Dat is toch al gouw een middelgroot dorp in Swazilandquote:Op donderdag 2 september 2004 00:15 schreef Aurelium het volgende:
1265. (1286) Aurelium 3421
Kicks ass, er zijn slechts 1264 mensen die meer posts dan ik hebben
Alsof dat de bedoeling is.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:40 schreef Sport_Life het volgende:
Wist je datTong zijn posts de laatste tijd steeds minder leuk zijn?
Tering, en je blijft maar doorposten ook!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof dat de bedoeling is.
Ik heb m'n snor laten staan en scheer hem pas af als jij je mening herziet.
Het wordt me teveel, vooral omdat Xeeeen weer reageert.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:49 schreef Xenia het volgende:
En alweer een tong topic!![]()
Ik geloof dat ik het forumen verleerd ben. Ik word er verlegen vanquote:Op donderdag 2 september 2004 00:52 schreef tong80 het volgende:
Het wordt me teveel, vooral omdat Xeeeen weer reageert.
Voor de jongere usertjes, Xenia hoort bijj de grondleggers van Fok!
En als die na een jaar afwezigheid reageert in je topic kniel je in nederige dankbaarheid.
Volgens mij ben je verliefd. En hij kent Fok! niet.quote:Op donderdag 2 september 2004 01:00 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het forumen verleerd ben. Ik word er verlegen van![]()
Blijf nog maar even zitten trouwens.![]()
Het was geen man (of vrouw, voor alle duidelijkheidquote:Op donderdag 2 september 2004 01:02 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij ben je verliefd. En hij kent Fok! niet.
Tong er is dus nog hoop !!!!!!!!quote:Op donderdag 2 september 2004 01:10 schreef Xenia het volgende:
Het was weer een normaal leven oppakken na wat mindere tijden.
Was Fok eigenlijk vergeten![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 01:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tong er is dus nog hoop !!!!!!!!
Niet al te vaak hoop ik, maar dat is zeker niet persoonlijkquote:Op donderdag 2 september 2004 01:15 schreef tong80 het volgende:
Weet een beetje waar je het over hebt denk ik Xenia. Happy to see you back. Al was het maar voor even. Hoop natuurlijk dat ik je weer meer zie.
To my best knowledge valt dat erg mee. En zoniet, dan wil ik het hem wel gevenquote:Op donderdag 2 september 2004 01:17 schreef JPM01 het volgende:
bewijst wel dat tong geen sociaal leven heeft![]()
denk dat het ineens niet mee valtquote:Op donderdag 2 september 2004 01:24 schreef Xenia het volgende:
To my best knowledge valt dat erg mee. En zoniet, dan wil ik het hem wel geven![]()
op geheel eigen wijze !!!quote:Op donderdag 2 september 2004 01:26 schreef JPM01 het volgende:
Tong brengt kleur en sfeer in de sporten van fok
EK en OS![]()
Tong moest even wat eten en gaat nu wel z'n ganzenveren opzoeken.quote:Op donderdag 2 september 2004 01:31 schreef Xenia het volgende:
Hij wordt er stil van![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |