abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 september 2004 @ 18:31:01 #76
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21710806
quote:
Op donderdag 2 september 2004 18:17 schreef De_Ananas het volgende:
moet ie maar geen contract tekenen. Doet me denken aan de actie van De Boertjes
Het contract betrof alleen zijn salaris, het ging sowieso al niet om een verlenging. Bovendien was er toen nog geen enkele interesse getoond vanuit Italië, althans geen concrete.

Als Ajax je naar Turijn laat afreizen, en het zelfs eens is over de transfersom, maar dreigt de kans van je dromen af te blazen op een formaliteit als een bankgarantie, zou ik ook zeggen.
pi_21710865
quote:
Op donderdag 2 september 2004 18:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Is er eigenlijk wel geld? Trabelsi niet verkocht en Zlatans geld dat je in termijnen krijgt, terwijl Rosales wel aangetrokken is.
Ze hebben vorig jaar voor een miljard aan spelers verkocht ... daar is heus nog wel wat van over.
pi_21710871
quote:

[..]

Is er eigenlijk wel geld? Trabelsi niet verkocht en Zlatans geld dat je in termijnen krijgt, terwijl Rosales wel aangetrokken is.
Ajax heeft geld zat. Ajax had Zlatan niet eens hoeven verkopen om Koné binnen te halen.
pi_21710889
quote:
Op donderdag 2 september 2004 18:17 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

moet ie maar geen contract tekenen. Doet me denken aan de actie van De Boertjes
Hij heeft niet eens een contract getekend!
  donderdag 2 september 2004 @ 18:38:25 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21710940
quote:
Op donderdag 2 september 2004 15:49 schreef P0RN0STAR het volgende:
Tóch vond ik Andy v/d Meyde wel één van de betere spelers tijdens afgelopen Euro 2004...

Toen hij uit de basis verdween ten faveure van Marc Overmars, werd Oranje meteen uitgeschakeld!

Oja,Sperz supporter
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21710985
quote:

[..]

Ik geloof dat er nog wel wat geld in kas is. Er zal nog wat over zijn van transfers van vorig jaar. En natuurlijk startgeld CL.
quote:
Op donderdag 2 september 2004 18:34 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Ze hebben vorig jaar voor een miljard aan spelers verkocht ... daar is heus nog wel wat van over.
.
slettebak [@] gmail.com
pi_21711099
quote:
Op donderdag 2 september 2004 18:34 schreef sol1tair het volgende:

Chivu en Mandy hebben redelijk wat opgebracht, maar dan houdt het wel snel op. Ik heb de winst -en verliesrekening gezocht van vorig jaar en daar bleek dat er een verlies van 4 miljoen is geleden en dat het ieder jaar beter gaat, maar er moeten wel schulden betaald worden. Dus de vraag leek me toch enigszins gerechtvaardigd

http://www.ajax.nl/ajax/n(...)_verliesrekening.pdf
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21711162
VDV verkopen, die brengt wel flink geld op en is niet onmisbaar.
...drop it like it's hot...
pi_21711181
4 miljoen verlies? Hou toch op man! Er is zelfs winst gedraaid en dat kunnen jullie in Eindhoven toch niet zeggen...
pi_21711238
quote:
Op donderdag 2 september 2004 18:51 schreef gras het volgende:
4 miljoen verlies? Hou toch op man! Er is zelfs winst gedraaid en dat kunnen jullie in Eindhoven toch niet zeggen...
Lees de winst en verlies rekening er maar op na, zonder de verkoop van de spelers is er verlies geleden. Bij PSV moesten er ook spelers verkocht worden om de verliezen op te vangen, dat klopt, maar dat staat buiten deze kwestie
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21711335
Of je verliezen hebt straat trouwens los van het feit of er nog geld in kas is of niet. Hoewel niet meer zo groot als eerst, heeft Ajax nog een redelijk groot eigen vermogen, dacht ik.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_21711455
quote:
Op donderdag 2 september 2004 18:58 schreef keeper het volgende:
Of je verliezen hebt straat trouwens los van het feit of er nog geld in kas is of niet. Hoewel niet meer zo groot als eerst, heeft Ajax nog een redelijk groot eigen vermogen, dacht ik.
Dat kon ik dus niet vinden op die site, vandaar mijn vraag. Maar wat wel zo is, is dat niet iedere Euro die binnenkomt met de verkoop van spelers direct geïnvesteerd kan worden (wat overigens voor iedere club geldt, maar dat terzijde)

Deze keer was het dus ook absoluut niet als troll bedoeld, maar als oprechte vraag
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21711475
Ach, de finaciële situatie is niet zo interessant zolang het bestuur de euro's prevaleert boven de sportieve ambities. Maar het moge duidelijk zijn dat Ajax er financieel uitstekend bij staat, met dank aan het uiterst succesvolle bestuur.
pi_21711482
quote:
Op donderdag 2 september 2004 19:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat kon ik dus niet vinden op die site, vandaar mijn vraag. Maar wat wel zo is, is dat niet iedere Euro die binnenkomt met de verkoop van spelers direct geïnvesteerd kan worden (wat overigens voor iedere club geldt, maar dat terzijde)
Dat is in het jaarverslag vast wel te vinden, niet?
quote:
Deze keer was het dus ook absoluut niet als troll bedoeld, maar als oprechte vraag
Ja, dat ben ik niet van je gewend, vandaar
pi_21711549
quote:
Op donderdag 2 september 2004 19:06 schreef keeper het volgende:

Dat is in het jaarverslag vast wel te vinden, niet?
Ik ben nog bezig
quote:
Ja, dat ben ik niet van je gewend, vandaar
Ik heb zo mijn momenten
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21711645
Uit het jaarverslag:
quote:
Kerncijfers
Ajax heeft over het boekjaar 2002/2003 een zeer goed operationeel
resultaat van ¤ 12,3 miljoen positief geboekt, hetgeen zoals verwacht
nog niet tot nettowinst heeft geleid. Het resultaat na belasting
bedraagt ¤ 4,0 miljoen negatief ten opzichte van ¤ 22,1 miljoen
negatief vorig jaar: een verbetering van ¤ 18,1 miljoen, enerzijds
veroorzaakt door kostenbeheersingsmaatregelen en anderzijds door
de deelname aan de UEFA Champions League.
Eigen vermogen kan ik niet vinden, of althans, zo'n verstand heb ik niet van boekhouden (had een 3 voor mn tentamen Financial Accounting .). Liquide middelen staat er wel in, staat op 14 miljoen in de boeken.
pi_21711770
In die 68 pagina's kan ik het dus ook niet direct vinden nee

Er zal dus wel genoeg financiële ruimte zijn, maar er moet ook wat geld gebruikt worden om tekorten te dichten
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 2 september 2004 @ 19:25:16 #93
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_21711847
Winst en verlies en is ook maar relatief dat kan je zo manipuleren als boekhoeder. De ene keer wat meer afschrijvingen en/of reserveringen of juist minder en meer van zulke dingen. Tis vaak ook juist de kunst om de winst zo klein mogelijk te houden zodat je minder belastingen hoeft te betalen.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_21712101
quote:
Op donderdag 2 september 2004 12:28 schreef jimjim1983 het volgende:
mag Babel eigenlijk in de CL spelen?
Natuurlijk. Waarom zou dat niet mogen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21712146
quote:
Op donderdag 2 september 2004 17:04 schreef gras het volgende:

[..]

Beste spits uit de jeugd sinds jaren.

Ik betwijfel overigens of hij het gaat halen. Ik vrees net niet.
Ik verwacht van wel, als hij een eerlijke kans krijgt. Gewoon een goede jongen, wat Gullit ook wil beweren.
www.thuisuiteten.nl
pi_21712173
quote:
Op donderdag 2 september 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Natuurlijk. Waarom zou dat niet mogen?
Omdat hij misschien niet aangemeld is bij de UEFA. Lijkt me wel sterk dat hij niet is aangemeld want zoveel spitsen zijn er niet.

PSV had toch een keer vergeten om Van Nistelrooij in te schrijven.
...drop it like it's hot...
pi_21712184
quote:
Op donderdag 2 september 2004 17:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Vorig jaar toonde hij iig aaner nog absoluut niet klaar voor te zijn, terwijl echte topspelers als Bergkamp, Kluivert, Seedorf en Van Basten er direct stonden. In die categorie zou ik hem niet plaatsen, maar slechter dan Hosé zal hij ook zeker niet zijn
Bergkamp heeft eerst lang op de bank gezeten als rechtsbuiten, dus dat is al niet waar. En wat is niet klaar zijn als je desondanks een assist op je naam hebt en een eigen goal forceert?

Bovendien was dat een noodgreep en werd ie pas 's ochtends bij de groep gehaald.
www.thuisuiteten.nl
pi_21712230
quote:
Op donderdag 2 september 2004 19:39 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

Omdat hij misschien niet aangemeld is bij de UEFA. Lijkt me wel sterk dat hij niet is aangemeld want zoveel spitsen zijn er niet.

PSV had toch een keer vergeten om Van Nistelrooij in te schrijven.
Jeugdspelers mogen altijd meespelen. Van de zogenaamde B-lijst.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 2 september 2004 @ 19:48:06 #99
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21712363
quote:
Op donderdag 2 september 2004 15:56 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Hehe grapjas!
quote:
Op donderdag 2 september 2004 16:41 schreef VoreG het volgende:

[..]

.
quote:
Op donderdag 2 september 2004 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Staat dat er nou echt?
quote:
Op donderdag 2 september 2004 17:17 schreef Nashje het volgende:

[..]

[..]

Ik mag hopen dat deze reacties sarcastisch bedoeld zijn?
quote:
Op donderdag 2 september 2004 17:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

'De wissel' was ook een tactisch hoogtepunt en vooral de eerste helft tegen Duitsland hebben we genoten van hoogstaand voetbal
quote:
Op donderdag 2 september 2004 17:55 schreef Chadi het volgende:

[..]

hahahahahaha
quote:
Op donderdag 2 september 2004 18:38 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Oja,Sperz supporter
Wat één (sarcastisch bedoelde) reactie al niet teweeg kan brengen. Ik wist echt niet dat het bij dat soort reacties verplicht was gebruik te maken van de "smilies" maar ik zal dit in het vervolg maar gaan doen...

Andy vond ik (als objectieve Ajacied) in zijn Ajax-periode al zwaar zuigen en in Estádio do Dragão was ik dolgelukkig met zijn enige gelukte actie, maar ik had op dat moment nog zo'n vertrouwen (...) in het wisselbeleid van Dick Advocaat, dat ik hoopte dat hij er tegen Tsjechië niet meer (vanaf het begin) bij was...

Ik was dan ook erg verbaasd dat Ajax interesse in hem toonde, want mijns insziens heeft juist Daniël de Ridder de potentie om Andy ter zijner tijd uit de basis van Oranje te spelen, maar goed...

Ajax en (aankoop)beleid...

Enne DutchGooner, we wachten 13 november wel even af, kijken wie er dan lacht!
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_21712460
De Ridder is geen rechtsbuiten man...
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')