Nee hoor. Maar dat zijn volgens jou dan geen Ajacieden toch?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:10 schreef Speed1971 het volgende:
Ik denk dat elke ajacied die VDV uitkotst nu.
Dan vraag ik me alleen af hoe diep de kloof was; als er echt twee kampen waren (iets wat ik me niet echt kan indenken) dan zal het 'Zlatan-kamp' zich nu toch niet al te happy voelen en dat zal dan zou dan weer met problemen met het 'Van Der Vaart-kamp' kunnen leiden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat ik uit het interview begreep is dat er twee kampen waren onstaan. Een Zlatan kamp, en een vdV kamp, en dat is natuurlijk nooit goed in een team.
Spreek idd voor jezelfquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:10 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nee het is een jankert! Ze hadden VDV moeten verkopen voor dat bedrag. Ik denk dat elke ajacied die VDV uitkotst nu.
Klopt zeker, tevens vind ik v/d Vaart nou niet bepaald een waardige aanvoerder met allemaal van die domme uitspraken in de media. (ik ben dan ook voor Hetinga of Galasek als aanvoerder.)quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
Dat interview bewijst voor mij waarom ze Zlatan zo goedkoop hebben weg gedaan. Het was namelijk of Zlatan of VdV weg. Het is Zlatan geworden, dat de prijs wat minder was kon niemand wat schelen. Jammer dat VdV nog steeds denkt dat het alleen maar om hem draait en dat hij geen fouten maakt. VdV komt steeds meer over op me als een mega grote ego dat geen tegenwoord dult. En hij moet is gaan kappen met janken in de pers en gaan voetballen.
En waar maak je dat uit opquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
Jammer dat VdV nog steeds denkt dat het alleen maar om hem draait en dat hij geen fouten maakt.
quote:VdV komt steeds meer over op me als een mega grote ego dat geen tegenwoord dult.
Hij vertelt gewoon zijn verhaal. Hij was juist weer op de goede weg met voetballen, en die is nu onderbrokenquote:En hij moet is gaan kappen met janken in de pers en gaan voetballen.
Het is inderdaad geen aanvoerder.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:50 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Klopt zeker, tevens vind ik v/d Vaart nou niet bepaald een waardige aanvoerder met allemaal van die domme uitspraken in de media. (ik ben dan ook voor Hetinga of Galasek als aanvoerder.)
Ze missen bij Ajax een echte leider in het veld en daarbuiten (Koeman is dat niet) en daardoor escaleren dat soort dingen veel te vaak bij Ajax. (Sneijder die moet spelen en v/d Vaart die het allemaal wel ff weet als 21 jarige.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
En waar maak je dat uit op
[..]
Omdat 2 mensen elkaar niet liggen heeft hij meteen een ego? Tuurlijjk is het een ego,maar dat zijn ze allemaal. Ik denk dat Zlatan degene was die niets pikte. Als ik dan lees hoe Zlatan in de kleedkamer te keer ging, snap ik VdV voor een deel dat hij zjin mond open haalt.
[..]
Hij vertelt gewoon zijn verhaal. Hij was juist weer op de goede weg met voetballen, en die is nu onderbroken![]()
Ruzie hebben ze in elke kleedkammer wat het zijn idd allemaal ego's maaaar Zlatan hield alles netjes binnen kamers, VdV speelt al sinds vorig jaar vieze spelletjes via de media.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
En waar maak je dat uit op
[..]
Omdat 2 mensen elkaar niet liggen heeft hij meteen een ego? Tuurlijjk is het een ego,maar dat zijn ze allemaal. Ik denk dat Zlatan degene was die niets pikte. Als ik dan lees hoe Zlatan in de kleedkamer te keer ging, snap ik VdV voor een deel dat hij zjin mond open haalt.
[..]
Hij vertelt gewoon zijn verhaal. Hij was juist weer op de goede weg met voetballen, en die is nu onderbroken![]()
klopt. Je mist nu persoonlijkheid op het veld. Zlatan is voor de tegenstanders een soort 'persoonlijkheid' maar voor het team was hij dat niet, en had VDV niet gepikt. Krol is daar buiten het veld volgens mij ook te passief in. Met een man als Blind in dit jonge elftal zouden we niet te verslaan zijn. En daar, wat jij al zegt, ligt het echte probleem van Ajax. (naast de fouten van Koeman natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:55 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Ze missen bij Ajax een echte leider in het veld en daarbuiten (Koeman is dat niet) en daardoor escaleren dat soort dingen veel te vaak bij Ajax. (Sneijder die moet spelen en v/d Vaart die het allemaal wel ff weet als 21 jarige..
Dit soort dingen hadden door Koeman veel harder aangepakt moeten worden d.m.v. schorsen, hogere gelboetes, etc, want nu is het voor V/d Vaart en Sneijder de gewoonste zaak v/d wereld.
hoezo sinds vorig jaar?quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ruzie hebben ze in elke kleedkammer wat het zijn idd allemaal ego's maaaar Zlatan hield alles netjes binnen kamers, VdV speelt al sinds vorig jaar vieze spelletjes via de media.
Komt omdat ie zelf in dat wereldje is gaan rondhangen...quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:21 schreef popolon het volgende:
Huilebalk, jammeraar, sneue lul. Whatever.
Laat die jongen gewoon voetballen en dan zien we het wel.
't Lijkt hier de Prive wel af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |