nu.nlquote:AMSTERDAM - Rafael van der Vaart heeft openhartig uitgelaten over zijn relatie met de inmiddels vertrokken Zlatan Ibrahimovic. "Onze karakters botsten. Als hij wat zei, zei ik wat terug. De meeste anderen hielden hun mond", aldus de aanvoerder van Ajax in De Gelderlander . "Dat kan ik niet."
"Ajax heeft een jonge groep, ik kon niet verwachten dat anderen ook opstonden en zeiden: 'Zlatan, wat ben je aan het doen?'", vervolgde Van der Vaart. "De één was het met hem eens, de ander met mij. Sommigen bemoeien zich helemaal nergens mee. Maar ik ben aanvoerder en ik heb een mening. Die houd ik niet voor me. Ik ben geen schijnheilige."
Over de schop die Ibrahimovic aan hem uitdeelde tijdens de interland Zweden - Nederland was hij duidelijk. "Ik heb de beelden deze week voor het eerst teruggezien. De overtreding zag er behoorlijk vies uit, vond ik. Ik zag hoe hij bezig was en dacht: die schop voor mij kan niet anders dan opzet zijn geweest. Het was een optelsom."
Paar pagina's terug staat het stuk uit de gelderlander, inderdaad niet netjes.quote:Op zondag 5 september 2004 12:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
nu.nl
Niet gaan huilen nu, Rafael. Niet netjes.
Oops, niet gezien. Een dagje niet fokken en je mist gelijk alles. Tnx in ieder geval.quote:Op zondag 5 september 2004 12:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Paar pagina's terug staat het stuk uit de gelderlander, inderdaad niet netjes.
lees dan wat er boven staatquote:Op zondag 5 september 2004 18:06 schreef mr_cucumber het volgende:
ben ik nou scheel of staat Sneijder er niet bij?
ik ben scheel dusquote:Op zondag 5 september 2004 18:08 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
lees dan wat er boven staat
Sneijder, VDV en Heijtinga staan op de B-lijst.
VDV staat niet op de B-lijstquote:Op zondag 5 september 2004 18:08 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
lees dan wat er boven staat
Sneijder, VDV en Heijtinga staan op de B-lijst.
Begreep ik uit het artikel, maar je hebt gelijk. Waar is die B-lijst eigenlijk goed voor.quote:Op zondag 5 september 2004 18:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
VDV staat niet op de B-lijst
Ja, een echte topper. Staat over enkele jaren wel in het Belgisch elftal en ik denk dat hij dit seizoen wel weet te debuteren bij Ajax. Hij is overigens afkomstig uit Ghana.quote:Op zondag 5 september 2004 18:10 schreef Nyluzzz het volgende:
30 Stanley Aborah 23.06.1987 BEL
En die? Die is wel heel erg jong zeg, net 17!
ik zou een oudje zijn in het elftalquote:Op zondag 5 september 2004 18:20 schreef Nyluzzz het volgende:
Valt me nu ineens op: Mitea is anderhalve maand jonger dan ik. En ik heb nog niet eens in het eerste van Ajax gespeeld, wat een nietsnut ben ik ook![]()
Bied je diensten aan bij Ajax, een ervaren speler kunnen we goed gebruiken.quote:Op zondag 5 september 2004 18:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik zou een oudje zijn in het elftal![]()
neuh, zelfs VDV zou me uitlachen om mn vetpercentage, en ik heb geen zin in 6 maanden conditietrainingquote:Op zondag 5 september 2004 18:27 schreef gras het volgende:
[..]
Bied je diensten aan bij Ajax, een ervaren speler kunnen we goed gebruiken.
Ach, je mag de best de hoekjes afsnijden tijdens het rondjes lopen. Daar doet Koeman niet zo moeilijk over, vraag het Rafäel maar na.quote:Op zondag 5 september 2004 18:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh, ,zelfs VDV zou me uitlachen om mn vetpercentage, en ik heb geen zin in 6 maanden conditietraining
ja zoiets kreeg ik al via Nigel te horenquote:Op zondag 5 september 2004 18:34 schreef gras het volgende:
[..]
Ach, je mag de best de hoekjes afsnijden tijdens het rondjes lopen. Daar doet Koeman niet zo moeilijk over, vraag het Rafäel maar na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |