nodig. Ajax heeft al de grootste selectie van Nederland, het is wel eens mooi geweest. Uitstekend beleid dus!quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat Zlatan per se weg wou is hem uiteraard te verwijten. Maar daar hou je als bestuur toch wel rekening mee lijkt mij? Het is niet alsof het de laatste week is begonnen met spelen, het dreigde al een tijdje. Dan houd je dus iig meer dan 1 optie achter de hand (of eigenlijk 0 opties in dit geval, want Kone was sowieso benaderd).
Als je je op tijd orienteert, zal blijken dat er heus wel een even goede spits als Zlatan ergens rondloopt![]()
Grootste ja, maar nu nog de sterkste op elke positie. De aanval is gewoon zwak, dan kan je daar wel 300 man hebben rondlopen, maar als ze geen van alle niet kunnen scoren schiet het niet op.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als het nodig was was dat ook wel gebeurd, maar aangezien er met Sonck, Anastasiou en optioneel vdV en Babel voldoende opvulling is was het niet nodig. Ajax heeft al de grootste selectie van Nederland, het is wel eens mooi geweest. Uitstekend beleid dus!
Gezienquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:00 schreef jimjim1983 het volgende:
Heitinga op At5
Zlatan, goeie assists tegen Brugge, doorslaggevende goal wat betreft het kansen houden op volgende ronde tegen Celta thuis op individuele klasse, het seizoen ervoor tegen Lyon thuis en nog wel in andere wedstrijden belangrijk geweest. Als jij denkt dat Anastasiou hetzelfde kan, mag je dat van me denken hoor. Ik denk 't dan alleen niet met je mee.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:02 schreef Schanulleke het volgende:
Dan verschillen we van mening over de kwaliteiten van Sonck en Anastasiou. De eerste is een goede koele afmaker die mist goed bediend van de zijkanten (lucht) veel goals kan maken voor Ajax-begrippen, en Ana is juist goed als kaatsend aanspeelpunt met de rug naar de goal, de klassieke Ajax-spits. Wat een hoop mensen lijken te vergeten is dat Ajax zelden topscoorders heeft, maar dat de kracht er juist in zit dat iedereen kan scoren.
Wat betreft het CL-argument, dat Zlatan daar een aderlating zou zijn zie ik ook niet, aangezien je de afgelopen 2 seizoenen juist zag dat Zlatan in die wedstrijden voor eigen glorie speelde, niet de bal vasthield, niet functioneel breed speelde op balbezit maar telkens 'de actie' wou maken. Met het huidige materiaal wordt dat denk ik beter ingevuld, dus zijn de kansen op succes gestegen.
Ik denk ook wel dat het best goed kan gaan als je Sonck en Van der Vaart voorin langs elkaar zit. Kijkt Koeman ook in dit topic?quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:52 schreef twi het volgende:
Ik zie Sonck nog wel gaan voetballen, met 4-4-2 en van der Vaart ernaast. Zet je Anastasiou ernaast, wordt dat een ander verhaal. Dan heb je geen enkele creativiteit voorin.
Dan was hij allang van een dak gesprongen door het negativismequote:Op vrijdag 3 september 2004 16:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het best goed kan gaan als je Sonck en Van der Vaart voorin langs elkaar zit. Kijkt Koeman ook in dit topic?.
Niet alleen tegen laagvliegers, gewoon 10 duels tegen allerlei teams. Laat Sonck maar spelen tegen de kleintjes, dat deed ie vorig jaar ook zo goed (3 in Zwolle).quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval zeggen dat het gewoon geen kwaad kan om 'm tegen ADO, RBC, De Graafschap & consorten gewoon daar neer te zetten om eens aan te kijken hoe 'ie het er vanaf brengt. En dat zullen meer Ajacieden met me eens zijn.
Onzin. Zo'n koele afmaker blijkt ie helemaal niet, getuige die vele missers. In d'n Belgique maakte ie ook 75 % van zijn goals tegen de kleintjes, dus met name in topduels heb je weinig aan hem. Dat zagen we vorig jaar ook al.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:02 schreef Schanulleke het volgende:
Dan verschillen we van mening over de kwaliteiten van Sonck en Anastasiou. De eerste is een goede koele afmaker die mits goed bediend van de zijkanten (lucht) veel goals kan maken voor Ajax-begrippen, .
Z'n eerste jaar deed hij het beter dan Zlatan destijds. En dat terwijl hij vaak werd misbruikt als rechtervleugel ook. Ik heb er in ieder geval voorlopig nog wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onzin. Zo'n koele afmaker blijkt ie helemaal niet, getuige die vele missers. In d'n Belgique maakte ie ook 75 % van zijn goals tegen de kleintjes, dus met name in topduels heb je weinig aan hem. Dat zagen we vorig jaar ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |