"u wordt gemiddeld door 15000 mensen bekeken"quote:Op donderdag 2 september 2004 14:39 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik neem aan dat er ergens wel kleine lettertjes staan: u kunt gefilmd worden...
Niet leuk, zonet stond er nog een ander plaatjequote:
vraag ik me ook af.. denk het niet...quote:Op donderdag 2 september 2004 14:48 schreef greatgonzo het volgende:
ik weet eigenlijk of dit allemaal wel binnen de policy valt![]()
Zat ik ook al aan te denken, beetje vreemd dat je eerst een programma moet downloaden voordat je het pas kan gebruiken. Al een reden dat ik daar niet aan mee doe. Maargoed, volgens mij kan het niet eens via ADSL/Kabel, alleen bij inbel gebruikers.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:51 schreef _The_General_ het volgende:
Krijgen jullie straks geen flinke rekening van dat zonnebanken gedoe?
normaal moet je dan op een link klikken en een nummer bellen, of verbinding maken met een server.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, beetje vreemd dat je eerst een programma moet downloaden voordat je het pas kan gebruiken. Al een reden dat ik daar niet aan mee doe. Maargoed, volgens mij kan het niet eens via ADSL/Kabel, alleen bij inbel gebruikers.
ach, wat maakt het uit dat die pooier wat minder centjes krijgt...quote:Op donderdag 2 september 2004 14:55 schreef Lexie het volgende:
Volgens mij hack je een lannetwerkje met dat progje. Niet echt legaal dus.
de hele middag alquote:Op donderdag 2 september 2004 15:05 schreef Siegfried het volgende:
http://213.172.29.20/view/indexFrame.shtml
Whahaha, een trouwerij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |