quote:Op donderdag 2 september 2004 15:49 schreef P0RN0STAR het volgende:
Tóch vond ik Andy v/d Meyde wel één van de betere spelers tijdens afgelopen Euro 2004...
Toen hij uit de basis verdween ten faveure van Marc Overmars, werd Oranje meteen uitgeschakeld!
Dat heet de hand van Van Gaal. Eerst de eigen jeugd de kans geven in plaats van weer zo'n dure aankoop.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:51 schreef zjroentje het volgende:
Wat een kutzooi eigenlijk. Gewoon geen vervanger.
Is die nou echt zo goed dat hij de vervanger van Zlatan zou kunnen zijn als hij doorbreekt?quote:Op donderdag 2 september 2004 16:53 schreef S-Two het volgende:
tjah, misschien dat Ryan Babel nu de kans krijgt om door te breken...
als ie doorbreekt wel ja.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:58 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Is die nou echt zo goed dat hij de vervanger van Zlatan zou kunnen zijn als hij doorbreekt?
Ik bedoel: heeft ie het absolute toptalent of is het een gevalletje net niet?quote:Op donderdag 2 september 2004 17:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als ie doorbreekt wel ja.
Beste spits uit de jeugd sinds jaren.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:03 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik bedoel: heeft ie het absolute toptalent of is het een gevalletje net niet?
quote:Op donderdag 2 september 2004 11:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Is die linker Leonardo I ???
Ik mag hopen dat deze reacties sarcastisch bedoeld zijn?quote:Op donderdag 2 september 2004 15:49 schreef P0RN0STAR het volgende:
Tóch vond ik Andy v/d Meyde wel één van de betere spelers tijdens afgelopen Euro 2004...
Toen hij uit de basis verdween ten faveure van Marc Overmars, werd Oranje meteen uitgeschakeld!
'De wissel' was ook een tactisch hoogtepunt en vooral de eerste helft tegen Duitsland hebben we genoten van hoogstaand voetbalquote:Op donderdag 2 september 2004 15:49 schreef P0RN0STAR het volgende:
Vorig jaar toonde hij iig aaner nog absoluut niet klaar voor te zijn, terwijl echte topspelers als Bergkamp, Kluivert, Seedorf en Van Basten er direct stonden. In die categorie zou ik hem niet plaatsen, maar slechter dan Hosé zal hij ook zeker niet zijnquote:Op donderdag 2 september 2004 17:03 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik bedoel: heeft ie het absolute toptalent of is het een gevalletje net niet?
1 wedstrijd tegen ADO.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Vorig jaar toonde hij iig aaner nog absoluut niet klaar voor te zijn, terwijl echte topspelers als Bergkamp, Kluivert, Seedorf en Van Basten er direct stonden. In die categorie zou ik hem niet plaatsen, maar slechter dan Hosé zal hij ook zeker niet zijn
Precies!quote:Op donderdag 2 september 2004 17:48 schreef zjroentje het volgende:
1 wedstrijd tegen ADO.![]()
Zelfs tegen ADO kon hij dus niet imponeren en werd teruggezet naar de jeugdquote:Op donderdag 2 september 2004 17:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
1 wedstrijd tegen ADO.![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:49 schreef P0RN0STAR het volgende:
Was toch ook meer een noodmaatregel dan dat hij een echte kans kreeg.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Zelfs tegen ADO kon hij dus niet imponeren en werd teruggezet naar de jeugd
Dat is volgens mij ook slap geouwehoer. Ajax had helemaal niet moeten gaan onderhandelen over die 16 miljoen euro. Als ik al inTurijn was had ik ook never nooit meer teruggegaan.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:09 schreef De_Ananas het volgende:
waarom zijn jullie niet boos op zlatan? Hij heeft 2 weken geleden een nieuw VERBETERD contract gekregen!! Dan moet ie nu niet gaan zeiken als Ajax de deal wil afblazen dat ie niet terug naar Ajax wil!
moet ie maar geen contract tekenen. Doet me denken aan de actie van De Boertjesquote:Op donderdag 2 september 2004 18:12 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook slap geouwehoer. Ajax had helemaal niet moeten gaan onderhandelen over die 16 miljoen euro. Als ik al inTurijn was had ik ook never nooit meer teruggegaan.
Telegraaf: Koeman zal geen aankopen doen voor de winterstop.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:17 schreef DaMayan het volgende:
Hey maar gaat Ajax nu dan niet alsnog een spits kopen voor iig de HCE?
Of wachten ze tot de winterstop of zelfs volgend jaar?
Gaan ze dan weer voor Berbatov of Zigic?
Is er eigenlijk wel geld? Trabelsi niet verkocht en Zlatans geld dat je in termijnen krijgt, terwijl Rosales wel aangetrokken is.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Telegraaf: Koeman zal geen aankopen doen voor de winterstop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |