vond ik ook. Er zat voetbal en variatie in aan die die kant en ik vond het bij vlagen heel erg goed.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan is hij nog de beste optie. Daarbij had hij als een van de weinigen tenminste nog een paar goede acties samen met Maxwell.
Nee inderdaad, er bestaat een kans dat Juve eerste wordt en wij tweede, al is die niet groot natuurlijk. Maar de winterkampioen-titel in de HCE maakt een hoop goed.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:37 schreef Sloggi het volgende:
Het zal wel al gezegd zijn dat Ajax in de winterstop niet bovenaan zal staan?
De reactie was niet alleen bedoeld om te klieren hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, er bestaat een kans dat Juve eerste wordt en wij tweede, al is die niet groot natuurlijk. Maar de winterkampioen-titel in de HCE maakt een hoop goed.
Net zoals PSV het moeilijk gaat krijgen met twee prutsers en een puber in de spits, en Feyenoord het moeilijk gaat krijgen met twee prutsers en een puber in de verdediging.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:40 schreef Sloggi het volgende:
De reactie was niet alleen bedoeld om te klieren hoor
Ajax gaat het moeilijk krijgen met twee prutsers en een puber voor in de spits...
Er zijn hier mensen die niet in A'dam en omstreken wonen, licht ons even in aubquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:00 schreef jimjim1983 het volgende:
Heitinga op AT5
http://www.at5.nl/sport.aspquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die niet in A'dam en omstreken wonen, licht ons even in aubDanku!
Hij mag wel oppassen dat hij er niet naast komtquote:Van der Vaart wil niet vaste spits van Ajax worden
Over het vertrek van Zlatan en zijn opvolging heeft Rafael Van der Vaart zo zijn eigen ideeën; ,,Wie er nu bij ons in de spits moet? Ik in elk geval niet. Dat wil zeggen: als Koeman in de Champions League eens met twee spitsen wil spelen van wie ik er één ben, dan wil ik dat wel doen. Maar ik ga niet een serie van wedstrijden in de punt van de aanval spelen. Dat heb ik in het verleden wel gedaan, maar dit seizoen ben ik niet voor niets weer teruggehaald naar het middenveld. Daar speel ik lekker en daar wil ik me nu verder ontwikkelen."
hij zou ook kunnen denken... in het belang van het team ga ik daar spelen als de coach mij dat opdraagtquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hij mag wel oppassen dat hij er niet naast komt
Ik kan in ieder geval zeggen dat het gewoon geen kwaad kan om 'm tegen ADO, RBC, De Graafschap & consorten gewoon daar neer te zetten om eens aan te kijken hoe 'ie het er vanaf brengt. En dat zullen meer Ajacieden met me eens zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij hebben er heel wat Fokkers op de poll bij VI gestemd over wie er in de spits moet nu Zlatan weg is. Jannes staat op 9%, Rafael staat op 9%, BABEL staat op 11%, een nieuwe spits kopen op 31% en Sonck op 38%.Of heeft iederere VI bezoeker zoveel vertrouwen in Babel?
Daar ben ik het helemaal mee eens. Er komt een leuke serie aan oplopend in zwaarte.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:38 schreef twi het volgende:
Ik kan in ieder geval zeggen dat het gewoon geen kwaad kan om 'm tegen ADO, RBC, De Graafschap & consorten gewoon daar neer te zetten om eens aan te kijken hoe 'ie het er vanaf brengt. En dat zullen meer Ajacieden met me eens zijn.
WTF Spidey?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:01 schreef Spideyman het volgende:
Ten Huntelaar?
ik schrijf die naam altijd foutquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
WTF Spidey?![]()
Denk dat je er 2 door elkaar haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |