Sorry.....nee ik geef hem nog echt wel een kans want hij liet goed voetbal zien maar ik bedoelde ermee dat er zo veel linksbuitens zijn gehaald en op een enkeling na allemaal (net) niet goed genoeg voor de top.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:12 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Schrijf je Mitea nu al af.Das wel erg vroeg.
De Mul komt volgend seizoen pas op niveau. Boukhariquote:Op donderdag 2 september 2004 12:09 schreef tha_dark het volgende:
[..]
De Mul komt er nu aan!Maar ik vind dat ook...al die aankopen...Sikora, Soetaars, Boukhari, Mitea
![]()
Maar daar is al genoeg over gezegd. Ajax wordt gewoon kampioen![]()
Ik heb nooit beweerd dat het bestuur niet fout zit; jouw punten over het bestuur zijn terecht. Maar Zlatan zit zeker ook fout imo door Ajax voor het blok te zetten. Ajax moet daar wel op in gaan, want 2 topspelers die niet spelen is pure kapitaalvernietiging (1 ook overigensquote:Op donderdag 2 september 2004 11:19 schreef P0RN0STAR het volgende:
Als Ajax-supporter weet je dat de beste spelers niet te houden zijn, als zo'n speler als Zlatan dus voor vier keer zoveel salaris in een betere competitie (in een beter klimaat) mag en ook kan spelen, kan je hem dat moeilijk kwalijk nemen. Het is het bestuur dat hem deze uitgelezen mogelijkheid heeft aangeboden, door hem op de allerlaatste dag voor de transfer-deadline voor een schijntje (zeker met in het achterhoofd de clausule die in het contract stond) heeft laten vertrekken. Er stond een "minimun fee release-clausule" in zijn contract ad. 50 miljoen Euro. Een vertrek was dus altijd mogelijk, dus had Ajax minstens twee spitsen in het achterhoofd moeten hebben, maar enkel Arouna Koné is geprobeerd en als deze transfer dan (om medische redenen?) afketst, kan met dat moeilijk Zlatan kwalijk nemen. Ik geloof simpelweg niet dat Zlatan Ajax zo voor het blok heeft gezet, want als (de zaakwaarnemer van) Hatem Trabelsi het al niet voor elkaar krijgt om zó een transfer af te dwingen, zal het (de zaakwaarnemer van) Zlatan al helemaal niet lukken. Zlatan is voor Ajax véél belangrijker dan Hatem Trabelsi, denk je nou echt dat ze dan zélf niet wat meer moeite hadden gedaan om hem te behouden??? Ajax wreef zich gewoon in de handjes met het oog op die 16 miljoen, dacht met Koné een capabele vervanger te hebben aangetrokken, dus vond het zo wel een leuke deal...
Zlatan kan er toch niets aan doen dat het fuckin’ Ajax-bestuur niet capabel genoeg is om het topclub te leiden???
Boukhari ---Max loopt wel heel erg goed soms geniaalquote:Op donderdag 2 september 2004 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
De Mul komt volgend seizoen pas op niveau. Boukhari![]()
ik snap niet waarom iedereen boukhari opeens zo goed vindt, ok hij speelt beter dan eerst maar hij komt nooit z'n mannetje voorbij, geeft 1 voorzet per wedstrijd en is traag als stront.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
De Mul komt volgend seizoen pas op niveau. Boukhari![]()
Hij is aanvallend goed de laatste tijd, de enige die gevaar sticht vanaf de flanken............quote:Op donderdag 2 september 2004 12:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom iedereen boukhari opeens zo goed vindt, ok hij speelt beter dan eerst maar hij komt nooit z'n mannetje voorbij, geeft 1 voorzet per wedstrijd en is traag als stront.
quote:Op donderdag 2 september 2004 12:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Boukhari ---Max loopt wel heel erg goed soms geniaal
Geklungel is nog wel erg positief vind ik. Dat je Zlatan verkoopt als je an offer you can't refuse krijgt kan ik inkomen, dat bod was er alleen niet.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:41 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap niet dat iedereen het bestuur vindt klungelen. Dat Kone niet door de medische tests komt is jammer, maar er is genoeg materiaal over binnen de club om gewoon naar behoren te presteren, dus het is juist verstandig dat het bestuur zich niet gek heeft laten maken door de waan van de dag en druk van 'supporters'. Alles beter dan paniekaankopen. Met Sonck, vdV , Anastasiou en eventueel de Ridder en Babel is er meer dan voldoende voetballende kwaliteit over. Zlatan liet zo'n 80% van de ballen van de voet af springen, dus slechter dan het was kan het haast niet worden.
AJAX!!!
Dat dachten ze van Gabrich ookquote:Op donderdag 2 september 2004 12:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
![]()
Boukhari heeft prachtige, gevoelvolle passes in huis
Maar Boukhari heeft het inmiddels al laten zienquote:Op donderdag 2 september 2004 12:39 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dat dachten ze van Gabrich ook![]()
Niet als de voorzet niet aankomt............quote:Op donderdag 2 september 2004 13:11 schreef jimjim1983 het volgende:
nee maar Mitea komt tenminste tot de achterlijn. Als we met Sonck spelen, die vaak op de goede plek staat, dan werkt het alleen maar beter. .
als ie er maar genoeg geeft per wedstrijd dan komen er altijd een paar aan.quote:Op donderdag 2 september 2004 13:16 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Niet als de voorzet niet aankomt............
Boukhari is ook nu geen afronder hoor. Hij heeft de afgelopen wedstrijden wel een paar kansjes gehad, maar het afronden kan nog een stuk beter. Is ook niet zijn functie.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:03 schreef twi het volgende:
Boukhari was in z'n vorige Ajax-periode een regelrecht drama hoor. Hij scoorde zes goals, wat meestal de vierde, vijfde of zesde (in een enkel geval zelfs zevende) treffer van de bepaalde wedstrijd was. Als 't nou 6 beslissende goals hadden geweest, ok. Maar hij heeft op mij destijds absoluut geen indruk gemaakt. Ik was dan ook een Boukhari-hater. Maar als 'ie weer gaat spelen zoals tegen Twente, slaat dat weer helemaal om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |